Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 13:03
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Men enligt sådana som dig, så är det helt uteslutit att han mördats av underättelsetjänsterna. För sånt händer inte i Sverige, bara utomlands långt borta och på film.

Han var ung och stark och mitt i hetluften. Fejkad hjärtattack iscensatt av agenter från makteliten.

Du läser in betydligt mer än jag säger men det är väl standard för dig att "läsa mellan raderna" förstår jag.

Det borde vara betydligt mer sannolikt (fler per 1000 t.ex.) män under 30 år som dör en naturlig död p.g.a. medfött hjärtfel än som mördas av underrättelsetjänster.

Vet t.ex. en till synes fullt frisk friidrottande 15-åring som tvärdog för ett antal år sen. Men det kanske är mer troligt att han blev mördad av SÄPO eller nån judekonspiration.
Citera
2017-12-15, 13:03
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Jo, fast det där är väl ändå en på miljonen.

Det är högst suspekt att han helt plötsligt dör särskilt nu.

På Megafonernas hemsida skriv Bechir Rabani själv igår om att ett stort avslöjande om Aschberg skulle komma idag. Och så helt plötsligt dör han!?

Tycker det är en självklarhet för folk att göra en polisanmälan när det finns någon som så tydligt bör betraktas som en misstänkt gärningsman, nämligen Robert Aschberg!

Juden Aschberg känns verkligen som en lömsk typ. Han umgås med typer som psykssjuke Tobias Hubinett och sin psykiskt störde son.
Om hans Farfar var berädd att sponsra bolsjevikerna och tvättta 500 ton av deras stulna guld, samt juveler och kosnt. Så kan nog Robert, vilken bär på sin farfars gener tänka sig göra ett och annat.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Olof_Aschberg
Citera
2017-12-15, 13:04
Medlem
motarbetars avatar
Läste igår om att han skulle presentera nya detaljer angående Robert Aschberg.

Kom hem ifrån jobbet nu och tänkte kolla om det kommit upp. Första man läser är att Bechir är död!

Smått chockad faktiskt. Detta känns helt sjukt! Vet faktiskt inte vad man ska tro. Var det nått man ville läsa så var det väl att Aschberg det jävla svinet hade gått och dött istället.

Vila i frid Bechir!
Citera
2017-12-15, 13:05
Medlem
Reinswanders avatar
Det känns lite foliehattigt men mycket talar faktiskt för mord. Att något som rubriceras som en hjärtattack kan misstänkas för mord kan nog många tycker låter fånigt och långsökt, men det finns gifter som ger symptom som är väldigt lika hjärtattacker. Dessa går även att avfyra från särskilda vapen i form av frysta projektiler.

Att ge sig på kommunistbankirens miljonärson Robert Aschberg och sen dö av en hjärtattack några dagar senare är väldigt mystiskt...

Källa: http://www.military.com/video/guns/p.../2555371072001
Citera
2017-12-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ingen hållhake? Snubben försökte sälja mirakelolja till en cancersjuk tjej. Det är en hållhake.
Megafonerna har 10 000 följare på facebook, det är inte jättemycket. Bechir var en fis i rymden.
Håll käften din hjärndöda jävel! Han hjälpte Camilla Sandelius som hade cancer de var vänner!
Citera
2017-12-15, 13:08
Medlem
Sionisterna slår till igen. Så genomskinligt. Så genomskinligt. Aschberg är han vidrigaste i landet? Ja utan tvivel!
Citera
2017-12-15, 13:10
Medlem
Robert Aschberg måste vara involverad i detta.
Citera
2017-12-15, 13:11
Medlem
Från Megafonernas hemsida

Igår fick jag till mig av en värdefull källa att Aschberg tillsammans med svensk media planerar att kartlägga mig och megafonerna, samt att det planeras hembesök. Så mina kära följare, gör er redo på en shitstorm utan dess like. De har redan provat att släcka ner mig genom att försöka stämpla mig som ”högerextrem, böghatare, islamofob och judehatare”, det gick inte så bra. Denna gången är jag säker på att de kommer koka ihop någonting som ska sätta mig på plats och som ska skrämma iväg mina följare.
För att bibehålla makten över yttrandefriheten så måste Aschberg statuera ett exempel av mig, så att ingen annan arbetare någonsin ska våga närma sig härskarklassens revir.
Citera
2017-12-15, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Robert Aschberg måste vara involverad i detta.

Aschberg tillhör makteliten precis som hans farfar gjorde.

De som utfört själva mordet är troligen Säpo-agenter (Mossad)
Citera
2017-12-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ingen hållhake? Snubben försökte sälja mirakelolja till en cancersjuk tjej. Det är en hållhake.
Megafonerna har 10 000 följare på facebook, det är inte jättemycket. Bechir var en fis i rymden.

Intressant att du nämner detta, för ingen mer pratar om detta än just "vänstern" som iscensatte denna komplott mot Bechir Rabani.

Bechir var inte en fis i rymden och det vet du om. Flera gånger har ni försökt stoppa hans framfart med olika metoder. Inget har hjälp fram tills igår då tyvärr.

Men detta är en väckarklocka för oss alla andra. Nu har vi svart på vitt nära intill oss vilka onda krafter som bestämmer över oss och vad de är berädda att göra, inte bara utomlands, utan även i Svedala.
Citera
2017-12-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Intressant att du nämner detta, för ingen mer pratar om detta än just "vänstern" som iscensatte denna komplott mot Bechir Rabani.

Bechir var inte en fis i rymden och det vet du om. Flera gånger har ni försökt stoppa hans framfart med olika metoder. Inget har hjälp fram tills igår då tyvärr.

Men detta är en väckarklocka för oss alla andra. Nu har vi svart på vitt nära intill oss vilka onda krafter som bestämmer över oss och vad de är berädda att göra, inte bara utomlands, utan även i Svedala.
Exakt! Ingen ska tro för en sekund att han dog en naturlig död.
Citera
2017-12-15, 13:21
Medlem
Eroticon6s avatar
En ordentlig resning mot Aschberg vore på sin plats vare sig han är skyldig eller inte. Hans familj har konspirerat lite väl länge nu och inte så att det fattas bevis. Oavsätt så borde han och Tobias Hubinett dömmas till döden genom att tävla om vem som först kan våldta den andre till döds. Överlevaren kölhalas vid slussen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in