Citat:
Ursprungligen postat av
08-4-ever
Hej hej. Vore intressant att veta hur du "vet" att jag knyter näven i ficken.
Däremot har du rätt om att jag inte har gjort något åt det som tråden handlar om. Det har inte drabbat mig än och jag känner inte för att stå upp för alla som röstat för det här.
Exakt där avslöjade du dig som en vanlig svag svenne,
*Det har inte drabbat mig än och jag känner inte för att stå upp för alla som röstat för det här.*
Som sagt du har knutit näven så hårt att den nog bara är en blodig klump numera.
Jag är inte ens etniskt svensk och jag har försökt på i princip fiendemark (malmös sämre områden) sedan 90talet informera om orsak och verkan dvs tar man in hela mellanöstern får man mellanösternsamhällen och numera är stora delar av malmö mer eller mindre arabiskt, arabiska skyltar överalt, sharia, klaner som styr med järnhand,
jag har altid tagit debatten med vänsternissar som kommer med sina världsförbättrar skit, kämpat politiskt dock på låg nivå men ändå jag har ståt för nånting fast familj och barn fått skit pgr mitt engagemang att göra nåt för att Sverige även i fortsättningen ska vara ett bra land att leva i.
Gissa vad jag gjorde alt detta innan det drabbat mig personligen då jag har lite sunt förnuft och kan se orsak och verkan i de handlingar som regeringen och den svaga etniska befolkningen gjort.
Se dig i spegeln och skäms svenne kanske väcks en vikinga gen? och du växer ut en ryggrad och kämpar för ditt folk eller så fortsätter du som vanligt och böjer rygg för regering och den nya adeln.