Citat:
Ursprungligen postat av
Busted17
Jag kan inte förstå om det inte finns pengar till skolan, äldrevården osv hur har har vi plötsligt råd att betala upp till 6000:- om dagen för ett ensamkommande flyktingbarn, detta är ett vansinne och förstår inte hur så många kan stödja denna flyktingpolitik, stödjer man något riksdagsparti utom SD så är man skyldig till detta vansinne. Sedan den grupp som tjänar pengar på det, de som driver hem och boenden och leker att de gör en godsak men de skulle aldrig gjort det utan ersättning.
Gör en god sak?
Det gör de endast för $$$$ gosse lilla.
Majoriteten som idag gör massa "goda" saker för flyktingarna efter bilden på tandflyktingens unge som drunknade gör det E N D A S T för att få synas och få känna sig lite fina och gosiga.
Hade de brytt sig hade de åkt ner och hjälpt till innan!
Det som får mig att få kräks i munnen är "100 kändisar" som gått ut i pressen.
Allt för att framstå som "god" och sälja sig själv.
Folket och politikerna beter sig om att det var igår som flyktingkrisen började.
Det här är endast iscensatt för att dämpa effekterna av IKEA-morden i Västerås.
ENDAST! Etablissemanget sket i byxorna efter knivmorden på etniska svenskar och högg sedan på idén som Özz Nujen slängde ut om drunknade barn.
Ser framför mig hur redaktionsstaben satt och groggade på krogen och frågade sig hur ska de skulle dämpa effekterna efter IKEA-morden..
Då kom praktikant-Åsa på att "Özz lade ut bilder på drunknade barn..vore det något kanske? Chefredaktören "där har vi det, barn, drunknade barn, leta bilder för fan.."