Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-01, 22:19
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutistiskeBarron
Är inte vänster ditt lilla proletäräckel, är höger på riktigt - något SD och Åkesson inte är.

Att SD inte är höger har du helt rätt i. Men att du har kommuniståsikter råder inga tvivel
Citera
2017-02-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillBliSomFar
Tumult vid SD-tal i Eskilstuna 40 tal personer är ilskna och vill ställa till med problem.

Så länge vi inte snackar om 2000 personer som vill förstöra för SD så är det inget att snacka om.
Aftonbladet vill piska upp något som dom inte har folkligt stöd för.

Jag skulle skämmas om jag vore t.f redaktör i kväll.

Tänk om 50 personer ville störa ett möte där Gustav Frigolit närvarande så är det inte säkert att det skulle skapa en lika stor rubrik för folk från SD skulle aldrig göra så.

Skäms Aftonbladet väldigt lågt!

If they go low, we will go high.
Citera
2017-02-01, 22:25
Medlem
Vänsterdräggen är de fegaste kräken som finns. Sveriges avskum.
Det skjuts, mördas och våldtas flera gånger varje vecka och det enda vänsterpacket orkar o våga göra är att gömma sig i luvtröjor och tygtrasor och härja på politiska möten. Där vet de att de inte riskerar något. Varken från de de stör eller polisen.
Vilken misslyckade "aktivister". Deras föräldrar önskar säkert att de kunde göra en sen abort på in felvaggade skitungar.

Kör fram piketbussen och kasta in dom för transport till närmaste celler.
Ta ifrån deras bidrag och sätt fotboja på dom.
Citera
2017-02-01, 22:28
Medlem
Crow2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutistiskeBarron
Åkesson förtjänar att bli attackerad. Ett jävla populistkräk.

Populist är en politiker som söker stöd hos folket.
Demokrati är ett styrelseskick där makten utgår från folket.

Vänsterfolk har visst svårt att greppa detta... eller låtsas inte fatta.
Det är dessa maskerade, odemokratiska, samhällsomstörtande fiender till fritt tänkande som härjar i E-tuna
Citera
2017-02-01, 22:29
Bannlyst
Jag håller med vore SD så hatade så skulle det märkas i samhället. Men börjar Media hetsa så kan det sluta var som helst. Hallå 40 pers en skolklass höll på?

Lägg av A.B Svenska folket kommer rösta bort Lövfen oavsett mode skapas inte av rubriker.

Svenska folktet är trötta helt enkelt.
Citera
2017-02-01, 22:30
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Satans vänsterpack som har problem med att deras känslor blir sårade?!

Lek med tanken att SD-anhängare skulle göra samma sak?
Aftonbladet sekunderna senare:

Knarkande högerextrema Nynazister gick till attack mot Vänstern

Nejnej - då är det "fredliga feminister med barnvagnar", som blir attackerade. Även när de blodtörstiga dödsknarknazisterna blir knivhuggna flera gånger i ryggen utav "feministerna med barnvagnar"...
Citera
2017-02-01, 22:35
Bannlyst
Tumult vid SD-tal i Eskilstuna 40 tal personer är ilskna och vill ställa till med problem.

Så länge vi inte snackar om 2000 personer som vill förstöra för SD så är det inget att snacka om.
Aftonbladet vill piska upp något som dom inte har folkligt stöd för.

Jag skulle skämmas om jag vore t.f redaktör i kväll.

Tänk om 50 personer ville störa ett möte där Gustav Frigolit närvarande så är det inte säkert att det skulle skapa en lika stor rubrik för folk från SD skulle aldrig göra så.

Skäms Aftonbladet väldigt lågt! Jag kan förstå ifall Mod känner panik?
Det ska man inte ha för gillar man SD och vårt rike så böjer man sig i vinden.

Det är när elden kommer som man måste kunna släcka skiten.
Citera
2017-02-01, 22:44
Medlem
JustZlatans avatar
Nu gråter demonstranterna ut i media. "Polisen var dumma buhuhu". De får faktiskt skylla sig själva om de stör ordningen. De tror sig stå över lagen, men de ska lyda polisens order. Stackars korkade skolungdomar som inte förstår sånt.
Citera
2017-02-01, 22:52
Medlem
goderian2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nu gråter demonstranterna ut i media. "Polisen var dumma buhuhu". De får faktiskt skylla sig själva om de stör ordningen. De tror sig stå över lagen, men de ska lyda polisens order. Stackars korkade skolungdomar som inte förstår sånt.
var gråter dom ut? har inte sett några filmer ännu.
Citera
2017-02-01, 22:55
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
var gråter dom ut? har inte sett några filmer ännu.

Public service.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sor...-bara-ga-ga-ga
Citera
2017-02-01, 23:48
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentat57
Nåja, rubriken är fel: De har alltså inte attackerat Åkesson utan försökt, utan framgång, ta sig förbi polisens avspärrningar.

Men för att svara på frågan: Det är ett klart utslag av antidemokratiska tendenser att försöka förhindra ett allmänt möte. Att man inte gillar det som framförs är inte relevant, de (i just det här fallet Åkesson, men principen gäller alla) har rätt att uttrycka sina åsikter i alla fall.

Du har helt rätt. Jag har inte läst något annat du skrivit så jag vet inte om du och jag har lika åsikter i övrigt, men det du skriver är sant.

Jag avskyr Åkesson och det han står för men måste respektera att han är folkvald och man ger sig inte på honom eller SD med våld. Vilken sorts demokrati skulle vi få i så fall?

Sedan spelar det ingen roll om det är Åkesson, Batra eller Löfvén om det var de som var attackerade i stället. Har vi valt dem ska valresultatet respekteras och vi kan rösta bort dem i nästa val.
Citera
2017-02-01, 23:52
Medlem
Browngreeneyess avatar
I sverige får man inte tycka som man vill. Det är en trend att hata SD utan att ens veta om deras politik. Sverige är korrupt inom varje område tro inget annat. Det här hade aldrig skett om inte 50 procent av svenska folket varit så naiva, daltande, blåögda, lurade, tröga, osjälvständiga idiot fanskap. Jag är glad att inte vara hel svensk hade skämts då Fyfan....Visa mera ryggrad och intigritet!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in