Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-06, 21:58
Medlem
Arbetarbroders avatar
Kanske var Köln Nyårsafton 2015 ett inslag lokalt och liknande sker inte runt om i Europa, dvs av de bibliska mått som vandrat upp hit är nästan alla unga män, och en del har aldrig sett kvinnohud innan och tycker allmänt att vita non-muslim kvinnor är "billiga".
Så lite porr på det med akrobatsex så är Köln nog inte helt isolerat.

Är det nån som vet hur situationen ser ut för de som borde ligga farligast till, dvs de prostiuerade?

Köln, med det här jättebygget Pashas? (kanske är Frankfurt btw?)
Berlin med Artemis och heroinbrudarna på Kürfustensstasse som var jävligt unga sist jag var där. (utan och köpa fem euro sex av en minderårig herointorsk vill jag tillägga).
Hur ser det ut i Berlin nu? Är ju en av världens mest prositutiontätaste städer har jag hört.

Amsterdam, Red Light District, hyfsat stor del av invandringsvågen gick till Holland.
De nekade många med arabiskt ursprung redan när jag var där senast, så de kanske klara sig?

Prag, där den Tjeckiska Republiken valde att stå utanför flyktingkatastrofen. Deras kvinnor på Vaclav Namesti och hororna på Showpark borde va säkra.

Hamburg, Reeperbahn, hur ser de ut där?
Har nått förändrats eller är de som januarinatt vilket år som helst? Gäller samtliga Europas städer om nån gjort en iakttagelse efter september och asylkaoset startade.

Frågan gäller såklart alla andra städer med prostitution än ovan nämnda i Tyskland och övriga Västeuropa.

Tillägg: jag är nyfiken för detta alltid verkar slå mot samhällets svaga, och efter Köln känns den än med aktuell.
Jag vill tro att arbetsförhållande för en hora i Europa ger dem nån sorts säkerhet, men gatuhoror löper stor risk.
Citera
2016-01-07, 01:02
Medlem
Jag har inte hört eller läst något om några skillnader för de prostituerade. Sedan vet jag inte om flyktingar är några sexköpare direkt? Visserligen har de ju smartphones, och lär ha råd med dyra tågbiljetter, men jag tror inte de har pengar att lägga på sexköp generellt.
Citera
2016-01-07, 02:07
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Jag har inte hört eller läst något om några skillnader för de prostituerade. Sedan vet jag inte om flyktingar är några sexköpare direkt? Visserligen har de ju smartphones, och lär ha råd med dyra tågbiljetter, men jag tror inte de har pengar att lägga på sexköp generellt.

Det är nog inga orgier på asylboende men tanke på den stora andelen män, och här är en som legat sövd tre nätter på sjukhus i Holland med enorma blueballs och fått rådet att gå ut och ha sex:
http://youtu.be/xi0jJj7e8GE

Men de är nog inga typiska torskar, de är väl lite haram att köpa sex men samtidigt är ofta synen på random kvinna så nervärderade att jag kan tänka mig att gatuhororna har viss risk att råka illa ut.
Men jag hoppas såklart inte det som de lät i avslutningen på trådstarten.
Citera
2016-01-07, 02:16
Avstängd
DRD4s avatar
Det är ett intressant ämne!

Hur det ser ut där denna samhällsfarliga invandringspolitik börjar skada gemene medborgare.

Närmaste året så kommer det att bli helt uppenbart att invandringen är en bajskorv på vårat Europeiska smörgåsbord och att den måste städas bort.

Man kan väl konstatera att det ser bra mycket sämre ut för dom flesta nu!
Citera
2016-01-07, 11:27
Medlem
WordWarriors avatar
Tja, arbetarbrorsan, en viss skillnad blev det ju...

(FB) Bordellkund bet av bröst på prostituerad.
Citera
2016-01-07, 11:29
Medlem
Skulle gissa på att det råder en akut brist på prostituerade nu. Alltför många kunder varav många inte vill betala för sig....
Citera
2016-01-07, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Det är nog inga orgier på asylboende men tanke på den stora andelen män, och här är en som legat sövd tre nätter på sjukhus i Holland med enorma blueballs och fått rådet att gå ut och ha sex:
http://youtu.be/xi0jJj7e8GE

Men de är nog inga typiska torskar, de är väl lite haram att köpa sex men samtidigt är ofta synen på random kvinna så nervärderade att jag kan tänka mig att gatuhororna har viss risk att råka illa ut.
Men jag hoppas såklart inte det som de lät i avslutningen på trådstarten.

Intressant trådstart. Jag tror att situationen i synnerhet för gatuprostituerade i Tyskland har försämrats p.g.a. flyktingvågen. Jag råkade hitta pappersupplagan av Hamburger Morgenpost, som tar upp temat idag (troligen går det även att läsa i deras webbupplaga www.mopo.de).

I artikeln sägs det, att klimatet blivit råare i Hamburg St. Pauli, där många prostituerade finns. "Sex-attacker är här vardagsmat", enligt ett yttrande i tidningen. Logiskt sett kommer det att bli mer och mer av dessa problem med fortsatt invandring dessvärre.Det är för övrigt naturligtvis något, som slår även mot icke-prostituerade kvinnor.
Citera
2016-01-09, 07:45
Bannlyst
Det är väl som väntat grabbgäng som drar runt och vill ha sex gratis. Ökade våldtäkter av prostituerade utan skydd. Men dom etablerade med skydd är säkra, går fort för deras backup pimps att komma till undskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in