Citat:
Ursprungligen postat av
OneTrueSaxon
Du har fel p samtliga punkter. Det r vl inte olagligt att bemta saker som skrivs om sig sjlv och den liga man representerar, eller hur? Han talar fr sig sjlv, inte fr DFG som grupp.
Du sjlv sitter ju och hvdar gng p gng att du r sju resor bttre, att du suttit p kken och var kungen, att du r fett kta fighter and so on. Jag betvivlar inte det en sekund, och jag bryr mig faktiskt inte ett skit om det heller, du fr vara hur tuff du vill. Du kr ju nd inte med ngon liga, varfr ens attackera ngon som faktiskt gr det och skriver om det han upplever tillskillnad frn 90% av alla i denna trd?
Jas, hade jag fel?
Varfr skriver killen som en lantis nr han blev medlem hr, och sedan, 4 r senare, 2011, brjade han frsiktigt skriva i denna trden, han kunde inget om gng, han efterfrgade hjlp om kurer, han var s okunnig s jag tycker synd om honom. Och nej, han r inte stor, kanske biffig, men r bra mycket kortare n jag, och jag vger garanterat mer, s den att han var en stor , stark psykopat fr du ta tillbaka.
r man som ett barn nr man r ver 25 och ber folk p ntet om rd om kurer s vet jag att han inte har den dr mentaliteten som jag vet krvs. Visst fr man vara annorlunda i delar av sitt liv, m,en hans frvandling r ju s typisk, och det r ju drfr han kaxar nu, fr d var han som en fjolla. Inte alls en riktig DFG frn 2008-tiden.
Som jag sa, jag knde det p mig, ngot stmmer inte, man sitter inte och laxar om man r en gammal rv, och du fick han till ngot han verkligen inte r.
Han r det som jag trodde, en kille som ftt sjlvfrtroende, inte varit med lnge, och nu fattar jag varfr han r sstolt ver DFG, han var ju en spinkig fjolla vid 25. Nu r han kaxig, men nu vet jag vem han innerst inne r, och jag knde det p mig, och han har mitt nr, och nu med denna vetskap s kommer jag slita honom i stycken den jvla clownen.
Sitt inte och frga hur man preppar och sen kalla blvitt fr frknar, pistolen. Jag krossar dig, du har samma ryggmrg, samma grundpsyke som d, ven om du sjlv frndrat bilden av dig sjlv. Du var ju helt offside p den tiden. Men du var dig sjlv. Du r inte det dr som krvs nda in i mrgen.
Du har mitt nr, jag har alltid knt att jag kommer ta dig, men nu nr jag vet att din lngd, din i
innersta mentalitet, s kommer du f.
Ingen kta av de ldre skulle sitta sdr, jag sa ju det, och s var det.