2003-10-08, 18:36
Medlem
Även om deltagande, produktion och konsumtion av porr visseligen är frivilligt så brukar det vara kriminella personer som stå bakom. Hur kommer det sig annars att om du besöker en porrsida så är det stor risk att ditt modem kapas och du få dyra räkningar som om du vägra betala få hotbrev m.m. till dig? Många betala säkert av rädsla för hoten trots att de egentligen har rätten på sin sida.
Personerna bakom har ofta kriminella bakgrund, ekomiska brottslighet, fiffel, skattebrott m.m. De som betalar stödjer därför dessa personer. Jag tycker man borde bojkotta dem. Finns det något porr bolag/företag som har "ren mjöl i påsen"?
Citera
2003-10-08, 18:54
Medlem
GreenManalishis avatar
Tja,
Bland andra Vivid och Private
är börsnoterade. Då råder ganska
stor insyn i bolagen.
Citera
2003-10-08, 19:07
Medlem
Bombad Bimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenManalishi
Tja,
Bland andra Vivid och Private
är börsnoterade. Då råder ganska
stor insyn i bolagen.

Berth Milton har ju tydligen stoppat undan sitt kapital i olika skatteparadis, använder bulvaner och brevlådeföretag för att pressa upp aktiekurserna m.m. Sett enbart till produkten och marknaden, borde Private-aktier vara en bra investering, men om kursen har pumpats upp med artificiella medel är det mer tveksamt. Men om detta är direkt olagligt beror väl på jurisdiktionen.

De svenska skattemyndigheterna har ju hävdat att han egentligen bor i Sverige och därför krävt honom på 100-tals miljoner i obetalda skatter. (Själv anser han sig bo i Spanien.) Såvitt jag vet har han väl inte råkat ut för några problem i Spanien, där han har sitt företag, eller i Gibraltar eller engelska kanalöarna där han har sina brevlådeföretag, så kanske är det bara svensk socialdemokratisk skattemoralism.
Citera
2003-10-08, 19:28
Bannlyst
Leif Hagen (cats, aktuell rapport, svenska Hustler mm) är en hedersman, det kan jag garantera er.
Citera
2003-10-08, 20:33
Medlem
tattoosandbeers avatar
Hagen är en trevlig kis, Träffat han mycket på resor mässor m.m en riktigt trevlig.
Citera
2003-10-08, 20:45
Medlem
De Larges avatar
Jag skulle vilja veta om regissören provknullar sina brudar?
Citera
2003-10-08, 21:09
Medlem
Milkfed 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large

ja när Private och övriga bränner runt i Öststatsblocket och erbjuder oerfarna och naiva småflickor årslöner för några timmars jobb så förekommer säkert provsmakning skulle jag gissa........
Citera
2003-10-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large

Behövs inte, flesta "modeller" brukar bjuda på några knull för att komma in i Branchen.
Citera
2003-10-09, 10:24
Medlem
johnjohns avatar
Från en säker källa kan jag på goda grunder säga att det finns kriminella element i porrbranchen. Såg på tv3 om porrmässan i sthlm. och det skymtade förbi människor min källa har har oturen att veta vd de sysslar med tex. trafficking.
Citera
2003-10-09, 10:25
Medlem
johnjohns avatar
På frågan om regissören provknullar brudarna vore väl han direkt korkad om han inte gjorde det. Man vill se till att man varan man säljer håller måttet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in