Citat:
Ursprungligen postat av
FruLibertas
Det pumpas nu ut unisont stöd för Expressen från allt från Aftonbladet till SvD. "Det är rätt att namnge Julia Ceasar" kan man t.ex. läsa på Omni att Åsa Lindenborg skriver. Av andra journalister kan man läsa att hatdebattörer skall kunna granskas och att hat inte ryms inom yttrandefriheten osv. Det är en storattack!
Detta leder till mycket känslor nu. Det är riktigt otäckt hur MSM nu fullskaligt attackerar alternativ media helt öppet och ifrågasätter yttrandefriheten. Men vi får inte reagera känslomässigt. Det är det som motståndaren vill. Nu gäller det att hålla huvudet kallt.
Det finns inga ord för att beskriva det förakt jag känner inför dessa människor.
Att offentligt karaktärsmörda henne har självklart varit deras syfte från dag ett varför man också förstår den skräck Julia måste ha känt efter hembesöken.
Att nu se hela medieetablissemanget unisont backa upp Mattsson o co och deras vidriga s.k "journalistik"...jag finner inte ord.
Jag hade redan bojkottat DN sedan Julias blogginlägg häromdagen men nu blir det totalbojkott av Expressen också. Dessa demokrati- och yttrandefrihetsfientliga publikationer kommer inte få så mycket som ett klick av mig hädanefter, jag hoppas att alla här följer samma spår och argumenterar för det samma inför alla era vänner och familj.