Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianX
Ditt ord räcker inte en millimeter. Det är ju du som påstår att dessa uppgifter, med tydliga redovisade källor, är fel. Vad du tycker och känner är irrelevant. Vad du kan bevisa är relevant.
Nej, jag behöver inte bevisa något som jag påstår. Det behöver man bara göra på en rättegång om man vill få rätt. Mitt namn duger gott här.
Dessutom är det svårt att bevis att jag inte betalar medlemsavgift. Vill du se en tom inbetalningstalong?
#Jagärhär är inte den där mystiska och farliga gruppen som du vill få alla att tro. Det är bara en helt vanlig väldigt snäll grupp som tröttnat på att galningarna tar upp all plats i nätets offentliga rum så att många andra inte vågar vara där. Galningarna sänker alltså yttrandefriheten på riktigt.
Om du verkligen menar allvar med "yttrandefrihet på riktigt" borde du stödja den gruppen för det är just "yttrandefrihet på riktigt" de vill och kommer att driva igenom på nätets offentliga rum. Nätet är inte vikt åt dessa erbarmliga näthatande personer utan det tillhör alla, låt då också alla få vara där!
#Jagärhär i vart fall för att stanna!