Citat:
Ursprungligen postat av
nneG
Lt mig frst klargra att jag inte ogillar 2-Flouro-Ketamin. Det r nice. Speciellt i kombination med rka.
Men med det sagt s fattar jag inte hur man K-holar p detta. ven om jag drar 500mg under en kvll s blir jag aldrig helt borta. Fr inga direkta hallucinationer (ven om saker ser lite annorlunda ut) och r vl medveten om mig sjlv min kropp och min omgivning. Mer n 250mg vill jag inte dra p en gng d det iallafall fr mig skapar ett tryck i huvudet och inte knns srskilt hlsosamt. Drmed inte sagt att det skulle vara ohlsosamt, det knns bara inte bra. D drar jag det frvisso nasalt. Kanske gr bttre om man kr IV.
Men det r ju ingenting i jmfrelse med MXE. Jag har anvnt MXE en hel del tidigare. D var det jtteltt att snorta spass att man hamnade i ett tillstnd i vilket man helt tappade tidsuppfattningen och trodde man hade spenderat dagar eller veckor i tillstndet, inte frmdde gra ngot alls d motoriken inte tillt det och allt vibrerade och rrde p sig, hade starka knslor av att flyta omkring i ngon slags tunnel eller i rymden, att man lmnade sin kropp, eller att kroppen smlte (p ett mycket behagligt stt), att tankar och annat abstrakt manifesterade sig i form av geometriska artefakter, att soffan man lg i flt omkring p ett hav, att man simulerade ddens fenomenologi osv osv, att bde en sjlv och polarn man hngde med konstant fick fr sig att en tredje person var nrvarande som inte alls var dr, att rummet d man tnde lysena sg gigantisk ut, att vggarna liksom var 5 meter hga, att man sg ut som ett djur nr man tittade sig i spegeln drfr att den delen av hjrnan som gr att man frstr sig p just mnskliga ansikten sannolikt var tmligen avstngd, att man var med i ngon slags sjuk ritual i vilken man skulle godknnas som mnniska som involverade att en stor skinande turkos bge av energi spndes upp ver marken som man sen fick passera inunder nr man egentligen enl. polares vittnesml bara lg i sngen och vevade med armarna och mumlade osammanhngande, etc etc.
Trodde det var snt som hnde nr man k-holade. Det tycks enl. min erfarenhet inte alls g att stadkomma med 2flouro. Och 2flouro ska tydligen vara snarlikt ketamin. Isfall r ketamin liksom 2flouro ingenting i jmfrelse med MXE. MXE har allt 2flouro har och mycket mer. Det spelar i en helt annan liga.
Antar att fr att holea p 2flouro s mste man IV:a 500mg eller nt (totally not prisvrt). Men ven d fattar jag inte hur det skulle funka. Effekterna av 2flouro r fr begrnsade. ven p lgre doser av MXE erfor jag saker som var bra mycket skevare och intressantare n vad jag erfarit p betydligt hgre doser av 2flouro, och d tar jag skillnaden i styrka i berkning.
Hursomhelst har detta ftt mig att undra om hela K-hole prylen r sjukt verhypead.
Lter mer som att du har en vldigt hg tolerans mot dissociativa droger. Inga mediciner som stller till det, d?
Sjlv hamnar jag i tillstnd som du beskriver frn dina MXE-erfarenheter vid doser p 100 mg och uppt. D sitter jag och flyter omkring och tnker de mest fantastiska abstrakta tankar, samtidigt som jag inte vet vem jag r, var jag r eller vad jag r under en stund. Nr jag kommer tillbaka brukar jag ha svrt att frst hur lite tid som har frflutit ocks.
Inte ovanligt att upplevelsen av droger skiljer sig mellan individer, liksom erforderlig dos, men du verkar ha en vansinnig otur.