Ja Bannon når väl knappast ens sina egna knän med händerna. Han har säkert strumppåsättare och strumpeband. Och inget fel i det.
Citat:
Jag skrev det tidigare efter att ha läst och lyssnat på Scaramuccis bisarra utspel härom kvällen.
Han är påtänd, dragit en lina, dvs kola. Säkerligen riktigt bra grejer, det har han ju råd med... Och jag är inte den enda som märker hur det står till:
https://www.rawstory.com/2017/07/gop...ic-interviews/
Han är påtänd, dragit en lina, dvs kola. Säkerligen riktigt bra grejer, det har han ju råd med... Och jag är inte den enda som märker hur det står till:
https://www.rawstory.com/2017/07/gop...ic-interviews/
Både påtänd och manisk i samverkan. Hans eurofi kommer säkert för att han är less på sitt gamla liv, med fru och jobb eller har tvingats av andra att byta ut sitt liv. Nu går han full-in på detta.
Trump har knäckt ner alla i VH och nu måste han ha in nya kamphundar. Scaramucci mot Kelly!
Citat:
Det är givetvis fake news. De siffrorna skulle innebära att transpersoner är skyhögt vanligare ibland USA:s militärer än i hela befolkningen. Och det förstår nog vem som helst att det inte stämmer. Bara propaganda och sjukt att folk går på det, som att det skulle springa runt transor överallt i militären.
Men sluta skriv trams. Mitt förslag är att du googlar fram saker och ting i stället för att skriva ner banala gymnasietankar. Försöka göra det så är det roligare att diskutera. Du inser väl att det är efterblivet att mena att ens egna vanföreställningar påverkar USA:s militära statistik. Googla först och tänk en stund innan du postar.
//
Trump och Scaramucci är likaledes maniska och den fortsatta utvecklingen ser jag fram emot.
Johm McCain är nog glad för det han fick tillfälle att göra. Och nu kan de börja samarbeta och få fram något som funkar bättre än det som är. De måste ju diskutera detta och det måste få ta tid. Går inte att ruscha fram. Tänker på Trump idiotdrömmar om att rösta på Obamacare det datum det röstades fram. Trump är en stor förlorare.