• 7
  • 16
  • 17
  • 18
  • 27
  • 67
2017-12-06, 16:25
Medlem
Vindpinads avatar
Jag visste redan under valrörelsen att Trump var judarnas man. Vilken makt denna lilla folkgrupp har över USA egentligen. Helt otroligt!

Trump vann valet genom att vilja bygga en mur mot Mexiko och stoppa massinvandringen. Men av detta har vi inte sett ett skit av än.... Det är tydligen viktigare att utse Jerusalem som Israels huvudstad.

Jag och många andra flashbackare hade rätt. Trump är judarnas ledare, inte amerikanernas.
Citera
2017-12-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Jag visste redan under valrörelsen att Trump var judarnas man. Vilken makt denna lilla folkgrupp har över USA egentligen. Helt otroligt!

Trump vann valet genom att vilja bygga en mur mot Mexiko och stoppa massinvandringen. Men av detta har vi inte sett ett skit av än.... Det är tydligen viktigare att utse Jerusalem som Israels huvudstad.

Jag och många andra flashbackare hade rätt. Trump är judarnas ledare, inte amerikanernas.

Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Många Israeliska agenter i tråden. Israels politik är anledningen till att vi har halva arabvärlden i Sverige.

Håller med er.

Känns som att om SD vinner valet nästa år får vi se samma sak här i Sverige, då SD och Trump känns mer och mer lika.
Citera
2017-12-06, 16:40
Medlem
Citat:
Många Israeliska agenter i tråden. Israels politik är anledningen till att vi har halva arabvärlden i Sverige.

Sykes-Picot-avtalet är äldre än staten Israel.

Utan de konstgjorda staterna Syrien och Irak, som endast kunnat hållas samman av auktoritära krigshetsare, hade Mellanöstern sluppit de flesta av de stora krig som utkämpats i området sedan 1970-talet.

USA:s invasion år 2003 var knappast ett beställningsjobb från Israel hur mycket än alla nazifoliehattar försöker intala sig det.
Citera
2017-12-06, 16:44
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
För all del, ignorera kristna tankegångar som sträcker sig tillbaka till 1600-talet om att be för att judarna skall återfå sitt hemland. Med detta inte sagt att alla kristna delar den synen men att kalla det enkom för en modern företeelse är inkorrekt.
Såna saker som Martin Luther förde fram?
Citera
2017-12-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag förstår inte, Jerusalem utropades väl till Israels huvudstad redan 1950
Den är inte erkänd som huvudstad av omvärlden och FN.
Citera
2017-12-06, 16:56
Bannlyst
Citat:

Trump kan inte stödjas av en sann nationell. Han är för fan en judisk nickedocka. I detta fallet inte ens i en konspiratorisk bemärkelse utan i den väldigt påtagliga formen att han följer allt vad hans judiska släktmedlemmar tycker att han ska göra..

Är fortfarande helt mindblown över att nationella satt och stöttat Trump innan valet.
Citera
2017-12-06, 16:57
Medlem
Ok, mycket allvarlig utveckling. Det som vi Européer borde oroas över är hur muslimer i Europa kommer att reagera på det här. Jag är rädd för att de kommer utropa Jihad även mot Europa och områden med stor muslimsk befolkning kan komma att revoltera. Förhoppningsvis så har jag fel.
Citera
2017-12-06, 17:14
Medlem
makrillitomatsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Yeshua (Jesus) var jude.

Visst, men det hindrar inte det faktum att kristna och judar är historiska och spirituella ärkefiender, eller faktumet att kristendomen är en komplett inversion/korruption av den judiska religionen.
Citera
2017-12-06, 17:14
Medlem
Islam är ju fredens religion så muslimerna kommer givetvis att reagera fredligt och med kärlek.

Bra av Trump! Israels riktiga huvudstad.
Citera
2017-12-06, 17:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vnhrrskrjnkjdv
Islam är ju fredens religion så muslimerna kommer givetvis att reagera fredligt och med kärlek.

Bra av Trump! Israels riktiga huvudstad.

Njaa..., nu är du lite väl optimistisk.

Vi får nog räkna med lite spontana sitt-strejker och annat liknande i "Ghandi-anda". Kanske några upprörda människor som river skjortan av sig även med.., typ !

Blir det riktigt illa, så blir det en bojkott utav soda-stream och Jaffa-apelsiner !
Citera
2017-12-06, 17:22
Medlem
storraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benganbanan
Du lever i en värld skapad av FakeNews, hysteriskt roligt.
Alla Trumpkritiker i världen gör det, eller...?
Citera
2017-12-06, 17:27
Medlem
Starbacks avatar
USA:s utrikesminister Rex Tillerson lär ha kallat Trump för "moron"

Det verkar som om Trump om några timmar kommer att skingra alla tvivel vad den saken beträffar.
Citera
  • 7
  • 16
  • 17
  • 18
  • 27
  • 67

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem