Citat:
Ursprungligen postat av
ReedMe
Jag har missat den bilen. Vem var ägaren? Om den nämns i fup har jag glömt den. Länge sen jag läste fup nu. Det är vansinnigt rörigt med alla bilar och vittnesuppgifter.
den bilen skulle vart in på teknisk undersökning enligt mig, om inte annat för att uteslutas, och binda nb närmare som gm, finns andra bilar också som borde varit in för att uteslutas, och binda nb närmare.
det är en organiserad gm som mördat lisa, det finns 3 brottsplatser, mopeden där han tar kontakt med lisa, mp, fyndplats, om det var en oorganiserad handling hade lisa återfunnits i närheten av moppen,
frågan är bara hur organiserad,
min teori
gm= sexualsadistisk o empatilöst kräk, med åtminstone psykopatiska drag, innan han mördar lisa,
snarar, binder, munkavlar med 61cm tejp dom bitar som passar ihop med varann.
sen har han full kontroll, dominans, över bo, hur länge det pågått innan han dödat bo vet bara gm.
den här typen av gm behöver inte utsätta bo för grovt fysiskt våld, räcker med att se flickans lidande, utsatthet, skräck, för att han ska finna njutning.
handsken låg sannolikt inte där den hittades direkt efter brottet., då pappan polis med hund, och minst en person till sökte i ladan, den borde ha hittats redan då.
örhängena hittas ons.kväll 20.00, citerar polis. om örhänget legat bredvid det där röret, är jag 100%
säker på att jag sett det. pappans reaktion, är det nån som driver med oss...
ladan spärras av i samband med hanskfyndet, men avspärrningarna släpps, och det är fritt fram att beträda den igen, spärras sedan av igen i samband med att örhänge påträffas.
dom sakerna gör att jag inte kan utesluta att nån kan ha ett syfte, med att placera ut tillhörigheter efteråt i ladan,