Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-11, 22:30
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Hur är det ondska att värna om andra människors rättigheter och vilja stoppa lidande? Dvs sossarnas motivation till invandring?

Nej.. det du talar om infördes under moderaternas styre.

Sedan nuvarande regering tog över ser vi minskade klyftor, minskat utanförskap, mer jobb, kraftigt minskad invandring, etc.. detta är fakta.

Det handlar om prioriteringar.
Sossarna har invandrarna högst upp på listan, du vet dom som knappt bidrar med en enda krona till skattekistan.
Medans de som betalar för kalaset... pensionärer, arbetare... är längst ner på listan, speciellet om de är män.
Svårt att förstå?!

Önskar att alla som betalar skatt kunde bestämma själva vilka områdem en viss del av skattepemgarna skulle gå, ingen skulle kryssa i rutan för invandring & skäggbarn.
Citera
2017-10-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagser
Skitsnack att SD sjunker.
Klart det sjunker precis som en ballong som någon stuckit hål i. SD är mest luft och ingen verkstad.
Citera
2017-10-12, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Klart det sjunker precis som en ballong som någon stuckit hål i. SD är mest luft och ingen verkstad.
jag är själv invandrare som har röstat på SD, vad har du att säga om det?
Citera
2017-10-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Det finns inga rasistiska partier i riksdagen. Men det finns rasister i alla partier.

Absolut, och i en del partier dräller det av dom, så att man nästan inte hinner utesluta i takt med att del ploppar upp nya.

Citat:

Citat:

Vad har det exakt med Nibiru2011:s inlägg att göra?
Citera
2017-10-12, 14:38
Medlem
Citat:
Att du gillar luft och uppenbarligen är lättduperad!
Citera
2017-10-12, 15:35
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Att du gillar luft och uppenbarligen är lättduperad!
Sossarnas och Vänsterns rätta ansikte kommer alltid fram när folk röstar "fel".
Citera
2017-10-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Sossarnas och Vänsterns rätta ansikte kommer alltid fram när folk röstar "fel".
Sanningen svider uppenbarligen för dig.
Citera
2017-10-12, 16:46
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Sanningen svider uppenbarligen för dig.
Ja men är det inte så? För socialdemokrater kan man vara nästan hur kritisk mot invandringen som helst och få ganska mycket medhåll så länge man alltjämt röstar eller tros rösta på partiet. Om man nästa dag förklarar att man ämnar rösta på SD som en konsekvens av precis samma åsikter är man med ens den värsta paria och rasist som finns. Inte sant?
Senast redigerad av Kloss 2017-10-12 kl. 16:50.
Citera
2017-10-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Ja men är det inte så? För socialdemokrater kan man vara nästan hur kritisk mot invandringen som helst och få ganska mycket medhåll så länge man alltjämt röstar eller tros rösta på partiet. Om man nästa dag förklarar att man ämnar rösta på SD som en konsekvens av precis samma åsikter är man med ens den värsta paria och rasist som finns. Inte sant?
Nej det är inte sant generellt. Själv är jag inte sosse men tycker de gör ett rätt bra jobb och jobbar för folket inte mot folket som M SD och KD gör.
Citera
2017-10-12, 17:41
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Nej det är inte sant generellt. Själv är jag inte sosse men tycker de gör ett rätt bra jobb och jobbar för folket inte mot folket som M SD och KD gör.
Anser det är helt sant generellt. Ponera att man säger sig vända igen och ska rösta på socialdemokraterna pga. någon annan orelaterad fråga då är man med ens åter en god kamrat och bra människa om än en invandringskritisk sådan.

Framförallt sossarnas absoluta hyckleri och stämplande är vämjeligt. De bryr sig bara om röster och så länge du röstar rätt är allt väl närmast oavsett vad du tycker eller ger uttryck för.
Senast redigerad av Kloss 2017-10-12 kl. 17:44.
Citera
2017-10-12, 18:26
Medlem
Citat:

Jag är mycket nyfiken på hur du definierar SD jobbar mot folket. Här räknar jag endast svenskar och medborgare ( ev ) som " folket ". De som bidrar till samhället.
Citera
2017-10-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Jag är mycket nyfiken på hur du definierar SD jobbar mot folket. Här räknar jag endast svenskar och medborgare ( ev ) som " folket ". De som bidrar till samhället.
SD jobbar på ett flertal sätt mot folket genom sina lögnaktiga kampanjer och skeva uttalanden som bara sår split. Dessutom kostar de Sverige mängder av miljoner varje år i partistöd och löner lokaler säkerhet etc etc. Pengar som skulle kunna nyttjas till bättre ändamål än att låta Kenta & Jimpa m.fl. leva ett WT-överklassliv.

Min definition av folket är alla som bor i Sverige oavsett var de kommer ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in