Citat:
Ursprungligen postat av
realist1
Att vara aggressiv gällande andra som tycker att det finns mer än en sida på myntet är bara patetiskt. Var finns eget ansvar varför dra upp att han är gift och inte att Moa var ihop med sin pojkvän? Varför hela världen följer man med någon till hans hotellrum? Om man lever i ett förhållande? Varför reser man sig inte och bara går om man känner att det blir lite närgånget i sängen när man sitter där? Buhu jag blev rånad när jag plockade ut en mille i Rinkeby buhu ingen själv insikt eller tänk allt som sker är alla andras fel!!
Det är väl irrelevant varför hon följde med till hotellrummet? Han var en "kollega" och gift, hon litade på honom. De satt och pratade. Han respekterade inte hennes nej och klädde av henne mot hennes vilja. Hur f--n kan någon få det till ett fylleknull!? Snacka om att inte ha en normal syn på sex!
Hade hon själv klätt av sig och lagt sig naken i hans säng - då hade jag tvivlat på hennes historia. Men t om då hade det varit våldtäkt om han tvingat sig på henne. Sex kräver nämligen samtycke! Det fanns inte i detta fall.