Jag letar efter tv gamla spel, slpptes skert runt 90-talet bda, de konsolerna jag tror spelen var p r Sega och ps1 men r osker.
Det frsta spelet s var man en trollkarl som kasta magi p massa kaniner om jag minns rtt, detta r spelet som jag tror slpptes p ps1 men r osker.
Det andra r ett side scroller spel som man skt tuggummi p olika monster, har fr mig att monsterna var typ slimehgar av grn och brun frg bland annat. Detta var d tror jag ett sega spel.
Tror det r ett oslppt indiespel till Xbone jag letar efter. Lste ngra rader och sg ett par bilder fr ngra mnader sen. Det enda jag egentligen kommer ihg r att grafiken r tecknad i samma stuk som gammal Disney som t.ex. Steamboat Willie. Ngon som har en aning?
Tror det r ett oslppt indiespel till Xbone jag letar efter. Lste ngra rader och sg ett par bilder fr ngra mnader sen. Det enda jag egentligen kommer ihg r att grafiken r tecknad i samma stuk som gammal Disney som t.ex. Steamboat Willie. Ngon som har en aning?
Jag sker ett gammalt barnspel till PC som jag kommer ihg att jag lirade som kid.
Man var i bondiga mijer och i spelet skapade man trtor frn ngon underlig maskin, det fanns olika delar som man gjorde men vad jag kommer ihg fanns det ett dr man bajsade med en ko och ett annat dr man plockade svampar. Jag har svaga minnen av det men det skulle vara kul om ngon identifierade det!
Hej! Sker ett spel. Spelade det fr skert 10 r sen nu. Fick en flashback nr jag satt o lirade Heroes 3. Kommer ihg att det var typ som heroes, strategi typ. Fast man hade soldater, sen kunde man scopa och skjuta folk uppifrn. Det r de enda jag kommer ihg..
Hej! Sker ett spel. Spelade det fr skert 10 r sen nu. Fick en flashback nr jag satt o lirade Heroes 3. Kommer ihg att det var typ som heroes, strategi typ. Fast man hade soldater, sen kunde man scopa och skjuta folk uppifrn. Det r de enda jag kommer ihg..
Hej. Sker ett spel jag spelade fr ca 5-7 r sedan p PC. Det var lite matrix inspirerat d man kunde slnga sig och skjuta. Har fr mig det var f2p, och var d skert ven p2w. Man kunde hoppa och gra volter mellan byggnader. Man skt typ med uzis och man kunde ven navnda svrd och dasha runt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!