Citat:
Det beror väl på hur man definierar makt.
Jag är inte bra med tjejer. Brukade kunna få lite ångest av att se söta tjejer på stan, i vetskapen att jag inte kunde få dom. Men efter att jag började gå till en eskort så tar jag det med mer ro, för jag vet att om jag betalar så kan jag få kyssa och röra vid en söt och trevlig tjej. Om man så vill antar jag att man kan kalla den känslan en sorts "makt".
Däremot tvekar jag inte en sekund över att det är hon som har kontrollen under våra möten, och som bestämmer vad som sker och inte sker. Jag har ingen makt på det sätt som radikalfeminister föreställer sig. Antar att män som känner ett behov av den typen av makt ger sig på kvinnor i en mer utsatt situation, t.ex. offer för människohandel eller är styrda av hallickar.
Jag är inte bra med tjejer. Brukade kunna få lite ångest av att se söta tjejer på stan, i vetskapen att jag inte kunde få dom. Men efter att jag började gå till en eskort så tar jag det med mer ro, för jag vet att om jag betalar så kan jag få kyssa och röra vid en söt och trevlig tjej. Om man så vill antar jag att man kan kalla den känslan en sorts "makt".
Däremot tvekar jag inte en sekund över att det är hon som har kontrollen under våra möten, och som bestämmer vad som sker och inte sker. Jag har ingen makt på det sätt som radikalfeminister föreställer sig. Antar att män som känner ett behov av den typen av makt ger sig på kvinnor i en mer utsatt situation, t.ex. offer för människohandel eller är styrda av hallickar.
Ja, ska vara en liten sorts makt då, men tycker snarare det är en möjlighet. Hur som helst tycker jag att hon har mer makt som kan ta betalt eller välja bort dig om hon nu inte är tvingad av någon anledning.
Tänk dig själv att tjejer var så desperata efter att få dig så de till och med är beredda att betala. Snacka makt du har!! Tänk dig också tanken att de är bovarna som ska straffas. Du kan efter sexet och ha fått betalt anmäla dom så de åker dit. Är ju absurt!!
Nä, de flesta är bara kärlekskranka, kvinnoälskande och för den delen kåta män som vill träffa det de drömmer mest om här i livet nämligen vackra kvinnor. De beundrar, längtar, åtrår kvinnor så det gör ont, de lider! Hört de som nästan grinar när de sätter sig på plan hem från Asien när de ska hem till kylan och ensamheten.
Tror att de flesta är snälla och de hårdare typerna som vill ha makt och förnedra och dominera hittar kvinnor mycket lättare. Snälla män får inte kyssa vackra flickor. Klart det är en grov generalisering som alltid när man diskuterar, men ligger mycket i det tror jag.