Citat:
Ursprungligen postat av
Clodius
Ja, såväl GM:ar som "BO:ar" framstår ju som ganska tragiska gestalter, men att polisen lagt ner så stora resurser på detta måste ju bero antingen på en vilja att statuera exempel och städa upp i thaimassagebranchen, eller (troligare) att skydda de boende mot det busliv som bordellen tydligen generade.
Helt vansinningt men får väl anta att det är någon ny genuschef som vill markera och sätta åt svenska män för att markera att det här är bland det grövsta brott som man kan företa sig. Det finns ju inte en enda BO i det här fallet.
Jag har en thaimassage 50 meter bort där det erbjuds HE (nej jag har inte nyttjat) och ytterligare en 200 meter bort (ej HE) och mera diskret verksamhet finns inte, busliv tror jag inte på för fem öre. En random SL busshållplast genererar betydligt mera busliv.
F.ö. förstår jag inte hur man ska städa upp i en branch där ingen begår något brott förutom kunden då. Man erbjuder massage till ett visst pris och det ev. extra görs upp mellan två personer i enrum. Man vill bara sätta dit svenska män för något som är lagligt i resten av EU.
Sjuka landet Sverige