Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 22:45
Medlem
Jag har hört från en säker källa som jag litar väldigt mycekt på, att Rabani skulle avslöja Aschberg som en incestuös pedofil.
Med tanke på allt som har blivit avslöjat om tokvänstern i och med METOO osv så skulle det väl inte vara allt för förvånande om det är sant.
Men även om jag tycker att det är trovärdigt och sannolikt att den här genomvidriga människan Aschberg skulle ha begått övergrepp i många år mot sina barn så måste jag dock påpeka att det inte är bekräftat.
Är det någon annan som vet om det är sant?
Skulle Rabani avslöja Aschberg som den incestuösa pedofil och våldtäktsman han är?
Citera
2017-12-15, 22:46
Medlem
Hjärtattack i hans ålder? Lägg av. Det finns metoder att framkalla den som diverse säkerhetstjänster kan utantill. Frågan är bara vilken av dessa kom till undsättning när Bechir "kränkte" Robban?
Citera
2017-12-15, 22:46
Medlem
flowerprints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordstampatgolv
Jag har hört från en säker källa som jag litar väldigt mycekt på, att Rabani skulle avslöja Aschberg som en incestuös pedofil.
Med tanke på allt som har blivit avslöjat om tokvänstern i och med METOO osv så skulle det väl inte vara allt för förvånande om det är sant.
Men även om jag tycker att det är trovärdigt och sannolikt att den här genomvidriga människan Aschberg skulle ha begått övergrepp i många år mot sina barn så måste jag dock påpeka att det inte är bekräftat.
Är det någon annan som vet om det är sant?
Skulle Rabani avslöja Aschberg som den incestuösa pedofil och våldtäktsman han är?

Hur säker är din källa?
Citera
2017-12-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Det finns inget hjärtfel i det här sammanhanget. Bechir Rabani var på väg uppåt och utgjorde ett stort hot mot makteliten inom snar framtid. Han var den lilla pojken som berättade att kejsaren är naken. Han röjdes precis nu lagom innan han var på väg att släppa något, troligen av Mossad som lyckats förgifta honom på något sätt så han fick hjärtinfarkt och något som obducenterna, svenska staten och resten av eliten kommer att mörka.

Mycket möjligt fanns kanske något som kopplar judemakten till konflikten i Palestina-Israel? Mossad (Säpo) sitter inte bara på sina rövar hela dagarna, gör lite rapporter om jämställdhet och äter munkringar, de mördar folk på löpande band och vi får aldrig reda på något ändå, då folk mördas så det ser naturligt ut. Nästa gång kanske någon "råkar" snubbla på ett bananskal, men det är likväl ett mord.

Men seriöst, tröttnar ni aldrig på ert judehat?
Jag själv tycker att staten Israel är skräp och förtryckande. Det är dock skillnad på judar och civila och en statsmakt.

Varför skulle Mossad bry sig om Bechir? Bechirs största avslöjande handlade om Aschbergs farfar, vars historia har blivit forskad inom långt innan Bechir hade någon aning om det.
Citera
2017-12-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerprint
Hur säker är din källa?
Han känner en kille som känner Rabani.
Citera
2017-12-15, 22:50
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Jo mannen som blåste Aschberg på 19 miljoner dog ju han också lite väl fort.

Du det är en jävla bra poäng.
Citera
2017-12-15, 22:51
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodoodoll
Så du menar att en knarkande gaphals som är känd i en liten krets foliehattar gör att SVT informerar om detta.
Försök förstå att den här snubben är en ytterst marginell figur i högerkretsar.
Så varför borde SVT rapportera om detta! Inget nyhetsvärde.
Du tycks inte förstå att maktens media inte kommer att skriva en rad om detta förrän obduktionen visar att Bechir Rabani dog av "naturliga orsaker". Då, och först då, kommer de att göra ett scoop om den "Förintelseförnekande nazisten" för att ingen Svensson ska få sympatier för "hataren".
Citera
2017-12-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Strax efter att han outat ärkejuden Aschberg? En jävla slump om du frågar mig. Om Bachir är död är det mest sannolikt att han inte dog naturligt. Dvs politiskt mord.
Saken är att alla miljarder gånger det inte sker ett sammanträffande så reagerar man inte men de extremt få gånger det sker så tror man på konspiration. Ones in a blue moon så sker sådant här.
Citera
2017-12-15, 22:54
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Hjärtattack i hans ålder? Lägg av. Det finns metoder att framkalla den som diverse säkerhetstjänster kan utantill. Frågan är bara vilken av dessa kom till undsättning när Bechir "kränkte" Robban?

Som jag tidigare har skrivit så har alla kända judefamiljer tillgång till Mossad. Robbans farfar, "den röde bankiren" var en mycket uppskattad jude bland kroknäsorna. Aschberg-släkten har alltså utan tvekan tillgång till Mossad.

Titta bara på Hollywoodjudar som tex Weinstein. Han skickade Mossad på alla möjliga.
Citera
2017-12-15, 22:56
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agentninja
I blattekulturen skyller man alltid på hjärtfel när man inte vill gå ut med dödsorsak för att inte dra skam över familjen bla bla bla

Så sluta spekulera kring det.

Edit: eller pga rädsla

Så du vill påstå att det var:

1. Självmord?
2. Dödligt strypsex?
3. Gay BDSM?

Men det låter bättre med hjärtstop. Och på så vis får man komma in i paradiset och begravas i helig jord.
Citera
Bannlyst
Okej vi har alltså inte EN enda mera konventionell media som har uttalat sig om hans död. Däremot måste jag säga att när man hör högerextrema poddare gråta i 1h får man väl anta att det stämmer.

En sak är jävligt klar och det är att jag loggar ut från denna rörelsen för all framtid efter detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Saken är att alla miljarder gånger det inte sker ett sammanträffande så reagerar man inte men de extremt få gånger det sker så tror man på konspiration. Ones in a blue moon så sker sådant här.
Jo, för det vore ju första gången en rik och mäktig person beställde ett mord på någon som kan hota hans framtid.
Eller tror du att din homosexuella älskare Achberg är oskyldig bara för att du har sett honom i tv eller?
Du kanske är en sån där idiot som tror att du känner människor via media?
Ungefär som fjortisarna som grät när Michael Jackson dog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in