2015-10-10, 01:55
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Safirvin
Är det yngre personer än så så är det solklart att barn skall sova på natten,mamma och pappa alt vårdpersonal bestämmer när tv,mobil,dator stängs av!

Sedan kan mitt mitt hjärta blöda för att dom inte har en mamma/pappa som kryper upp och läser Emil/ narnia m.m.

Men att polisen blir tillkallad på detta sätt är för mig HELT oacepptebtabelt!

Det finns annat vi behöver våra skattepengar till

Du bör nog inse att dessa "barn" inte är i varken Emil- eller Narniaåldern. Dessa "barn" kan ta för sig som män!
Citera
2015-10-10, 01:57
Medlem
Sasha08s avatar
Min mamma stängde av tv:n eller tv-spelet när jag var liten och fastnade framför sent på kvällen, inga konstigheter
Citera
2015-10-10, 02:04
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Min mamma stängde av tv:n eller tv-spelet när jag var liten och fastnade framför sent på kvällen, inga konstigheter

Det hade dock varit weird om morsan gör likadant när du är 25 bast.
Citera
2015-10-10, 02:06
Bannlyst
Felpost till en viss mod.
Citera
2015-10-10, 02:25
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det hade dock varit weird om morsan gör likadant när du är 25 bast.
Hade jag bott hemma på mina föräldrars bekostnad och surfat nätterna igenom och skitit i att plugga/jobba på dagarna så hade min mamma gjort mycket mer än bara stängt av wi-fi
Citera
2015-10-10, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
som ljuger om sina åldrar och sin bakgrund i syfte att ordna livstids, kravlös bidragsförsörjning i Sverige

Kanske en aning OT, men finns det statistik på att ensamkommande flyktingbarn oftast hamnar på bidrag och stannar på det livet ut?

Citat:
Ursprungligen postat av Safirvin

Sedan kan mitt mitt hjärta blöda för att dom inte har en mamma/pappa som kryper upp och läser Emil/ narnia m.m.

Hahaha, vafan. Detta är killar som är typ 16-25 år gamla som kämpat sig hit genom Asien och Europa, tror du att de lider av att deras mamma inte kryper upp i sängen och läser Narnia för dem?
Citera
2015-10-10, 03:01
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Hade jag bott hemma på mina föräldrars bekostnad och surfat nätterna igenom och skitit i att plugga/jobba på dagarna så hade min mamma gjort mycket mer än bara stängt av wi-fi

din morsa är nazist (såvida du inte är "rasifierad")
Citera
2015-10-10, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
Riktiga flyktingar behöver inga jävla datorer att leka med. Det är hög tid att vi slutar dalta med dessa lycksökare.
Håller verkligen med dig dom här fucking Osama grottmänniskorna behöver inga datorer dom behöver sig varsin lavett så dom vaknar och uppskattar att dom är i ett land där dom aldrig behöver oroa sig för bomber och krig. Men nej istället så bråkar dom om internet vilka smutsiga otacksamma kräk. Jag blir så sjukt arg på detta samhället som importerar den sårtens hyenor till vårt land
Citera
2015-10-10, 03:50
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
din morsa är nazist (såvida du inte är "rasifierad")
Oavsett så skötte jag skolan exemplariskt tack vare min "nazi-mamma"

Men så bodde jag på egen hand vid 25 och försörjde mig helt själv
Senast redigerad av Sasha08 2015-10-10 kl. 03:59.
Citera
2015-10-10, 08:06
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Kanske en aning OT, men finns det statistik på att ensamkommande flyktingbarn oftast hamnar på bidrag och stannar på det livet ut?

Hahaha, vafan. Detta är killar som är typ 16-25 år gamla som kämpat sig hit genom Asien och Europa, tror du att de lider av att deras mamma inte kryper upp i sängen och läser Narnia för dem?

Det flesta ensamkommande flyktingbarn bli yrkeskriminella , livnär sej på brott.
Citera
2015-10-10, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Det flesta ensamkommande flyktingbarn bli yrkeskriminella , livnär sej på brott.

Det har varit absolut tabu att föra statistik på ensamkommandes fortsatta liv här i Sverige. Hur det går socialt för dem. Att offentliggöra sån statistik skulle i maktens begrepps- och språkbruk vara lika med spridande av rasism.
Men jag tror att vi även i detta land kommer att kunna läsa sånt framöver. Lögnerna och demagogin börjar så sakta rämna, vi ser hur sprickorna i muren vidgas.
Modiga och sanningskrävande yrkesmän inom branschen bildar avantgardet och i framtiden undanhålls offentligheten inte negativa fakta.
Citera
2015-10-10, 08:53
Medlem
BizarreReverends avatar
Jag blev helt tårögd av att läsa detta.
Tycker så synd om dessa gossebarn som redan vid 10års ålder behöver leva i en vuxen mans kropp. Tänk på konsekvenserna.
Fy för dem som stängde av Wifit, ni är rasister,barnmisshandlande kräk av värsta sort. Jag tycker att barnen är värda en ursäkt efter nattena rabalder!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in