2017-02-08, 21:46
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jag är inte Sandra som några antyder! Jag är som jag tidigare presenterat mej tjej och i samma ålder. Jag har inte försvarat handlingen som sådan. Jag har med mina inlägg velat ge den lite andra proportioner som motvik till det som i olika kommentarer målats upp på den här tråden.

Jag reagerar också mot sättet att skriva sanslöst nedsättande omdömen om Sandra och liksom det senaste att publicera bild med kränkande text. Kom i håg! Rättegången har ännu inte ägt rum.

Vad menar du? Båda två har erkännt handligen och papperna säger att BO är 14 år vid händelsen. Inte skulle väl en flykting ljuga om sin ålder?
Citera
2017-02-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -98-
Väldigt omhändertagande.

Sedan vet man ju att skäggbarnen inte alltid uppger rätt ålder så jag skulle inte bli förvånad om "blattebarnet" är betydligt äldre än 20 år!

Kan även tänka mig att han även är sugen på att få ett fett skadestånd och har själv anmält till polisen när tjejen inte vill betala honom för sin tystnad, han kanske utpressat henne?
Jag tror han är ett riktigt barn. Han är inte ensamkommande, varför skulle familjen ljuga?
"Enligt åklagaren är pojken inte ensamkommande utan bor i Sverige med sin egen familj. " stod det tidigare i tråden.
Citera
2017-02-08, 21:48
Medlem
stpungens avatar
Det är väl klart att det är något alvarligt fel på käringen, en snart 30-årig pedofil som sexuellt utnyttjar en 14-årig gosse, ett självklart pedfilbrott i lagens ögon, jag skulle bli mkt förvånad om hon inte förgripit sig på dom andra barnen också och det skulle förvåna mig mkt om inte saken utreds ordentligt, rena tjänstefelet, vi får väl verkligen hoppas att dom övr barnen är förda i säkerhet och törs berätta vad dom varit med om,,,om den snuskiga käringen hade gjort så med min son när han hälsar på sina klasskompisar som bor på flyktingboende så hade jag gjort mig olycklig på äcklet, jag verkligen skäms som svensk och värmlänning,,,,, jag fick inte klart för mig om hon har egna barn, om hon har så hoppas jag att dom skyddas från att utnyttjas..
Citera
2017-02-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
När hon inte har samlag med skäggbarn är det kyrkosång på schemat:

https://www.facebook.com/SvenskaKyrk...2650354872758/
haha jag tyckte hon såg kristen ut, när jag såg bilden på henne.
Tror inte någon 14-årig pojke tagit initiativet att ha sex med henne. Ser man på henne utifrån en 14-årig pojkes ögon, så är hon fet, ser gammal ut och ful.
Citera
2017-02-08, 21:52
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Jo precis allt ändras då det inte alls är samma problem med nedsättande av ålder när de inte är ensamkommande och kritiken gäller i 9 fall av 10 just ensamkommande.

Din poäng föll platt, acceptera det.

Helt fel. Åldersfuskande är enorm utbrett även för de som kommer med familjen.
Citera
2017-02-08, 21:53
Medlem
irishrages avatar
Källa Polisen:
Våldtäkt mot barn
Våldtäkt mot barn är att ha samlag med ett barn under 15 år eller att genomföra en handling som till kränkningens art eller omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag. Är den unge mellan 15 och 18 år och barn till gärningsmannen, står under dess fostran eller har ett liknande förhållande till gärningsmannen ska det ses som våldtäkt mot barn. Straffet för våldtäkt är lägst två och högst sex år. Är brottet att anses som grovt är straffet lägst fyra och högst tio år.
Citera
2017-02-08, 21:55
Medlem
Kul för Sandra Maria Elisabeth Rådén, i synnerhet hennes sambo. Kanske en cuck iofs?
Citera
2017-02-08, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Som jag uppfattar det har kvinnan själv tagit kontakt med myndigheter och berättat vad som hänt.
Gissningsvis för att det ser bättre ut om hon själv börjar nysta i det här, jämfört med om det uppdagas. Hon har nånstans fattat att det som hänt är fel och att det kan bita henne i röven precis när som helst. Därför bättre att ta tjuren vid hornen.
Men det är rena gissningar det här såklart.
hon kanske blev gravid
Citera
2017-02-08, 22:03
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
hon kanske blev gravid
Nej socialtjänsten hörde av sig till henne och hon erkände samlag 2 tillfällen men nekar till brott.
Citera
2017-02-08, 22:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Det är mer än bara ett fel. Hon är misstänkt för våldtäkt av barn, kanske det grövsta brott som finns efter mord.

Beror väl på. En som är nära 18 år fyllda kan bli dömd för det och blir dömd för den om den käresta han/hon har är knappt fyllda 15 år och de har helt frivilligt sex. Det finns liksom skillnad även om brottet i sig är då lika men brottsmässigt då om än grov är den "lite" värre om en 40+ påtvingar sig med ren våldtäkt över en säg 7-åring. Straffet blir det detsamma i grund våldtäkt av barn (om än skillnad per år). Här har vi en runt 30 år som möjligen haft sex med en 14 årig pojke (frivilligt sex) det hade varit helt ok om han varit 1 år äldre bara (eller kanske bara några månader). Ja jo det är illa och i samhällets syn hade varit än mer illa om en 30 årig svensk man hade haft sex med en 14 årig flyktingflicka (då hade det blivit rubriker i media...). Men ändå det finns nivåer även här.
Citera
2017-02-08, 22:13
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Beror väl på. En som är nära 18 år fyllda kan bli dömd för det och blir dömd för den om den käresta han/hon har är knappt fyllda 15 år och de har helt frivilligt sex. Det finns liksom skillnad även om brottet i sig är då lika men brottsmässigt då om än grov är den "lite" värre om en 40+ påtvingar sig med ren våldtäkt över en säg 7-åring. Straffet blir det detsamma i grund våldtäkt av barn (om än skillnad per år). Här har vi en runt 30 år som möjligen haft sex med en 14 årig pojke (frivilligt sex) det hade varit helt ok om han varit 1 år äldre bara (eller kanske bara några månader). Ja jo det är illa och i samhällets syn hade varit än mer illa om en 30 årig svensk man hade haft sex med en 14 årig flyktingflicka (då hade det blivit rubriker i media...). Men ändå det finns nivåer även här.

Ehh?! Brottsrubriceringen är en av dom allvarligast, kanske den allra allvarligaste efter mord.
Citera
2017-02-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Jag tror han är ett riktigt barn. Han är inte ensamkommande, varför skulle familjen ljuga?
"Enligt åklagaren är pojken inte ensamkommande utan bor i Sverige med sin egen familj. " stod det tidigare i tråden.
-nää,många (nästan alla) migrant barn registreras som minderåriga, p.g.a. barnbidrag.....
-lika så, många migrant föräldrar gärna anger sina egna åldern något högre, närmare pensionsåldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in