Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-26, 20:19
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Hmm, ja enligt svensk media är ju Östeuropa "farligt nära nazism/fascism".
Vad är då Sveriges ljugmedia?

Men Kamil Ryba låter ju inte som nån man vill stötta:

Nej usch, högerextremism är obehagligt. Mannen verkar inte klok.

Ja dömd för bombhot kan han inte ha blivit, då han inte hade någon bomb, och inte hotade med någon bomb. Han lämnade in ett inslaget paket, innehållande en koran och en kniv.
Citera
2016-02-26, 20:21
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-mer
Jag är ifrån Polsk härkomst. Men ALDRIG att jag eller mina vänner ska acceptera fisken Ryba!
Han är ett stort hån mot alla de vänner jag har och mot mig som jobbar hårt och är respekterade.
Ryba = fisk på Polska = FUL FISK

Men Ryba jobbar också. Inom byggsvängen.
Citera
2016-02-26, 20:24
Medlem
Westerners avatar
Imorgon är det dags. Polackerna träffas utanför Aftonbladets lokaler på västra Järnvägsgatan 21 kl 13.00. Ska bli intressant att se hur många svenskar dyker upp för att visa sitt stöd.
Citera
2016-02-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Lite väl magstarkt att en kriminell invandrare står bakom detta.
Magstarkt, på vilket sätt då?
Citera
2016-02-26, 20:53
Medlem
Westerners avatar
Aftonbladet hade tjänat på om det hade blivit kaos utanför deras lokaler imorn. Nästan så att man undrar om de kommer försöka sig på lite uppvigling. http://http://www.friatider.se/afton...i-skyddsobjekt
Citera
2016-02-26, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Lite väl magstarkt att en kriminell invandrare står bakom detta.

Att en polack står bakom en polsk demo ser du som konstigt? Only in a leftist head...
Citera
2016-02-26, 22:31
Medlem
OliverCromwells avatar
Jag är så besviken på alla svenskar när jag läser detta.

Aftonbladet kan spy ut sitt hat mot svenskar. Och inget händer. Men så fort de säger något om någon invandrargrupp, så protesterar invandrarna. Svenskarna å andra sidan gör inget.
Citera
2016-02-27, 11:40
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jag är så besviken på alla svenskar när jag läser detta.

Aftonbladet kan spy ut sitt hat mot svenskar. Och inget händer. Men så fort de säger något om någon invandrargrupp, så protesterar invandrarna. Svenskarna å andra sidan gör inget.

Är det inte att dessa polacker demonstrerar för att Aftonbladet skyddar svartingar och mörkar deras brott?

Någon som har gått förbi eller tänkt göra det nu idag? Släng upp en bild, svårt att tänka mig att det är något stort.
Citera
2016-02-27, 13:53
Medlem
jeffkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Är det inte att dessa polacker demonstrerar för att Aftonbladet skyddar svartingar och mörkar deras brott?

Någon som har gått förbi eller tänkt göra det nu idag? Släng upp en bild, svårt att tänka mig att det är något stort.
Här är ca 200 personer right now. .
Citera
2016-02-27, 14:05
Medlem
Westerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffkan
Här är ca 200 personer right now. .
200? Rätt imponerande måste jag säga. Bara snäppet mindre än Folkets Demonstration lockade sist.
Citera
2016-02-27, 14:43
Medlem
Westerners avatar
Du har ingen möjlighet att knäppa lite bilder eller? Fanns där några motdemonstranter? Mycket Polis på plats?
Citera
2016-02-27, 14:55
Medlem
jeffkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westerner
Du har ingen möjlighet att knäppa lite bilder eller? Fanns där några motdemonstranter? Mycket Polis på plats?

Inga motdemonstranter, och minst två polisbilar och några polismän. Bilder kommer säkert att komma upp då det fanns många fotografer.

För övrigt hade det varit sjukt om det kom MOTdemonstranter.. vad ska de demonstrera MOT, att horan inte sprider lögner? hahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in