Citat:
Ursprungligen postat av
bitvisbitsk
Jag tror att du frstr att saken blivit lite annorlunda om Ekeroth bjudit in Kasselstrand eller nn som talare i Trelleborg, eller hur va? Och att kritisera Ekeroths publik utan att Ekeroth gjort det frst hade ju varit en indirekt kritik av Ekeroth, varfr skulle Mattias gra ngot snt, speciellt nr nu inte Ekeroth till skillnad frn FD inte bjudit in ngon non-kosher talare.
Trodde att du tyckte var ok med nazi-hrare eller fresprkar du bara slutna tillstllningar? Bara man hller sabotrer som Friberg och kanske ven NU-packet borta s tror jag att Mattias r njd, bra policy tycker jag f .
Nu gr du inte p vad Mattias Karlsson har sagt.
- Mattias Karlsson har kritiserat Folkets Demonstration fr att det fanns en handfull nazister i deras publik.
- Karlsson har inget att sga om att det var betydligt fler nazister p SD:s egna mten.
Vi har sett precis samma sak nr det gller talare.
- Nyligen presenterade SD Uppsala ett mte dr talare frn Folkets Demonstration skulle tala, detta har inte Karlsson haft ngra problem med (fr att Ledaren i SD Uppsala r lojal till Karlsson).
Detta visar u att Karlsson hycklar, igen. Han kan inte bde ta kakan och ha den kvar om han vill framst som seris och rlig. Han frstr oerhrt fr SD och inget parti kommer att vga fra samtal med SD s lnge han finns i ledningen.