Citat:
Ursprungligen postat av
SvartChili
Bostadsbrist och för låga straff, ja. Resten är ju rappakalja. Vilka av dina alternativa medier har gett dig denna fakta? Sverige är ett välfärdssamhälle. USA har långt större problem. Hemlöshet. Bristande sjukvård eller ingen alls. Stora problem med brottslighet, enorma inkomstklyftor.
Vilken skrämmande utveckling detta är. Trump spottar på Sverige för att skyla över sina egna brister och fadäser och SD följer i ett lydigt koppel. Måtte folk se hur farliga och förljugna de är.
Jag har upplevt allt själv, sett det med egna ögon och sett närstående drabbas av det. Det spelar väl ingen roll om USA har värre problem? Det bryr väl inte jag mig om, jag vill SVERIGE och SVENSKARNAS väl, fattar du det din jävla landsförrädare? Ditt jävla pack!! Sverige och svenskarnas liv har försämrats enormt till förmån för mellanösternfolk och deras närvaro i mitt land utan orsak. Såna som dig har offrat så många liv med den politiken ni förespråkar, ni har blod på era smutsiga händer!! Tänk på alla som drabbats av din politik du förespråkar, så många människoöden och hemskheter. Dina egna landsmän och kvinnor. Och barn och ungdomar. Hoppas du sover gott om nätterna.
Vad har du sett? Jag har levt hela mitt liv i sådana invandrarområden, var har du levt ditt liv?
Det är du som är farlig, alla ser min lista och vet att det är sanningen, du nekar. Det är något fel på dig. Be om ursäkt och skäms i ett hörn med dina sjuklöverpolitiker för all framtid!!