Flashback bygger pepparkakshus!
2015-05-31, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Minns du detta klipp https://www.youtube.com/watch?v=2sp8_iOZ3I0

Kanske hade dom missuppfattat hela manuset?

Medveten strategi fr att besudla vra barns sinnen. Dom ville med lnken att barn skulle bli nyfikna av bgsex. Precis som att dom ville med boibompa att storasyskon skulle hugga sina bebissyskon med sax.

Tror du inte SVT vet att dom pverkar?

"misstag" ja jo precis som alla andra "misstag" SVT medvetet upprepar.
Occhams rakblad min vn. Dessutom, den som skaffar barn fr skylla sig sjlv fr allt dligt som hnder med den.
Jag ser f.. inte va bgsex har med dockmord att gra. Det r ett strt klipp, ja, men denna VET vi att den var medveten.
Ps: har du tips p ngon online affr fr foliehattar? Min brjar bli lite sndrig, jag kan knna att de kontrollerar tminstone 10% av mina tankar
Citera
2015-05-31, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uphill
Frgan r helt fel stlld.
Frldrarna borde sprra SVT p barnens (och sina egna) telefoner och datorer!

Det r alltid nn annans fel enligt konspirationsteoretikerna, att det kan vara deras eget fel att de inte sprrar sina ungars telefoner har de inte lrt sig helt enkelt.

Till och med tokhgern anser att det r nns annans fel, det r ju frldrarnas ansvar, inte staten, TV eller ngon annan.
Sprra telefoner frn porr d hade lnken inte funkat eftersom den skerligen redan r registrerad som olmpligt material.
Citera
2015-05-31, 23:24
Medlem
Dresden14-15Febs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timewave-Zero
Occhams rakblad min vn. Dessutom, den som skaffar barn fr skylla sig sjlv fr allt dligt som hnder med den.
Jag ser f.. inte va bgsex har med dockmord att gra. Det r ett strt klipp, ja, men denna VET vi att den var medveten.
Ps: har du tips p ngon online affr fr foliehattar? Min brjar bli lite sndrig, jag kan knna att de kontrollerar tminstone 10% av mina tankar
Nej frldrar kan inte hllas ansvariga fr att ngon annan begr brott mot barnen. Hade varit skillnad om de lt barnen vara i ngon uppenbart farlig/olmplig milj fr barn. Att det skulle komma bgporr frn SVT som r Sveriges statliga TV kan man inte skylla frldrarna p. Det r som att sga om ngot ensamkommande vldtar smtjejer i skolan s r det frldrarnas fel att de lt sina ungar g i skolan? Detta r statens ansvar!

Angende foliehattar ska dessa garanterat funka:
Citat:
IF YOU ARE ABDUCTED BY ALIENS THE HELMET WILL WORK FOR YOU

http://www.stopabductions.com/

ALIEN ABDUCTEE FROM KENTUCKY WEARING A THOUGHT SCREEN HELMET

"Since trying Michael Menkin's Helmet, I have not been bothered by alien mind control. Now my thoughts are my own. I have achieved meaningful work and am contributing to society. My life is better than ever before. Thank you Michael for the work you are doing to save all humanity."
Citera
2015-05-31, 23:28
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
SVT r rtt snuskiga. Pedofilvarning fr den rdgrna statliga kanalen. Snoppen och snippan Varfr ska smbarn behva lra sig om sex och samlevnad.
Citera
2015-05-31, 23:36
Medlem
Pinsamt av SVT, vilket skitfretag. Vet man vem som r ansvarig?
Citera
2015-05-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dresden14-15Feb
Nej frldrar kan inte hllas ansvariga fr att ngon annan begr brott mot barnen. Hade varit skillnad om de lt barnen vara i ngon uppenbart farlig/olmplig milj fr barn. Att det skulle komma bgporr frn SVT som r Sveriges statliga TV kan man inte skylla frldrarna p. Det r som att sga om ngot ensamkommande vldtar smtjejer i skolan s r det frldrarnas fel att de lt sina ungar g i skolan? Detta r statens ansvar!

Angende foliehattar ska dessa garanterat funka:
Stter man barn till vrlden s...
Jag menar, vem har sagt att man ska ha rttigheterna att slippa snt? Klantigt gjort kanske, men ett missstag som vem som helst skulle kunna gra.

Foliehattskommentaren var en sarkastisk pik mot hans konspirationsteorier. Jag r inte intresserad av en foliehatt. Tack nd.
Citera
2015-06-01, 05:05
Medlem
JussiBs avatar
Kan det vara s att den ansvariga som skulle skicka lnken samtidigt satt och kollade p bgporr p arbetstid och glmde vilken text som var markerad? Jag hade blivit vansinnig om det hade hnt mina ungar.
Citera
2015-06-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Kan det vara s att den ansvariga som skulle skicka lnken samtidigt satt och kollade p bgporr p arbetstid och glmde vilken text som var markerad? Jag hade blivit vansinnig om det hade hnt mina ungar.
Lste du det andra inlgget i trden eller artikeln ver huvud taget?
Citera
2015-06-01, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Drygt 66 barn.
r det 67?
nej 65 eller 65,5
Citera
2015-06-01, 13:25
Medlem
gr0gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timewave-Zero
Lste du det andra inlgget i trden eller artikeln ver huvud taget?

Sklart inte. De flesta vill bara gapa & skrika. Men ibland r det ngon som lser.

Det handlar om ett slarvfel, ett misstag. Det finns flera exempel p organisationer/fretag/personer som registrerar adresser dr tanken r att tjna p nr folk stavar fel. Personligen har det hnt att jag rkat f med "" i adressfltet, ven om det nu inte har resulterat i att jag hamnat p ngon tveksam sida. Om man nu tnker sig att adressen slutade p ngot i stil med exempel.com/wss8cxlidxaz och de har skickat ut exempel.com/wss8cxlidxa (dvs de missade sista bokstaven pga slarvig copy/paste.) s ligger det nrmast att tro att det helt enkelt handlade om just ett misstag, och inte ngon planerad, uppstlig aktion av judiska rymddlor.

Hade det varit s att de skulle till svt.se/avregistera och istllet rkat skriva hrdhmobgporr.se i utskicket s hade man kunnat konspirera lite, men nu knns det s ljligt uppenbart att det handlar om ett rligt misstag.
Citera
2015-06-01, 14:53
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
Hade detta hnt i Ryssland s hade nog personalen blivit avskedad. Rent spontant gissar man p att inte mycket kommer att hnda hr - man beklagar sig och gr vidare.

Det stmmer skert, och just Ryssland och dess lagar tycks ocks vara ett favoritland hr p Flashback
Citera
2015-06-01, 16:39
Avstngd
JeffDaviss avatar
Jag ser inget problem med detta om man bortser frn att det r pinsamt fr SVT. I dag anvnder barn lngt ner i ldrarna ntet dagligen och de flesta har skert tryckt p nn suspekt lnk ngon gng. Sluta moralpanika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in