2016-08-18, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
18-åringen som röker en joint på en av bilderna på hans FB har tydligen missbrukarproblem som han hade redan innan han anlände till Sverige. Inte undra på att han gör vad som helst för "älsklingen" så han får nya droger.

http://vlt.se/nyheter/arboga/1.41815...hal-i-kroppen-

oj, oj, en 17 årig "pojke" flyttar hem till föreståndaren (41-åriga kvinnan) då hemmet fick stängas, det kan bara hända i feministstyrda Sverige o dess kommuner...

... tänk tanken det skulle varit det omvända " en 17 årig flyktingflicka flyttar hem till Sixten 41,.... ", det hade tagit hus i he,vete, eller hur? sverige är sjukt!
Citera
2016-08-18, 08:45
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Johanna Möller har då på ett märkvärdigt sätt skrivit in sig i den svenska historieboken. Jag riktigt längtar efter att få höra GW stolleförklara henne i Veckans Brott.
Hoppas GW lever så länge, väntar också med spänning.
Denna historia är helt bisarr.
Citera
2016-08-18, 08:57
Medlem
Goggandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
De är ju perfekta att använda till allehanda kriminalitet. Skulle tippa på att det är 18-åringen som huggit. Stackars pappan. Han fostrar en flicka som växer upp till en kvinna som går i säng med en afghan som slår ihjäl honom. Det hade han nog aldrig kunnat gissa skulle bli dödsorsaken efter ett långt yrkesliv

Mmm, är inte det här fallet symboliskt. Illa varslande för Europa.
Citera
2016-08-18, 09:00
Medlem
Går det att göra en långfilm på dramat…..?
https://petterssonsblogg.se/2016/08/...-sex-och-mord/
Citera
2016-08-18, 09:01
Medlem
bananapanss avatar
JM har alltså det sista året varit någon slags maffiaboss som lejt unga män för att göra diverse smutsjobb åt henne..

Hon måste ha varit mycket stressad över en splittring med föräldrarna när sexskandalen uppdagades. Pengaflödet skulle strypas rejält.

Iskall människa, troligen totalt empatilös.
Citera
2016-08-18, 09:03
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gogganda
Mmm, är inte det här fallet symboliskt. Illa varslande för Europa.
Hahaha, symboliskt.. Vänd på steken och fråga er vad morden på Elin, Marina, Therese, Ida och allt vad de heter, har för symboliskt värde? Ni är så förblindade av ert utlänningshat att det är skrattretande. Världen kan förklaras med klassanalys, allt annat är bling-bling.

Godmorgon!
Citera
2016-08-18, 09:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Hahaha, symboliskt.. Vänd på steken och fråga er vad morden på Elin, Marina, Therese, Ida och allt vad de heter, har för symboliskt värde? Ni är så förblindade av ert utlänningshat att det är skrattretande. Världen kan förklaras med klassanalys, allt annat är bling-bling.

Godmorgon!
Här är det ju uppenbart att det handlar om makt och beroendeställning - kan inte bli mycket tydligare. Det är ju som förhållande förälder - barn. Hon har alla medel och flyktingungdomarnas öde i sin hand, eller kan i alla fall hävda att så är fallet.
Citera
2016-08-18, 09:10
Medlem
flanagans avatar
Johanna Möllers mor Anki Möller har sympatier för Sverigedemokraterna och gillar fria tider på sin Fb profil
Citera
2016-08-18, 09:12
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Ok, då förstår jag vad ditt problem är, du är komplett och totalt dum i huvudet, jag är verkligen ledsen jag kan inte hjälpa dig med det problemet.

Skälet till att lilla dottern sitter där hon sitter är tack vare mamsens utpekande och lilla mamma är ju inte så glad över vad hon har fått meddela, ganska naturligt kan man ju tycka.

Tror du på fullt allvar att polis och åklagare skulle ha snott in dottern utan ett utpekande av vittnet?
Min fetning.

Jag tror att det finns goda möjligheter för att polisen har fått dottern och mannen på radarn utan moderns utpekande.
Gärningspersonerna verkar inte ha de skarpaste knivarna i lådan och det skulle inte förvåna mig om de hade sina mobiltelefoner med sig vid brottstillfället - och även brukade dem!
Jag tror att polisen via chatloggar och telefonavlyssningar sedan har samlat bevis på hög.

Moderns eventuella utpekande är ju självklart en god hjälp, men det förvånar mig inte om polisen redan hade rejält på fötterna.
Citera
2016-08-18, 09:17
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning.

Jag tror att det finns goda möjligheter för att polisen har fått dottern och mannen på radarn utan moderns utpekande.
Gärningspersonerna verkar inte ha de skarpaste knivarna i lådan och det skulle inte förvåna mig om de hade sina mobiltelefoner med sig vid brottstillfället - och även brukade dem!
Jag tror att polisen via chatloggar och telefonavlyssningar sedan har samlat bevis på hög.

Moderns eventuella utpekande är ju självklart en god hjälp, men det förvånar mig inte om polisen redan hade rejält på fötterna.

Tror jag inte på, tänk på att initialt så blev modern anhållen för mordet, det behandlades som ett vanligt familjebråk alltså, när hon kunde berätta om vad som hänt så vändes fokus snabbt till de rätta personerna.

Med tanke på att modern fortfarande har beskydd så misstänker polisen antagligen ytterligare medhjälpare.
Citera
2016-08-18, 09:19
Medlem
Verkar vara en trevlig kvinna den där jm som vill hjälpa baaarnen och
Våra en medmänniska,vilket ytterligt patrask till människa,skicka både henne och "barnet" åt helvete rent ut sagt, härlig svensk v media,hade jm vart en man som haft en grej med en 17 årig tjej hade löpsedlar vart gigantiska i flera dar med neon txt,tänk att man känner sådan hpplöshet att vara svensk i Sverige,det kunde man aldrig trott när man var ung
Citera
2016-08-18, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flanagan
Johanna Möllers mor Anki Möller har sympatier för Sverigedemokraterna och gillar fria tider på sin Fb profil

ja och hennes dotter har med en arme av ensamkommande barn som e vuxna försökt döda henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in