2015-02-08, 16:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Tack pozie! Exakt det namnet jag skte. Tack tack tack!
inga problem! r det ngot mer specifikt spel/mod som du sker inom tower defense s r det bara komma med en frklaring s fr vi se om vi kan lsa det!
Citera
2015-02-10, 20:11
Medlem
Hall

Jag letar efter tv gamla spel, slpptes skert runt 90-talet bda, de konsolerna jag tror spelen var p r Sega och ps1 men r osker.

Det frsta spelet s var man en trollkarl som kasta magi p massa kaniner om jag minns rtt, detta r spelet som jag tror slpptes p ps1 men r osker.

Det andra r ett side scroller spel som man skt tuggummi p olika monster, har fr mig att monsterna var typ slimehgar av grn och brun frg bland annat. Detta var d tror jag ett sega spel.

Tacksam fr svar!
Citera
2015-02-11, 18:26
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Tror det r ett oslppt indiespel till Xbone jag letar efter. Lste ngra rader och sg ett par bilder fr ngra mnader sen. Det enda jag egentligen kommer ihg r att grafiken r tecknad i samma stuk som gammal Disney som t.ex. Steamboat Willie. Ngon som har en aning?
Citera
2015-02-11, 19:10
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Tror det r ett oslppt indiespel till Xbone jag letar efter. Lste ngra rader och sg ett par bilder fr ngra mnader sen. Det enda jag egentligen kommer ihg r att grafiken r tecknad i samma stuk som gammal Disney som t.ex. Steamboat Willie. Ngon som har en aning?
enda jag kan tnka p r Luna http://killscreendaily.com/articles/luna/

eller Cuphead http://www.gamezone.com/originals/dr...icolor-cartoon
Citera
2015-02-11, 23:07
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
enda jag kan tnka p r Luna http://killscreendaily.com/articles/luna/

eller Cuphead http://www.gamezone.com/originals/dr...icolor-cartoon

Cuphead var det ja, tack s mycket. Diggar estetiken men vettifan om resten verkar s spnnande.
Citera
2015-02-11, 23:10
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Cuphead var det ja, tack s mycket. Diggar estetiken men vettifan om resten verkar s spnnande.
nemas problemas!
Citera
2015-02-13, 15:32
Moderator
^Eazs avatar
Har tas frgor om vad spelet du sker kan tnkas hete, inte var man laddar ner spel.

Vill man hitta piratkopierade spel s finns det en requesttrd i fildelning.
/Mod
Citera
2015-02-18, 22:10
Medlem
Jag sker ett gammalt barnspel till PC som jag kommer ihg att jag lirade som kid.

Man var i bondiga mijer och i spelet skapade man trtor frn ngon underlig maskin, det fanns olika delar som man gjorde men vad jag kommer ihg fanns det ett dr man bajsade med en ko och ett annat dr man plockade svampar. Jag har svaga minnen av det men det skulle vara kul om ngon identifierade det!
Citera
2015-02-19, 22:03
Medlem
TDowns avatar
Hej! Sker ett spel. Spelade det fr skert 10 r sen nu. Fick en flashback nr jag satt o lirade Heroes 3. Kommer ihg att det var typ som heroes, strategi typ. Fast man hade soldater, sen kunde man scopa och skjuta folk uppifrn. Det r de enda jag kommer ihg..
Citera
2015-02-20, 00:33
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TDown
Hej! Sker ett spel. Spelade det fr skert 10 r sen nu. Fick en flashback nr jag satt o lirade Heroes 3. Kommer ihg att det var typ som heroes, strategi typ. Fast man hade soldater, sen kunde man scopa och skjuta folk uppifrn. Det r de enda jag kommer ihg..

Commandos 1 eller 2 knns som en rimlig gissning.
Citera
2015-02-20, 18:24
Medlem
TDowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Commandos 1 eller 2 knns som en rimlig gissning.

Jaaa! Det var de. Tack s mycket
Citera
2015-02-22, 12:57
Medlem
Hej. Sker ett spel jag spelade fr ca 5-7 r sedan p PC. Det var lite matrix inspirerat d man kunde slnga sig och skjuta. Har fr mig det var f2p, och var d skert ven p2w. Man kunde hoppa och gra volter mellan byggnader. Man skt typ med uzis och man kunde ven navnda svrd och dasha runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in