Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutledgeWood
Vänta nu, ska skäggbarnen få vara i den riktiga skolan och de vanliga barnen i barackerna??!?
Sonen fick ny info idag. Pga klagomål ska det blandas flyktingar och svennar i barackerna.
Citera
2016-01-27, 17:46
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Ja, mig gör det inget att innerstadsborna får lite mångkultur för en gångs skull.

Det är nog inte så jävla roligt längre när det börjar drabba dom själva.
Citera
2016-01-27, 18:41
Medlem
Discorporations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoyers
Sonen fick ny info idag. Pga klagomål ska det blandas flyktingar och svennar i barackerna.

Låt mig gissa.
Ni föräldrar har inget att säga till om detta.
Beslutet är taget och ni får inte ens ett informationsmöte?
Citera
2016-01-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Discorporation
Låt mig gissa.
Stämmer. Att påpeka något hade ju varit oerhört kränkande mot de stackars flykting"barnen"
!
Senast redigerad av zoyers 2016-01-27 kl. 19:19.
Citera
2016-01-27, 19:10
Medlem
Mjälls avatar
Det är ju fullständigt barackt!
Citera
2016-01-27, 20:58
Medlem
Scott Danielss avatar
Nåja, trots pessimismen här på FB är det idel glada miner när det vankas mångkultur och berikning. Se bara hur glada eleverna är på denna bild och notera också hur journalisten vinklar rubriken och får det att framstå som att hela skolan välkommnar Ahmed och Yantan baserat på ett fåtal elevers PK-svar. Hittade journalisten inga SD-adepter den dagen?
Citera
2016-01-27, 21:25
Medlem
IQ130s avatar
Vet man vilka de här eleverna är, eller blir det förrymda, kulturellt angripna pedofiler som stryker runt på skolgårdarna?
Citera
2016-01-27, 21:55
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ130
Vet man vilka de här eleverna är, eller blir det förrymda, kulturellt angripna pedofiler som stryker runt på skolgårdarna?

Nej, inte mer än att deras mödrar aldrig fick mödravård, själva fick de inga bvc-kontroller, det fanns ingen socialtjänst att göra orosanmälan till om de for illa, och de har tagit sig tusentals km på vinst och förlust utan vuxenkontakter (eller enbart negativa vuxenkontakter) och möjligen gått över lik på vägen. De har ett fighter's mindset, och ett kort tidsperspektiv, "idag röd, imorgon död", eventuellt förstärkt med ett avspänt förhållande till droger.

Ett fullskaligt plågsamt människoförsök. Som att släppa ut vargar bland lamm.
Citera
2016-01-27, 22:19
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:

Hoppas för din sons skull samt de andra barnen som redan går där att ni faktiskt står upp för dem. Det är era egna barn för fan. Hade jag haft en unge som helt plötsligt skulle kastas ut från sin skola för att gå i baracker pga mångkulturen hade jag gått bärsärk. Folk dödas till höger och vänster av dessa kulturberikare ("barn"), ser ni inte vilka jävla risker ni utsätter era barn för?
Om så inte du så hoppas jag verkligen det finns någon jävla stockholmsförälder som har lite stake och älskar sitt barn nog.
Citera
2016-01-27, 22:30
Bannlyst
Citat:
Stämmer. Att påpeka något hade ju varit oerhört kränkande mot de stackars flykting"barnen"
!

Antar att du trollar tråden.
Om inte; varför sitter du å skriver på FB när du ska ta kommandot för att dina barn ska få en adekvat utbildning?
Citera
2016-01-27, 22:50
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discorporation
Låt mig gissa.

291, du vet..!
Citera
2016-01-27, 23:01
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels
Nåja, trots pessimismen här på FB är det idel glada miner när det vankas mångkultur och berikning. Se bara hur glada eleverna är på denna bild och notera också hur journalisten vinklar rubriken och får det att framstå som att hela skolan välkommnar Ahmed och Yantan baserat på ett fåtal elevers PK-svar. Hittade journalisten inga SD-adepter den dagen?

Både du och jag befinner oss troligen i medelålderskrisen, där ungomar musiksmak börjat låta som skramlande tomburkar och där deras teknikintresse av oss mests ses som en "waste of resources".

Sanningen är att barn och ungdomar idag har en betydligt högre tolerans för mångkultur än många 30+ åringar. Jag har släktskap i åldrarna 5-14 och samtliga av dessa barn har inga problem med olikfärgade skolkamrater.

Jag är rädd att Din och Min uppfattning om hur saker och ting är, börjar bli lika förlegad som vi upplevde våra farföräldrars uppfattningar när vi var unga.

Barnen välkomnar detta. Gamla stofiler däremot, gör det inte.
Men, stofiler dör ut varvid barnen tar över samhället och framtiden.

Du orsakar raskrig.
Dina barnbarn orsakar Samförstånd.

I think it's time for us old-timers to die. I wreck the world just by being in it. My kids however, do not.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in