2015-11-15, 03:35
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Har ngra danska hgrisksupportrar synts till i Stockholm?

Brndby sopade flera vakter och enstaka poliser inne p arenan!
Citera
2015-11-15, 17:01
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Har ngra danska hgrisksupportrar synts till i Stockholm?

En kompis mtte ett trettiotal dressade danskar p Drottningatan vid 18-tiden. De hade tydligen en polisbuss och ngra civilare i slptg.
Citera
2015-11-15, 17:38
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
En kompis mtte ett trettiotal dressade danskar p Drottningatan vid 18-tiden. De hade tydligen en polisbuss och ngra civilare i slptg.
Trkigt att det inte smllde, eller? Fr hoppas p att det smller i Kpenhamn p tisdag.
Citera
2015-11-15, 18:35
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord

Brnby som har vntat in skydd? (h ingen trd jag bryr mig om) Men lite skoj att lsa ibland. Mnga som tror massa och kan vara roligt att lsa ibland.

Intressant att DK nu inte mer ses som ngot mrkligt i SWE bilden. hehe.
Citera
2015-11-15, 18:46
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Ehee, nej?

Inte lst FUP och om jag gjort det skulle jag vl knappast hittat nt frmildrande till drpet?

Gjorde du det?

Om en person stannar till vid en pub - som du antyder - r det skl nog att dda denne genom ett fegt och oannonserat slag?

Niclas Wallentin hade kanske gjort sig ett namn som kung genom just sna attacker?

Var du, Surkarten, med?

Brukar ni vlja ut det lttaste offret ihop?

Var finns hela den fupen? Bara lyckats hitta delar frn Lexbase nu. Intresserad av saker jag lte lite i den hela.
Citera
2015-11-16, 22:05
Medlem
Doodis avatar
Kan ngon hjlpa mig?

Jag saknar ett klipp p ett stk mellan Bajen och gnaget. Jag minns inte om det var p Nackas minne eller om det var en hockeymatch, men det var stk p lktaren och en av Bajens legender, "Rakoschna", np tag i en baby-gnagare(yyy?), gav honom en par smllar och avslutade med en saftig "pushkick". Jag har skert klippet p ngon gammal burk, ngonstans, men jag har ingen mjlighet att koppla upp dom och leta p det.

Jag tycker att det r synd att det inte ligger p youtube d det var ett av dom sknaste klippen som svenskt lktarvld har levererat.

Man ser en glimt av klippet i "Rakoschna's" promotionvideo fr hans MMA-fighting.

Exakt 1.40 in i videon kommer det.
https://www.youtube.com/watch?v=Rrc9kHsXtT8

Skulle bli mycket glad om ngon hade en lnk till hela klippet, eller hade orken att ladda upp det p nytt.
Citera
2015-11-17, 02:39
Medlem
Bebbe1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Kan ngon hjlpa mig?

Jag saknar ett klipp p ett stk mellan Bajen och gnaget. Jag minns inte om det var p Nackas minne eller om det var en hockeymatch, men det var stk p lktaren och en av Bajens legender, "Rakoschna", np tag i en baby-gnagare(yyy?), gav honom en par smllar och avslutade med en saftig "pushkick". Jag har skert klippet p ngon gammal burk, ngonstans, men jag har ingen mjlighet att koppla upp dom och leta p det.

Jag tycker att det r synd att det inte ligger p youtube d det var ett av dom sknaste klippen som svenskt lktarvld har levererat.

Man ser en glimt av klippet i "Rakoschna's" promotionvideo fr hans MMA-fighting.

Exakt 1.40 in i videon kommer det.
https://www.youtube.com/watch?v=Rrc9kHsXtT8

Skulle bli mycket glad om ngon hade en lnk till hela klippet, eller hade orken att ladda upp det p nytt.

https://www.youtube.com/watch?v=kvT-7jbiuGw

Kan finnas dr!
Citera
2015-11-17, 09:26
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbe1891
https://www.youtube.com/watch?v=kvT-7jbiuGw

Kan finnas dr!

Dr fanns det ocks en snutt av klippet, 0.40 brjar det precis, men biten dr babygnagaren fr sig ett par kyssar r bortklippt. Skulle verkligen vilja ha hela originalklippet, helst utan musik.

Men jag mste sga att det r kul att se en av vra nuvarande SLO's med armarna halvt uppstrckta, desperat frsker komma undan polisens batongslag. It brings me back.

Ah, sg att dom hade klippt in brjan p slutet av videon. 4.10 ser man the one and only RAKOSCHNA utva sin talang fr MMA p babygnagare. Vid den hr tidpunkten s hade han mycket mer erfarenhet av gatubox n sdana som utspelades i en ring, men man kan ser tydligt att han har talang. Utan tvekan en av Bajens bsta och tyngsta grabbar runt 2005-2006.

(r tacksam fr att du letade upp det hr klippet t mig, men jag skulle fortfarande grna ha hela klippet.)
Senast redigerad av Doodi 2015-11-17 kl. 09:39.
Citera
2015-11-17, 11:58
Medlem
Citat:
Dr fanns det ocks en snutt av klippet, 0.40 brjar det precis, men biten dr babygnagaren fr sig ett par kyssar r bortklippt. Skulle verkligen vilja ha hela originalklippet, helst utan musik.

Men jag mste sga att det r kul att se en av vra nuvarande SLO's med armarna halvt uppstrckta, desperat frsker komma undan polisens batongslag. It brings me back.

Ah, sg att dom hade klippt in brjan p slutet av videon. 4.10 ser man the one and only RAKOSCHNA utva sin talang fr MMA p babygnagare. Vid den hr tidpunkten s hade han mycket mer erfarenhet av gatubox n sdana som utspelades i en ring, men man kan ser tydligt att han har talang. Utan tvekan en av Bajens bsta och tyngsta grabbar runt 2005-2006.

(r tacksam fr att du letade upp det hr klippet t mig, men jag skulle fortfarande grna ha hela klippet.)
http://youtu.be/nD-Hj-xEtbo
1:10 in i klippet. Knns dock som att det hr visar lika mycket som de andra lnkade klippen.
Citera
2015-11-17, 12:56
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
http://youtu.be/nD-Hj-xEtbo
1:10 in i klippet. Knns dock som att det hr visar lika mycket som de andra lnkade klippen.

Grazie mille! Precis det som jag var ute efter.

Det var lite mindre action n vad jag mindes, men allt r andra sidan inte med p bild, sen r vl oftast minnena en aning frsknade.

Det r hur som helst ett mycket trevligt klipp, och roligt att se mnga av Hammarby IF's nuvarande anstllda stka runt tillsammans. P den tiden tyckte vi att det var kul att det fanns massa gamla ligister i Hammarbys officiella led, men inte trodde jag att s mnga av "oss" skulle g samma vg. Det r ju nstan fler gamla KGB:are som arbetar i klubben n som fortfarande boxas.

Vi r Hammarbus!
Citera
2015-11-17, 14:26
Bannlyst
Hnt ngot i Danmark?
Citera
2015-11-17, 18:26
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Grazie mille! Precis det som jag var ute efter.

Det var lite mindre action n vad jag mindes, men allt r andra sidan inte med p bild, sen r vl oftast minnena en aning frsknade.

Det r hur som helst ett mycket trevligt klipp, och roligt att se mnga av Hammarby IF's nuvarande anstllda stka runt tillsammans. P den tiden tyckte vi att det var kul att det fanns massa gamla ligister i Hammarbys officiella led, men inte trodde jag att s mnga av "oss" skulle g samma vg. Det r ju nstan fler gamla KGB:are som arbetar i klubben n som fortfarande boxas.

Vi r Hammarbus!

Ngot av det bsta som Hammarby Fotboll har gjort r att anstlla just dessa personer. Jag ser det som ett oerhrt stort, bra och moget steg av kansliet att ge grabbarna chansen och upprttelsen att arbeta fr klubben som de lskar men som andra pstr att de frstr fr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in