Citat:
Ursprungligen postat av
Tammer
Vilka tror du deltog i kampanjen? Det var ju andra flyktingar, f d flyktingar och folk med invandrarbakgrund. Klart de vill ha hit sina kompisar och släktingar och andra muslimer. Ju fler de blir, desto mäktigare blir de. Att några svenska flickor blir våldtagna är ju naturligt och självklart för dessa människor, de vill att alla kvinnor ska klä sig i burka och ha manlig eskort när de går ut. En våldtäkt är i deras ögon att lämpligt straff för de "otrogna".
Det finns en annan faktor involverad här.
Efter att ha läst en masteruppsats i ämnet från en bekant (som dock inte var inne på just muslimer, men våldtäkter under krigstid generellt) där hon bl.a. talar om att män gärna våldtar kvinnor från andra kulturer för att degradera männen som tillhör den kulturen.
Det är ett sätt att visa att dessa män är svaga och inte kan skydda "sina" kvinnor. Jag kan gissa på att många muslimska män som känner sig avundsjuka på västerländska män som ofta är mycket mer framgångsrika i karriär och har högre samhällsstatus tar då ut detta genom att våldta kvinnorna (då män ofta kan slå tillbaka och inte är lika enkla byten som en kvinna är).
Sen är det också en epidemi som kommer att hända mer och mer, för när det märks att inga män reagerar från den etniska gruppen så är det i princip "fritt fram" att härja.
Se t.ex. hur judarna behandlar muslimer i Israel. Gör muslimer något mot judar där så svarar judarna med dubbelt så hårda tag. Visst hatar många muslimer Israel, men de vågar inte löpa amok där lika mycket som de gör i västeuropa.
Men här ska man dalta med dom istället, ha så kallade "samtal" och släppa ut dom med en klapp på axeln.
När jag var liten så fick jag lära mig att om man är för snäll så kör folk över en och utnyttjar en.
Vissa människor förstår tyvärr bara hårt mot hårt, det är så man får deras respekt.