2017-07-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Svaret är nej. Det är rakt av helt djävla omöjligt att göra bången större än vad den är.

Du har fel! Det gör det visst. I alla fall tillfälligt. Permanent är det tveksamt.
Det sägs ju "ingen rök utan eld" och om det var helt jävla omöjligt så skulle nog alla dessa hemsidor och trådar och tips som att stretcha och mjölka kuken för länge sen vara avslöjade.

Jag VET att min kuk blir betydligt större om jag pumpar den. Den blir större i flera timmar t om.
Däremot som sagt är det inte permanent.
Citera
2017-07-04, 13:09
Medlem
Kurre.Dutts avatar
Citat:
Svaret är nej. Det är rakt av helt djävla omöjligt att göra bången större än vad den är.
Där har du fel!
Till viss del har du rätt i sak eftersom det inte är vetenskapligt bevisat att det finns metoder för att göra penis större. Men det kan också bero på att det inte finns tillräckligt med vetenskapliga studier i ämnet.

Det finns otaliga rapporter från enskilda som efter jelging fått permanenta ökningar. När de har slutat med jelqing så har penis gått ner i storlek, men inte till den ursprungliga. Framförallt gäller detta tjockleken/omkretsen, men även längd till viss del.
Citera
2017-07-04, 17:00
Medlem
Citat:

Det va ju jävligt konstigt!
Måste vara fel på mitt måttband efter som att jag har hållit på med PE I 1.5 år och när jag började hade jag 16×12 när jag hade erektion och nu har jag 19×14 vid erektion.

Slutsats. Du har ingen jävla aning om vad som fungerar och inte fungerar.

Tror du själv att flera hundratusen personer sitter och hittar på
Citera
2017-07-04, 22:29
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:

Det går att göra den större genom att utvidga blodkärlen så att den rymmer mer blod, fast du tappar stabiliteten, får inte lika hårt stånd och den blir "vingligare"
Citera
2017-07-05, 15:25
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
...

Japp.
Citera
2017-07-05, 15:36
Medlem
Kurre.Dutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Det går att göra den större genom att utvidga blodkärlen så att den rymmer mer blod, fast du tappar stabiliteten, får inte lika hårt stånd och den blir "vingligare"
Om det är jelqing du syftar på så har du fel.
När man jelqar så påverkar man svällkropparna genom att tillföra blod, ja. Men det är under återhämtningsfasen som vävnaden reparerar sig och till slut gör den större, dvs penisen rymmer inte så mycket mer blod men man har påverkat svällkroppar och vävnad i penisen till det större.
Dessutom så blir erektionen hårdare med jelqing. Om man som du beskriver inte får full erektion så utför man jelging fel, t.ex. för intensivt, för hårt eller skippar återhämtningsfasen.

Ska man börja med jelqing så är det viktigt att man läser på så att man utför det på rätt sätt, annars kan man skada sin kära ägodel.
Det finns hur mycket information som helst på nätet om hur jelqing ska utföras.
Citera
2017-07-06, 10:26
Bannlyst
Skulle aldrig få för mig att låta skalpeller och andra instrument komma inärheten av Mr Longschlong.
Men asiater har som vanligt metoder på allting sexrelaterat.

Du ska smörja in penis och massera ifrån roten och uppåt med händer på varsin sida. Greppa under ollon och "dra ut" försiktigt. Gör det insmord och varm, samt var mycket försiktig. Några månader med denna metod, samt mat som stimulerar blodflödet i kroppen så kommer du öka kanske 2 cm och stå kraftigt som ett järnrör.

Läste om detta i en bok som heter "the sexual teachings of the Jade dragon". Har inte prövat det själv, men det låter logiskt att öka blodflödet till genitalierna och träna långsamt. Hellre det än att låta någon tjomme snitta upp en och stoppa in plast/silikon eller hur dom gör.
Citera
2017-07-06, 16:48
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Finns det något sätt som fungerar för att göra kuken större vid erektion?
[...]
Jag har läst att ett många starka erektioner o väldigt aktivt sexliv kan få kuken att växa sig större o bli kraftigare - ska se om jag hittar VAR jag läste det. Så jag tänker att om du skaffar en kvinna som alltid tänder dig o ger dig hårda stånd, så kmr du kanske växa till dig ännu större än du är idag.

Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
[...]
Du ska smörja in penis och massera ifrån roten och uppåt med händer på varsin sida. Greppa under ollon och "dra ut" försiktigt. Gör det insmord och varm, samt var mycket försiktig. Några månader med denna metod, samt mat som stimulerar blodflödet i kroppen så kommer du öka kanske 2 cm och stå kraftigt som ett järnrör.
[...]
Ja, mycket kräm o varma goa händer! o detta ska med fördel göras med stor omsorg särskilt under den första veckan av total avhållsamhet från runkande sk noflap lr va det nu heter.
Citera
2017-07-06, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag har läst att ett många starka erektioner o väldigt aktivt sexliv kan få kuken att växa sig större o bli kraftigare - ska se om jag hittar VAR jag läste det. Så jag tänker att om du skaffar en kvinna som alltid tänder dig o ger dig hårda stånd, så kmr du kanske växa till dig ännu större än du är idag.

Ja, mycket kräm o varma goa händer! o detta ska med fördel göras med stor omsorg särskilt under den första veckan av total avhållsamhet från runkande sk noflap lr va det nu heter.

NoFlap xD

Tror flaps är sånt tävlings hästar har vid ögonen för att inte bli distraherade? Kan iof vara behövligt nu i sommar med så mycket lättklädda fröknar överallt

Men det är absolut ett bra tips, nofap gör garanterat så att man blir större
Citera
2017-07-06, 17:20
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE

Kan såklart inta säga emot dina erfarenheter av att massera kuken större (även om det evidensbaserade underlaget för de generella påståendena är mycket runt), men att flera hundratusen hittar på eller skapar sin egen verklighet finns det ju mängder av bevis på i mänsklighetens historia; alla religiösa, anti vaxxers, allehanda politiska ideologier, new age:are etc etc.

Intressant att du vet hur många som "jelqar" för övrigt
Citera
2017-07-06, 18:12
Medlem
heffaheffas avatar
Kom igen, om det funnits något enkelt trick alt. medicin alt. muskelövningar för att få större kuk så hade det varit en världsnyhet och man hade kunnat läsa om det överallt.
Citera
2017-07-06, 18:24
Medlem
Kurre.Dutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heffaheffa
Kom igen, om det funnits något enkelt trick alt. medicin alt. muskelövningar för att få större kuk så hade det varit en världsnyhet och man hade kunnat läsa om det överallt.
Jelqing har funnits så pass länge att det knappast är en nyhet att rapportera om.
Dessutom kan du faktiskt läsa om det "överallt". Vad sägs om otaliga böcker och artiklar i ämnet, eller 890.000 sökträffar på google. Räcker inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in