Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Breitbart dvs Bannon skickar upp en väderballong för att se om och i sådana fall hur man kan påverka Trump´s hantering av AG Sessions, som är omåttligt populär både hos Alt-Right och den kristna högern om inte annat för sin inställning gällande migrationsfrågor. De vill ha Sessions kvar.
Kushner är inte Trump och Alt-Right hyser ingen kärlek för Kushner bara för att han är Trump´s svärson. Håll isär begreppen.
Börjar Breitbart kritisera Trump på allvar så tappar de hans kärnväljare, som precis som du och en handfull andra här på FB inte på några villkor accepterar att "Daddy God Emperor Winning MAGA" Trump utsätts för någon som helst typ av kritik.
Breitbart/Bannon är konservativa och så är deras publik. De tappar inte publiken för att de kritiserar Trump om immigration/Sessions vilket du insinuerar. Som sagt använder du halmgubbar.
Jaha. Det påstods här (tror även du sa du) att Trump blir väldigt arg om någon går på hans 'family' dit Kushner utan tvekan hör. Och det vet även Breitbart. Det stoppade inte de att kritisera honom. Du kan inte ha både och.
Haha, nej. Du och bernard däremot är redo att runka på alla&allt som är anti-Putin. Jag har alltid varit konsekvent. Jag har alltid varit för alla som kritiserar establishment (msm, media, GOP, Dems, underrättelsetjänsterna mm) och Islam. Om du kan nämna någon som är bättre på det än Trump är jag här och lyssnar på dig
Och jag har alltid kritiserad Trump för AHCA, vara för snällt mot GOP och Sessions. Men återigen, finns det ett bättre alternativ än Trump?
Jag skulle lätt kunna tänka mig endorsa invandringskritisk Bernie Sanders.