Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-08, 20:43
Medlem
Smurfffs avatar
Fridolin avbryter än en gång. Släng ut han från debatten om han inte kan bete sig. Pinsamt.
Citera
Medlem
Cauvies avatar
Fridolin avslöjade valresultatet. Annie Lööf blir statsminister.
Citera
Medlem
LeifD2s avatar
Varför har Gustav Fridolin t-shirt under kavjajen? Han ser ut som en studnetpolitiker som kommit fel.

Nu menar Fridolin att orkaner i USA orsakas av svenska utsläpp... Karln är galen. Står och skakar på huvvet när Fru Lööf talar. Huvvet är väl inte ordentligt påskruvat. Han ser helt färdig ut, som att han helst skulle sjunka genom golvet.

Annie Lööf ser strålande ut! Pratar ju strunt som vanligt, men hennas prat verkar få Fridolin nervös. Fru Lööf låter gå-på-iig och dominant idag. Det gillar vi! Nagellacket var som vanligt alltför traditionellt, men annars var hon ju riktigt läcker ikväll! Snygga skor också.
Citera
Medlem
Verkisto2s avatar
Frigolin vs Lööf. En rätt tråkig duell, men miljöfrågor är ju inte heller speciellt intressanta.

Lööf vann dock klart. Hon var mycket tydligare och mer närvarande än den märklige Frigolin. Lööf vare även betydligt ärligare än Frigolin som ger ett allmänt falskt intryck.
Senast redigerad av Verkisto2 2017-10-08 kl. 20:46.
Citera
Medlem
Stor humor nu när Löfvén vill rädda miljön genom att äta mer fisk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Tycker att Fridolin äger Lööf i den här debatten.

Nej det var Lööf som malde ner Frido
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hade i och för sig varit bättre om han sagt att de arbetslösa araberna och afrikanerna ska deporteras istället för att få lärlingsjobb.
Här hade han ju faktiskt chansen, en utmärk ingång. Men Jimmie är de missade öppna målens mästare.
Citera
2017-10-08, 20:44
Medlem
AA-suiteds avatar
Hahaha Löfven vilken pajas-introduktion till sitt argument. "Jag har börjat äta lite mindre kött jag äter mer fisk istället höhöhö och om jag gör det... öh... "
Citera
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Fridolin är vass idag och har hittills rätt i sak i de ämnena han debatterar.
Det är din åsikt och jag håller inte med. Sen vet alla att exempelvis flygskatten han höjer till skyarna inte kommer ha några positiva effekter på miljöutsläppen utan snarare tvärtom.
Citera
Medlem
Sqrbankens avatar
"Jag äter mindre kött och mer fisk"

Veganerna är inte så imponerade över det skulle jag tro.
Citera
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Som ett tecken i tiden är invandring och integration inte ett av ämnena:

1 Välfärd och jobb
2 Klimat och miljö
3 Trygghet och säkerhet
4 Vård

Hade svenska folket fått bestämma så hade det varit med. Men när när SVT själva får välja så undviker de helst "känsliga" ämnen.
Citera
Medlem
midvintermorkers avatar
Svetsarn vill utbilda bort analfabeterna från ghettot. Moderaterna vill sänka lönerna på den svenska arbetsmarknaden, även för den som har kompetens. Jimmie Åkesson står bredvid och ser två idioter som slåss om vem som är bäst på att förstöra Sverige.

...Svensken sitter hemma och smörjer bössan.
Senast redigerad av midvintermorker 2017-10-08 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in