2017-10-09, 13:33
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Enligt hans gamla fb-profil har han väldigt många lättklädda damer som vänner. De flesta ser fan prostituerade ut, men det kanske är för att jag börjar bli gammal som jag tycker så.
https://www.facebook.com/nabizadeh.meee

Skulle ändå vara intressant om någon som förstod hans språk kunde översätta hans skriverier där, för inte ens facebook klarar av att översätta språket.

På det där kontot så har Amir Nabizadeh en del vänner från Hamburg som också verkar komma från Teheran. På Instagram så ser man en del selfies på honom och sina vänner i Hamburg.

https://www.instagram.com/nabizadeh.se/
Citera
2017-10-09, 13:37
Bannlyst
Underbart! Exponera denna kriminella hycklaren. Han har tagit en plats som skulle kunna gått till en riktig flykting. Är väl också dags att det införs tvångs ålderstestning i Sverige. Amir du är exponerad, utvisning av smutset NU och all medkriminella som försvarar han (batikhäxor, PK-ister, våldtäktskvinnor och diagnos feminister)!
Citera
2017-10-09, 13:52
Medlem
Guru-Gurus avatar
Drygt 126 000 visningar på Flashback, men fortfarande ingenting om det i MSM. Eller har jag missat det?
Citera
2017-10-09, 14:03
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Drygt 126 000 visningar på Flashback, men fortfarande ingenting om det i MSM. Eller har jag missat det?

Våra värdelösa svenska s.k "journalister" har investerat allt sitt förtroendekapital i den nu krackelerande asylindustrin. De kommer inte att ta i detta med tång.

Detta har ändå plockats upp av många alternativa skribenter som gör ett långt bättre jobb än gammelmedia. Väldigt många svenskar har ändå fått kännedom om denna skandal.

Gammelmedia och dess värdelösa journalister har med detta en gång för alla bevisat att de inte längre behövs. De har straffat ut sig själva. Gammelmedia och allt förtroende för dem dog slutgiltigt år 2015 för min del. Och då var det ändå inte bra innan.
Citera
2017-10-09, 14:05
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru

Du har inte missat något. Men det har spridits överallt så alla vet typ om detta ändå. Skönt att folk får se hur etablerad media inklusive public service jobbar. Önskar att Jimmie Åkesson la fram ett förslag om att privatisera SVT/SR så att vi som inte vill betala för skiten slipper. Tror han kan vinna rätt många röster på det.
Citera
2017-10-09, 14:39
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Är ju inte så svårt att hitta ålder.. eller?

How-To gissar på att han är 29 år - http://i65.tinypic.com/2r2tdhc.jpg
Microsoft gissar på 28 år - http://i68.tinypic.com/o58im0.png

testade skiten på mig själv och den fick exakta år Så denna litar jag på!

Det går naturligtvis inte att lita på AI-tjänster. Tycker du själv att kvinnan till vänster ser ut som 85 år och mannen till höger 79 år?

För övrigt verkar det vara många kvällstidningsmänniskor i tråden som inte förstår vad det här egentligen handlar om.
Hanif Bali kommer med stor sannolikhet att åka ur riksdagen nästa år pga moderaternas kraftigt krympande väljarunderlag.
Det här är ett cyniskt och patetiskt sätt för honom att plocka så många personröster som möjligt för att vara kvar vid köttgrytorna och göra ingenting annat än att fjortis-twittra för 63700 kr/mån.

Om en medborgare får kännedom om brott så ska denne anmäla detta till polisen. Det gäller särskilt lagstiftare som bör visa upp ett gott exempel inför väljarna.

Att sitta som en jävla fjortis på twitter och hänga ut enskilda individer är ovärdigt för en riksdagsledamot.
Citera
2017-10-09, 14:41
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Om en medborgare får kännedom om brott så ska denne anmäla detta till polisen. Det gäller särskilt lagstiftare som bör visa upp ett gott exempel inför väljarna.

Att sitta som en jävla fjortis på twitter och hänga ut enskilda individer är ovärdigt för en riksdagsledamot.
En offentlig person får nog räkna med att bli ifrågasatt offentligt.
Citera
2017-10-09, 14:55
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
En offentlig person får nog räkna med att bli ifrågasatt offentligt.

Du missar poängen. En riksdagsledamot som agerar på det här viset uppvisar dåligt omdöme. Är det verkligen så svårt att förstå?

Dessutom verkar varken Mattias Karlsson eller Hanif Bali förstå att deras agerande under vissa omständigheter kan utgöra förtal, alldeles oavsett om det som de påstår är sant eller inte.

Jag vill inte ha lagstiftare med så dåliga kunskaper i grundläggande svensk straffrätt i riksdagen.
Citera
2017-10-09, 14:58
Medlem
Hogdals avatar
Citat:

Hanif Bali kommer med stor sannolikhet att åka ur riksdagen nästa år pga moderaternas kraftigt krympande väljarunderlag.
Jag kan inte komma på en enda kandidat som skulle kunna få fler kryss än Hanif Bali.
Citera
2017-10-09, 15:07
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Du missar poängen. En riksdagsledamot som agerar på det här viset uppvisar dåligt omdöme. Är det verkligen så svårt att förstå?

Dessutom verkar varken Mattias Karlsson eller Hanif Bali förstå att deras agerande under vissa omständigheter kan utgöra förtal, alldeles oavsett om det som de påstår är sant eller inte.

Jag vill inte ha lagstiftare med så dåliga kunskaper i grundläggande svensk straffrätt i riksdagen.
Jag håller inte med dig.

Varför skulle detta visa på dåligt omdöme. Hanif Bali har hittat ett antal sidor som ser ut att vara registrerade av en talesperson för "Ung i Sverige". Vari ligger det klandervärda att fråga om de tillhör sagda person?

Sedan visst, JAG hade velat haft ett land där såväl myndigheter som MigV fungerande och själva upptäckte bedragare samt inte minst en journalistkår som var intresserade av att granska såväl migrationspolitiken som dess konsekvenser.

Men där är vi inte. Svensk media visar gång på gång att det är upp till enskilda att granska - Uvell, Bali och Westerholm hör till dem som svarat.
Citera
2017-10-09, 15:09
Medlem
Citat:

-Förtalsmålet konsumeras av bidragsberägeriet,man talar helt enkelt om att en tjuv är en tjuv. Finns inte en frisk åklagare som vill kliva upp i en domstol och skämma ut sig.
Citera
2017-10-09, 15:28
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Extremt osmart av henne att börja yra om att hon respekterar Sveriges lagar när de hon företräder i demonstrationerna till stor del är illegala som fått avslag i sann DEMOKRATISK ORDNING.

Den där Mattias Karlsson kan man tycka vad man vill om men det är svårt att tolka henne på nåt annat sätt än att hon företräder asylkaos och icke demokratiska värderingar.

Lögnen är dessutom satt i system eftersom många asylsökande killar och MÄN medvetet ljuger om sin ålder och sin bakgrund. Hon uppmuntrar faktiskt en massa bluffmakare genom att tala för deras sak och det går nog kanske inte att tolka på annat sätt än uppsåt till någon form av bedrägeri?

En jättebra kommentar du gör

Jag tycker att allt med asylmigration har blivit så groteskt sjukt idag. Det som en gång började med en "positiv" känsla kring invandring har nu förvandlats till en hel jungel med utländska, muslimska MÄN som bara verkar vilja ta så mycket dom kan från vårat svenska samhälle.

När man börjar förstå att dessa främmande kulturer tillåts stanna för att vara röstboskap så känns plötsligt allt så cyniskt. Är det rätt att förstöra det som kanske är/var världens finaste land för att några pampar i riksdagen ska vinna valet .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in