Citat:
Exakt. Det ska framställas som det mest mystiska mordet genom tiderna. Det är ett analyserande i detaljer in absurdum, det ska sen var krav på överbevisning, annars är han minsann unik i förlopp och detaljer! Ensammast i världen att ha försökt göra sig av med saker i all hast. Har snart citerat in varenda jävla sadist vad det gäller att leva dubbelliv och kunna vara mördare, att hängning inte behöver innebära större avancerade lyft etc etc etc.. men kära nån, när tid medges ska jag för all del satsa på att hitta stressade, irrationella mördare som spridit offrens ägodelar i ren slarv. Men det vete fan, jag tror nog det startar på ny kula med nåt lika långsökt.
Att referera ett underlag till åtalet är alltså mystiskt. Där en räcka av fynd ledde fram till Martorp.
Sid tolv i FUP. Jag citerar texten på bilden.
Vägar där fynd gjorts. Där den RÖDA STRECKADE LINJEN just är utmärkande.
Om ni inte anser att detta stämmer, kritisera polisen, åklagaren, försvararen eller rättsväsendet. Inte oss som tittar på bilden. Har ni ens själva tittat på bilden.
Om inte dessa fynd lett fram till Martorp, hade kanske inte Lisa hittats.
När jag påpekar fakta, är jag samtidigt en konspiratör. I vilken värld lever ni i. Som konspirerar mot mig som refererar FUP. Jag har inte påstått att det snittlats. Det är polisen, Missing People och FUP. Man följde enbart ledtrådarna som hittades i en rad längs en väg som ledde till Martorp. Enligt samma bild på sid. 12 i FUP.
Tror inte att det är någon mening att upprepa det jag tidigare skrivit. Men gör det ändå i en fåfäng förhoppning.
Detta har ingenting med skuldfrågan att göra. Detta är enbart en iakttagelse som är intressant i ett historiskt perspektiv för oss som gillar kriminalhistoria. Om ni inte själva gör det, varför så hatiska mot oss som gillar kriminalhistoria.
Vad andra skriver i sammanhanget har ingenting med mig att göra.