Citat:
Ursprungligen postat av
elmheden
Intressant att du projicerar din egna bild av att stockholmare skulle vara något speciellt på mitt inlägg. Eftersom jag är Stockholmare kan jag meddela dig att det verkligen inte är något speciellt med det, det var liksom lite det som var poängen med själva inlägget. Hoppas att denna iver och frustration mot oss Stockholmare inte är en alltför tung börda för dig, du bär den helt i onödan. Vi är precis lika sopiga som alla andra, somna om och sov lugnt.
Nej det var absolut inget illa menat egentligen. Tyckte bara ditt inlägg var lite roligt, jag har absolut inget emot stockholmare. Jag pratade mer i allmänhet runtom i världen brukar vissa personer känna sig speciella för att det är från ett visst ställe men egentligen är dem samma som alla andra. Du som kommer utifrån lär ju utvecklas mer som kommer till ett helt nytt ställe annars och måste anpassa dig efter nya förhållanden men nu flummar jag iväg så. Men inget illa menat mot dig, och har inget emot stockholmare, var bara tvungen att peka ut detta fenomen när jag såg ditt inlägg. Ha det fint!