Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-19, 13:24
Medlem
NygammalValss avatar
Carl-Magnus, journalisten ifråga, måste helt enkelt vara galen:

På väg till bussen vevar en kvinna ned bilrutan och ropar: "bra artikel!". #pepp #frilans

https://twitter.com/frilanscalle/sta...92438134317056
Citera
2015-10-19, 13:32
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElMosavi
Jag går faktiskt emot strömmen - han kan vara 16 år. Jag känner invandrare som är 15-16 år och ser ut ungefär som honom rent tillväxtmässigt.

Är dem lika rynkiga? Fast bilderna är upplysta och utsuddade så ser man klart bekymmersrynkor, rynkor i pannan och vid sidan av ögonen. Vilket man inte gör på mig och jag är 32.
Citera
2015-10-19, 13:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag undrar alltid vad tidningarna själva tror när de skriver artiklar om ensamkommande flyktingbarn. Tror de verkligen själva på att han är 16 år gammal?

Vete fan alltså om de ens bryr sig. Bara en snabb koll och jag gissar runt 30. Det värsta här är ju att han som "16" då har fritt spelläge för svenska 16-åriga tjejer och tom under detta.
Citera
2015-10-19, 13:37
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Fysisk evolution för oss är slut idiot... Vi är på toppen av matkedjan PGA intelligens inte fysik ditt grongo, och dessa musslor besitter inte i närheten av vita personers intelligens...

Afghaner står dessutom långt ner på den fysiska evolutionens lista. Dem är korta, krumma och har bland de mista penisarna. Kanske världens fulaste folk efter peruanska indianer och pygmeer?
Citera
2015-10-19, 13:48
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
http://cache3-img1.pressdisplay.com/...D%3D&scale=100

Han är kring 30. Inte 16.

Gråsprängda polisonger. Rynkor. Sliten.

Helt klart över 30 år är han då. Hur jävla blind är dom som går på att han är 16 år och låter honom bo i ett boende för ensamkommande flyktingBARN?

Naivitet skapar tydligen synskador hos folk.
Citera
2015-10-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vete fan alltså om de ens bryr sig. Bara en snabb koll och jag gissar runt 30. Det värsta här är ju att han som "16" då har fritt spelläge för svenska 16-åriga tjejer och tom under detta.

Vilken normalt funtad fjortis attraheras av denne herre?
Citera
2015-10-19, 14:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Vilken normalt funtad fjortis attraheras av denne herre?

En 17-åring som är ute efter en äldre stabil man och stöter på honom kanske. Sedan kanske tänker om när hon får höra att han är 1 år yngre än henne... Snacket måste ju gå hejvild bland alla de som kommer i kontakt med dessa herrar varje dag som går runt och påstår de är 15 eller 16.
Citera
2015-10-19, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Inte är han 16 år inte! Hur fan kan tidningen bara skriva det, dom borde fan skämmas!

Hur många 16 åringar har hår på bröstet o sån kraftig skäggväxt!?

Jag är 25 och han ser äldre ut än mig!
Citera
2015-10-19, 15:36
Medlem
Thunderaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Trösta er med att han troligen dör innan han kan inkassera ålderspension.

Det funkar inte så...

Så fort han fått PUT och tagit hit sin familj går han till Länsstyrelsen med ett juridiskt ombud och ändrar sin ålder till den riktiga ålder +25 år... Han kan då i princip gå från barn till ålderspensionär på några få år - som skäl varför han ljög om ålder var att han var "desperat" vilket är ett giltigt skäl för PUT men inget giltigt skäl för att dra in PUT... Så.... och Svenne-banan bara böjer sig fram och betalar.... Genialiskt faktiskt....
Citera
2015-10-19, 15:57
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderace
Det funkar inte så...

Så fort han fått PUT och tagit hit sin familj går han till Länsstyrelsen med ett juridiskt ombud och ändrar sin ålder till den riktiga ålder +25 år... Han kan då i princip gå från barn till ålderspensionär på några få år - som skäl varför han ljög om ålder var att han var "desperat" vilket är ett giltigt skäl för PUT men inget giltigt skäl för att dra in PUT... Så.... och Svenne-banan bara böjer sig fram och betalar.... Genialiskt faktiskt....

Helt djävla fantastiskt!

Tänka sig att gå ifrån barnbidrag till ålderspension på ett år. Helt djävla otroligt!

Precis som du skriver, dumsvensken böjer sig framåt och bara tar emot.

Sverige, en svårt sjuk nation med en helt djävla bindgalen stat och regering som dessutom är bankrutt nu pga upplupna skulder för all djävla skitinvandring!
Citera
2015-10-19, 16:07
Medlem
T.H.F.C.s avatar
PK-media skämmer ut sig igen. Det värsta är att folk är så jävla hjärntvättade att dom tror på skiten.
Citera
2015-10-19, 16:47
Medlem
Fan vad arg jag blir då jag ser sån här skit. Att "journalister" ens tillåts göra såhär. Det borde gå att anmäla "journalisten" i fråga på något vis, eller tidningen. Nånting måste göras snart. Det sjukaste är inte ens att detta publiceras, det sjukaste är att det finns folk som är så infernaliskt hjärntvättade att de går på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in