Citat:
Ursprungligen postat av
Eqqel
Jag har velat legat med alla tjejer jag varit på dejt med. Men inte alla tjejer har velat ligga med mig av förklarliga skäl. Och jag har såklart heller inte blivit tillsammans med alla de tjejerna jag dejtat, även om jag så ville. Alltså har jag varken fått knulla de tjejer jag dejtat eller få bli tillsammans med någon av dem. Jag har inte fått någonting. Jag har endast blivit förnedrad.
Att gå på dejt som kille är en väldigt utsatt situation. Man har allt att förlora. Men en tjej riskerar ingenting. Hon kommer efter dejten att bli knullad i vilket fall som helst. Jag tänker på en speciell tjej jag träffade och verkligen gillade, ville inget hellre än att ha sex med henne men såklart blev jag avvisad, och nu några år senare, hur många killar har hon legat med efter dejten? Det tar hårt på en och är väldigt förnedrande.
Många tjejer vet givetvis om detta. De är i maktposition och njuter av det. Inte sällan med ett hånflin om de dissar en.
Håller inte med om att man som kille är "utsatt", men förnedrad? Ja, ibland kan det nog upplevas så. När mannen förväntas hitta på saker, pröjsa för mat alkohol mm och sen sitta som en kåt hund med tungan ute och hoppas få nån "belöning" = sex.
Tjejer har makt, ja, för deras behov av sex är betydligt mindre än mäns. Deras behov av uppmärksamhet är dock större och därför dejtar de ofta många killar då de får möjlighet att berätta om sig själva och få uppmärksamhet. Sen knullar de ett fåtal.
Välkommen till verkligheten!