Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-30, 14:34
Medlem
arazals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
''2017 väntas 5 000 personer söka asyl i Danmark''

Fyfan, min mun vattnar. Vi borde ha sådana nivåer.

ta bort bidragen och ingen vill komma hit
Citera
2017-03-30, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Du menar att det inte är en belastning?

mm, dom flesta på flashback har jobbat sedan dom var små och nu tjänar dom 800 000 kr om året.

Belastning eller ej är relativt ointressant. De flesta svenskar bidrag med nettoplus under livet. Illegala invandrare har inget rätt att vistas här och definitivt inte rätt till vår välfärd.
Citera
2017-03-30, 14:53
Avstängd
53280s avatar
Man kan bara beundra danska politiker som gör allt rätt. Att rensa ett samhälle på illegala människor är ett måste.
Citera
2017-03-30, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Nu uppmanar Danmarks migrationsminister danskar att rapportera om dom misstänker att någon uppehåller sig illegalt i landet. Naturligtvis fick uttalandet hela SR:s redaktioner att sätta morgonkaffet i vrångstrupen och gå ut med sina fördömmanden. Så är det rätt av danskarna att till skillnad mot oss tänka på sin egen befolkning istället som här sätta den på undantag?

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6663108

Varför fördömer inte Sveriges radio att dom har en anställd hos sig som jobbar med åsiktsregistering och angiveriverksamhet?
(FB) Någon måste berätta för världen om åsiktsförtrycket i Sverige
Citera
2017-03-30, 15:21
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arazal
vem vill leva i ett sånt land? först tjalla ner illegala flyktingar, vad kommer sen tjalla ner alla som tycker olika?
Är du helt efterbliven? Givetvis ska man som god medborgare rapportera brott som man upptäcker.
Illegala migranter är ett allvarligt hot mot samhället och ska ut ur landet fortast möjligt!
Citera
2017-03-30, 15:24
Medlem
arazals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Är du helt efterbliven? Givetvis ska man som god medborgare rapportera brott som man upptäcker.
Illegala migranter är ett allvarligt hot mot samhället och ska ut ur landet fortast möjligt!

hjärndöda rasister som du är ännu större hot mot rikets säkerhet ditt jävla pucko!
Citera
2017-03-30, 15:33
Avstängd
53280s avatar
Citat:
hjärndöda rasister som du är ännu större hot mot rikets säkerhet ditt jävla pucko!

Motivera ditt påstående. Stig bergling var medlem i vänsterpartiet. På vilket sätt är man rasist för man bekämpa brott?
Citera
2017-03-30, 15:53
Medlem
Drapåtrissors avatar
Ponera att vår egen lilla pajas till Migrationsminister Morgan Johansson gjort detsamma? Blev nyligen ett fasligt fördömande när något bostadsbolag i Blekinge uppmanades av gränspolisen att lämna ut uppgifter om illegala i deras lägenheter.

http://sydostran.se/blekinge/granspo...la-flyktingar/
Senast redigerad av Drapåtrissor 2017-03-30 kl. 15:58.
Citera
2017-03-30, 15:55
Medlem
Lunkan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lidenbrock
Ja det är helt rätt av danskarna. Har länge tyckt att danskarna varit ett redigare folk än vi svenskar och de fortsätter ju uppenbarligen att gå från klarhet till klarhet! Lägg till rapporter om att muslimer överväger att lämna Danmark eftersom de inte känner sig välkomna där så ser det nu ut som att Danmark snart kan vara ett paradis för oss etniska skandinaver. Om det blir så att de gör sig av med sina utomeuropeiska bilbrännare och våldtäktsmän och ersätter med det bästa folket från Sverige så lär Danmark gå en lysande framtid till mötes!

Alltså gud i himlen vad du har rätt! Danmark och Finland håller på sitt när Sverige blivit nordens soptipp.
Citera
2017-03-30, 17:02
Medlem
Citat:
vem fan vill bo i en angiveristat?

Vi kanske ska börja rapportera lata tjockisar som med flit lever på socialbidrag och a-kassa utan att bidra till samhället. Isåfall lär ju aktiviteten minska på flashbacks politiska forum med 80%.

Nu har ju försäkringskassan mm just folk som jobbar med det
Jag tror du flyger för nära solen just nu. Men jag har svårt att tro 80% av flashback inte har jobb.

Förövrigt så undrar jag om du har jobb ? Jag klarar av att skriva fast jag jobbar. Men jag kanske är en av dom 20%.

Förövrigt med din Pajkastning till inlägg så ser jag dig som de andra 80%
Citera
2017-03-30, 17:06
Medlem
Citat:
Du menar att det inte är en belastning?

mm, dom flesta på flashback har jobbat sedan dom var små och nu tjänar dom 800 000 kr om året.
Tjänar knappast de summorna. Är inte ens utbildad akademiker som resten av alla topphattar här.

Det jag ville förmedla var att jag aldrig snyltat på samhället och började jobba som diskare när jag var 14.
Citera
2017-03-30, 17:19
Medlem
klippadintungs avatar
Citat:
vem fan vill bo i en angiveristat?

Vi kanske ska börja rapportera lata tjockisar som med flit lever på socialbidrag och a-kassa utan att bidra till samhället.

Eh... Ja? Det är klart du ska rapportera dem, det kallas bidragsfusk, är du helt från vettet?

Citat:
ta bort bidragen och ingen vill komma hit

Problemet är att Sveriges vänsterblock (med hjälp av moderaterna och centern) har sett till så vi haft en massinvandring utan dess like. Dessa kommer till en oerhört stor del rösta vänsterut, där bidragen skall upp i skyarna tillsammans med skatterna.

Så det är (snart) för sent att vända denna sjunkande sopstation.
Senast redigerad av klippadintung 2017-03-30 kl. 17:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in