Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Mitt fetande.
Här är en länk till en av dom website, en facebook sida som NB gillade och som det påstås att det finns en massa sexuel/sadistiska bilder mm.
https://www.facebook.com/NoriuPramogu.lt
Och här kan man se att det är just den facebook sida dom foton skulle finnas på:
http://urbotainskrankthet.spotlife.s...de-smaflickor/
Men det finns ju inte ens några sådanna foton på den facebook !!!
Så vem är det som lägger ut falska påstående ?
Och angående den andra website/facebook sidan "Bük tarp savų" som NB skulle ha gillat med tejpade/bundna tjejer så har ju inte ens polisen sett dom bilderna dom har bara fått info tillskickade från denna obscura och äckliga website "urbotainskrankthet.spotlife.se" med påstående om att sådanna foton fanns på den facebook sidan.
Mystiskt nog går det inte att hitta den facebooksidan! Och det går förståss då heller inte att kontrollera om det är sant att det fanns en massa sådanna bilden på den facebooksidan.
Jag minns att jag sett en sida med skolflickan som var tejpad och hade bundna händer, men jag såg den aldrig gjenom NBs facebook utan bara via någon länk här på tråden.
Men som sagt den facebooksidan skolflickan fanns på var den jag tidigare omtalat där stort sett alla bilder var humor evt humor/oskyldigsex och det faller ju helt i tråd med den andra facebooksida. NoriuPramogu, som NB gillat som jag tillfogat länk till överst i denna post.
Tydligen är flera vilka har hört av sig och vill ha dessa bilder distribuerade, precis som vid en pedofilrättegång. Detta kommer tydligen inte att ske, däremot så har några smakprov publicerats. Sedan detta uppmärksammades så ändrade sidan karaktär och försvann därefter snabbt. Konstigt va?
Varför blev det så tror du?
Konstigt att en så bra sida bara försvann ... helt utan anledning, något som inte den som skriver om en sida kan ta ansvar för vilket nog vem som helst förstår alldeles av sig själv men.
Var man tvungen att mörda den framgångsrika humorsajten? Begick den harakiri? Seppuke? eller vad hände den verkade inte tåla uppmärksamhet tydligen. Men det låter väldigt bra om du fiskar vidare i just det! Tidsmässigt är väl ändå sambandet intressant, en jättebra grupp fick jättemycket uppmärksamhet och bara försvinner PANG. Kan det vara satanister? KorvbrödsJihdadister? eller har du en bättre Sibylla?
http://urbotainskrankthet.spotlife.s...f%C3%B6rst.png
Vilka bevis är godtagbara menar du? Försöker du begå ett lustmord på den som bara tar fram fakta nu igen? Fråga ägarna. eller varför inte fråga facebook, vad hindrar dig?
Vad händer med de som bidrar med fakta om Nerijus som anses Ofördelaktigt?
Vad händer med brodern?
-Är det inte så att de misstänkliggörs?
Anklagas för att ha begått ett lustmord på Nerijus?
Har du några bevis på det kanske det är dags att plocka fram dem nu. Annars är går det ju att se att de som bara visar fakta mobbas och disskrediteras i syfte att censurera värdet i deras röster och mörda deras trovärdighet, hur bra är det? menar du?