• 1
  • 2
2017-01-11, 11:46
Medlem
Sanheribs avatar
Hej. min lillasyster e 17 år o går i tvåan o jag blir så sårad o mitt hjärta blöder när hon nu på senaste tiden börjar hänga med o ungås me muslimer bland annat turkar o araber. hon e född här men ja o våra föräldrar har berättat så mycket för henne om vad turkarna gjorde o gör mot oss o hur vi blev behandlade i syrien av muslimska araber.

Vi har fått veta av hennes lärare att hennes bästa vänner e två turkiska tjejer o en arab från irak. hon använder äckligt jävla muslim slang o snackar skit om sverige o svenskar fast dom har låtit oss bo här. alltså hon leker ghetto muslim. jag säger till henne att om detta vore i syrien skulle dom där araberna döda oss o vi skulle aldrig prata med varandra och hur hon kan glömma bort sin historia bara för hon e född i sverige. har försökt förklara att svenskarna e våra vänner o muslimerna o blattarna våra fiender.

Blir bara så jävla ledsen. våra föräldrar e också ledsna o de känns som jag e den enda unga i familjen som har stolthet kvar.

Har märkt det här ofta hos unga syrianer hur dom e kompisar med muslimer o hur dom snackar skit om sd o sverige. hur dom leker blatte o kaosar precis som om dom var muslimer. hatar när jag ser syrianer som hänger med muslimer, får lust att gå upp o säga till de skäms du inte??!!

alltså snälla hjälp. hur ska jag göra för att min syster ska sluta hänga med dessa apor o leka blatte? jag skäms jättemycket
Citera
2017-01-11, 12:00
Medlem
Det är helt kört för dig,eller rättare sagt din syster. Ifall muslimerna har fått klorna i din syster så finns det bara en sak att göra.

Klipp din syrra, du kommer bespara henne och hela din familj år av lidande.
Citera
Medlem
Imirons avatar
Krävs inga muslimer. Slöddertälje med slöddertäljenätverket är kaos och det kan inte muslimer beskyllas för.

Varför hänger hon med ghettokids (varav många nog bara är ytliga muslimer)? Ja, hon känner väl mer igen sig med dem än med svenskarna?
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Sanherib
Hej. min lillasyster e 17 år o går i tvåan o jag blir så sårad o mitt hjärta blöder när hon nu på senaste tiden börjar hänga med o ungås me muslimer bland annat turkar o araber. hon e född här men ja o våra föräldrar har berättat så mycket för henne om vad turkarna gjorde o gör mot oss o hur vi blev behandlade i syrien av muslimska araber.

Vi har fått veta av hennes lärare att hennes bästa vänner e två turkiska tjejer o en arab från irak. hon använder äckligt jävla muslim slang o snackar skit om sverige o svenskar fast dom har låtit oss bo här. alltså hon leker ghetto muslim. jag säger till henne att om detta vore i syrien skulle dom där araberna döda oss o vi skulle aldrig prata med varandra och hur hon kan glömma bort sin historia bara för hon e född i sverige. har försökt förklara att svenskarna e våra vänner o muslimerna o blattarna våra fiender.

Blir bara så jävla ledsen. våra föräldrar e också ledsna o de känns som jag e den enda unga i familjen som har stolthet kvar.

Har märkt det här ofta hos unga syrianer hur dom e kompisar med muslimer o hur dom snackar skit om sd o sverige. hur dom leker blatte o kaosar precis som om dom var muslimer. hatar när jag ser syrianer som hänger med muslimer, får lust att gå upp o säga till de skäms du inte??!!

alltså snälla hjälp. hur ska jag göra för att min syster ska sluta hänga med dessa apor o leka blatte? jag skäms jättemycket

Jag kan bara beklaga. Att hon umgås med muslimer ser jag egentligen inte som ett problem, men att hon blir påverkade av dem och snackar skit om Sverige är respektlöst. Det finns sekulära muslimer som inte tror.

Du borde säga till henne som det är och ge henne en liten historielektion. Även en lektion i respekt och moral. Utan Sverige hade hon legat i rännstenen eller inte ens levt. Hon får både skola och sjukvård gratis.

Rösta SD är det enda politiskt aktiva du kan göra, men det visste du redan.

Lycka till.
Citera
2017-01-11, 12:01
Medlem
Vilken våning bor hon på? Har hon en balkong?
Citera
2017-01-11, 12:09
Medlem
aaaims avatar
Usch, Araber. Jag ryser för din skull
Citera
2017-01-11, 12:48
Medlem
Citat:

Du ska inte göra ett skit. Du har inget ansvar och inget att säga till om när det gäller hennes egna beslut. Om du tror att du har det så är du en del hederskulturen och det är en verkligt farlig väg.
Citera
2017-01-11, 12:59
Medlem
Citat:

Köp din syster en Burka eller niqab så hon har riktiga arbetskläder när hon ska ut och kaosa.
Citera
2017-01-11, 13:27
Moderator
tobess avatar
Nu tvivlar jag starkt på sanningshalten i din historia

Men - om du nu mot förmodan är seriös; har du någonsin funderat på att det kanske vore en god idé att inte ta med era skitkonflikter från era hemländer hit?

Uppenbarligen klarar dom av att umgås så då är det väl jävligt märkligt att du ska behöva dra upp några gamla konflikter som dom i allmänhet och hon i synnerhet inte har något överhuvudtaget att göra med.
Citera
2017-01-11, 13:47
Medlem
TS trollar naturligtvis, annars är han och hela familjen mentalt efterblivna grottmänniskor som lever kvar i stenåldern.

By the way, var en hel del ironi i mitt tidigare inlägg ifall det missades.

vh,
Citera
2017-01-11, 16:05
Medlem
Sanheribs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag kan bara beklaga. Att hon umgås med muslimer ser jag egentligen inte som ett problem, men att hon blir påverkade av dem och snackar skit om Sverige är respektlöst. Det finns sekulära muslimer som inte tror.

Du borde säga till henne som det är och ge henne en liten historielektion. Även en lektion i respekt och moral. Utan Sverige hade hon legat i rännstenen eller inte ens levt. Hon får både skola och sjukvård gratis.

Rösta SD är det enda politiskt aktiva du kan göra, men det visste du redan.

Lycka till.

tack min broder.

kanske e de bara en ungdomsfas o går över senare? jag gjorde ju min revolt mot mina föräldrar i den åldern också genom att röka o vara ateist men jag höll aldrig på med och skulle aldrig ens tänka på att beblanda mig med dessa skäggiga apor.
Citera
2017-01-11, 16:06
Medlem
Sanheribs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Nu tvivlar jag starkt på sanningshalten i din historia

Men - om du nu mot förmodan är seriös; har du någonsin funderat på att det kanske vore en god idé att inte ta med era skitkonflikter från era hemländer hit?

Uppenbarligen klarar dom av att umgås så då är det väl jävligt märkligt att du ska behöva dra upp några gamla konflikter som dom i allmänhet och hon i synnerhet inte har något överhuvudtaget att göra med.

vet du ens vad turkar o araber har gjort mot syrianer? nej du kanske ska ta reda på det innan du kan uttala dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in