Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-10, 21:30
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Med tanke på att Stockholm idag enbart består av inflyttade bönder, kolla partierna, hur många äkta stockholmare hittar du där? Ingen. Bara för att regeringen och makten sitter här betyder det inte att riktiga stockholmare är skit. De är trevliga och genuina. Mindre kan man säga om göteborgare och skåningar som måste ta varje tillfälle de får att snacka skit om stockholmare.

Ja de flesta idioter i Stockholm är inflyttade från andra delar av landet. Eller så kommer de från MENA. Stockholm lyckas dock samla feminister, eko-reko-töntar och annat pack.
Citera
2016-08-10, 21:33
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Ja de flesta idioter i Stockholm är inflyttade från andra delar av landet. Eller så kommer de från MENA. Stockholm lyckas dock samla feminister, eko-reko-töntar och annat pack.
Jo, men det är ju inte så konstigt. Sen finns de du nämner nu i alla våra tre större städer.
Citera
2016-08-10, 23:01
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Intressant att du projicerar din egna bild av att stockholmare skulle vara något speciellt på mitt inlägg. Eftersom jag är Stockholmare kan jag meddela dig att det verkligen inte är något speciellt med det, det var liksom lite det som var poängen med själva inlägget. Hoppas att denna iver och frustration mot oss Stockholmare inte är en alltför tung börda för dig, du bär den helt i onödan. Vi är precis lika sopiga som alla andra, somna om och sov lugnt.

Nej det var absolut inget illa menat egentligen. Tyckte bara ditt inlägg var lite roligt, jag har absolut inget emot stockholmare. Jag pratade mer i allmänhet runtom i världen brukar vissa personer känna sig speciella för att det är från ett visst ställe men egentligen är dem samma som alla andra. Du som kommer utifrån lär ju utvecklas mer som kommer till ett helt nytt ställe annars och måste anpassa dig efter nya förhållanden men nu flummar jag iväg så. Men inget illa menat mot dig, och har inget emot stockholmare, var bara tvungen att peka ut detta fenomen när jag såg ditt inlägg. Ha det fint!
Citera
2016-08-11, 03:59
Medlem
Andersdamaans avatar
Skärpning nu!! Varken Fjollträskholm, Sillstrypeborg, Ma-Allah-mö eller Pitepalteå kvalar in som hålor!!
Vad fan har ni för referenser egentligen?? Är ni kverulanter ens svenskar?? Lägg ned stadskampen nu och beskriv några riktiga hålor istället!!!
Senast redigerad av Andersdamaan 2016-08-11 kl. 04:06.
Citera
2016-08-11, 09:05
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Skärpning nu!! Varken Fjollträskholm, Sillstrypeborg, Ma-Allah-mö eller Pitepalteå kvalar in som hålor!!
Vad fan har ni för referenser egentligen?? Är ni kverulanter ens svenskar?? Lägg ned stadskampen nu och beskriv några riktiga hålor istället!!!

Alright. Ytterhogdal!
Citera
2016-08-11, 14:16
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Alright. Ytterhogdal!
Ja nu snackar vi håla!! Fin kyrka har dom dock!!
Citera
2016-08-11, 17:13
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fan vad RÄTT!!!

Jag hatar verkligen alla inflyttade "Stöckhölmare" som kämpar med dialekten och tror de är något bara för att de bränt Pappas arv på en lägenhet i "sta`n"

De kommer för alltid ses som den inflyttade bonnläppen i alla fall, hajja det, BONNLÄPPAR!

MVH/Gnomegirl

Dom är tydligen inte lika coola som dig verkar det som?

https://www.youtube.com/watch?v=SoDN5aBgL3k
Citera
2016-08-11, 17:33
Medlem
Skaraborg2s avatar
Inga hålor.

Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan

Nej vare sig Stockholm, Göteborg och Malmö kan någonsin "kvala in" som hålor.
Citera
2016-08-11, 19:10
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Nej vare sig Stockholm, Göteborg och Malmö kan någonsin "kvala in" som hålor.

Håller med dej, men dom kvalar definitivt in som riktiga "Skithålor"
Citera
2016-08-11, 22:42
Avstängd
Ördögs avatar
På reseforumet finns en tråd där Lesjöfors är ett högfrekvent namn. Det finns också andra orter som förekommer i bägge diskussionerna.

(FB) Sveriges sunkigaste resmål?
Citera
2016-08-17, 00:27
Medlem
crippe-flippes avatar
Barslida verkar inte vara en allt för rolig håla heller.
Citera
2016-08-17, 00:57
Medlem
Jokersfuckbuddys avatar
Södertälje...fy faan
Senast redigerad av Jokersfuckbuddy 2016-08-17 kl. 01:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in