Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-05, 03:41
Medlem
diamantfebers avatar
Tycker det är bra.
Dom har palmolja i sig som är katastrofalt för miljön.
Citera
2015-03-05, 04:32
Medlem
Demae Ramen är mycket godare, testa dom så kommer ni aldrig gå tillbaka till samyang tro mig!!!

Demae Ramen får man med krydda+olja som gör en jävla skillnad jämfört med andra nudlar som man bara får med krydda.

ni nudel-finsmakare demae ramen är som att komma till himlen.
Senast redigerad av agggorius 2015-03-05 kl. 04:35.
Citera
2015-03-05, 05:20
Medlem
barA-kruTs avatar
YumYum nudlar om ni inte har testat! Sjukt mycket godare
Citera
2015-03-05, 06:49
Medlem
Antiprotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius
Demae Ramen är mycket godare, testa dom så kommer ni aldrig gå tillbaka till samyang tro mig!!!

Demae Ramen får man med krydda+olja som gör en jävla skillnad jämfört med andra nudlar som man bara får med krydda.

ni nudel-finsmakare demae ramen är som att komma till himlen.
jo men lite så känner jag med. som dataprogrammerare lever man periodvis på nudlar och läsk, och det är ju demae ramen som är dom goda. jag förväxlade
Citera
2015-03-05, 07:24
Medlem
FelixSotizs avatar
Har två paket liggandes i skafferiet med Svampsmak och kycklingsmak, säljes till högstbjudande.
Citera
2015-03-05, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Nja ICA handlarna måste nog följa ICA´s koncept. Visst kan nog några ICA handlare handla in några få lokalvaror (som ägg från trakten T ex), men inte mer än så tror jag.

Annars skulle det bli vilda västen om alla ICA handlar fick bestämma vilka grundvaror dom skulle ha.
Bara min tro om det hela, kan ju ha fel

OnT: Tycker om den sort nudlar tråden handlar om. Lite flasbacks från ungdomen

Finns inget ICA koncept som måste följas, alla är egna företagare men de är betydligt enklare att beställa ur ICAs centralsortiment.
Nudlarna finns säkert kvar i ett antal butiker som själva beställer de från extern leverantörer.
Citera
2015-03-05, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av usrid
Låt mig formulera problemet: bara udda typer gör sig regelbundna ärenden till kines- och arabbutiker. De flesta handlar allt på Ica, Coop, etc, och har inte tid eller energi att irra bland diverse cornershops.

Udda typer? tror nog snarare folk som bara begränsar sig till stormarknaderna är dom udda typerna. Eller kommunister.
Citera
2015-03-05, 09:10
Medlem
hur kan ni ens äta sånt skit?
köp detta istället http://www.happysouper.de/wp-content...him_Kimchi.jpg
Citera
2015-03-05, 09:23
Medlem
barbiecues avatar
Din handlare snackar nog bara goja. ICA har bara fått sin leverans försenad, därav bristen. Så de kommer inte att utgå.
Senast redigerad av barbiecue 2015-03-05 kl. 09:34.
Citera
2015-03-05, 11:39
Medlem
countdowns avatar
Bra. Ännu ett steg närmare giftfri mat som standard.
Citera
2015-03-05, 13:13
Bannlyst
Inte första gången Ica ljuger oss rakt upp i ansiktet. Deras Ica Basic var ju inte ens Ica.
Citera
2015-03-05, 13:28
Medlem
Jag ringde ner till mitt ICA Maxi i stan och kollade, vad killen i telefonen kunde se på datorn så stod det inget om att de skulle utgå iallafall.
Jag själv gillar Samyang Ramens nudlar som fan men låter ju verkligen på folk här i tråden som att det finns bättre märken. Dags att prova något nytt kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in