Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-15, 23:16
Medlem
sebno1s avatar
Vet inte vem han är men att vara en nagel i ögat på etablissemanget och den stress man utsätts för kan mycket väl i kombination med dåligt hjärta få vem som helst att kasta in handduken. Kanske var så att han visste detta och hellre ville dö så att hans namn finns kvar för eftervärlden.

Tror väl inte riktigt på konspirationer men jag gillar personer som är en nagel i ögat på den stora massan så vill tillägna en låt till denna Bechir ikväll med en text skriven av en annan systemkritiker Per Engdahl om att bli bränd som kättare och artisten är Åke Bylund/Mörbyligan - Trollskog:
https://www.youtube.com/watch?v=MJ_xj4CcTbY
Citera
2017-12-15, 23:21
Man är en idiot om man köper att han dog av en hjärtattack.
Citera
2017-12-15, 23:22
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Aschberg utförde dock ett jobb och hade en produktion bakom, en viss skillnad.
Nej, jag tror inte han utförde "jobbet", han beställde det. Oavsett vad tycker inte jag att stämpling till mord är att hålla låg profil.

Om du menar att det skulle vara förmildrande att Aschberg hade "en produktion bakom" (produktion=Mossad? när han beställde mordet, tror jag inte vi har så mycket mer att tala om.
Citera
2017-12-15, 23:24
Medlem
G0yXs avatar
Det finns defenitivt olika sorters "blattar" varav Beshir var den goda sorten likt Assad eller Hezbollahs kämpar fast en jornalist i Sverige. Detta är definitivt ett steg mot inbördeskrig från "deep state", så otroligt uppenbart att härskarnas vision om folkets uppgivenhet är ett faktum för dem.
Detta är mitt sista inlägg under denna vpn då jag först nu förstår på riktigt att det nu är dags för krieg.
Citera
2017-12-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superlistig
Nej, jag tror inte han utförde "jobbet", han beställde det. Oavsett vad tycker inte jag att stämpling till mord är att hålla låg profil.

Om du menar att det skulle vara förmildrande att Aschberg hade "en produktion bakom" (produktion=Mossad? när han beställde mordet, tror jag inte vi har så mycket mer att tala om.

Alltså, jag pratar om hans TV-program och övriga uppdrag.

Det du pratar om är ju bara gissningar och fantasier.
Citera
2017-12-15, 23:30
Medlem
fluffypuffys avatar
”Nu vet jag med 100 % säkerhet att vår älskade vän och sanningskrigare Bechir Rabani blev mördad - och jag vet även att jag står på tur. Vi pratades vid för bara ett par dagar sedan då han behövde mer information om hur det egentligen gick till när Aschberg stövlade in på min salong i släptåg med den vedervärdiga psykopata bedragarafghanen FK17. Bechir hade kontaktat Aschberg som givetvis ljög friskt när han bara ville veta sanningen om vad som hände. Vi har som de flesta säkert redan känner till hittat kopplingar mellan Facebook, hatnätverket #jagärhär och inte minst Expo - där Aschberg ju är en av ledarfigurerna - och Bechir skulle snart göra ett nytt stort avslöjande. För detta blev vår älskade sanningssägarbroder nu alltså mördad, men mordet på honom kommer givetvis aldrig utredas som ett sådant eftersom de som ligger bakom har kopplingar ända upp till regeringen och till och med bortanför Sveriges gränser, det kommer avskrivas som ”naturliga” orsaker!

Jag skulle alldeles nyss logga in på mina tre kvarvarande konton på den Expostyrda åsiktsregistreringsplattformen Facebook och upptäcker till min fasa att SAMTLIGA mina kvarvarande tre konton under natten har raderats där...!! Jag hade MASSOR med bevis på dem, inte minst messengerkonversationer mellan mig och Bechir, samt flera andra Sverigevänliga demokratikämpar, så nu VET jag alltså utan några som helst tvivel att min älskade älskade vän blev mördad och jag är övertygad om att de kommer mörda mig med men få det att se ut som en ”olyckshändelse”...!!!

Vi vet alldeles för mycket om vad som pågår bakom de politiskt korrekta fasaderna i det här landet. De har inte råd att låta oss leva för att berätta sanningen...!

Vila i oändlig frid värme och kärlek, min modige demokratikrigarbroder!! Du fattas mig... 💔💔💔💔💔💔💔

Sprid Bechirs ord vitt och brett!!! De kan döda oss, de kan aldrig döda sanningen!!! 👊❤🇸🇪”

Om det hon säger verkligen stämmer, att kontona stängdes under natten är det Beviset som behövs för att övertyga de tvivlande att större krafter ligger bakom mordet.

Jag har svårt att smälta detta.
Det gör ONT att denna sanningskrigare bragts om livet.

Bechir kommer bli martyren som får Rosenbad att brinna!
Han kommer ALDRIG glömmas.
Citera
2017-12-15, 23:31
Medlem
Gyllentands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Så är Facebook, Mossad och Robert Aschberg i maskopi mot Bechir Rabani?
Alltså seriöst, ni är ju för fan galna.
Snarare har vi en fungerande slutledningsförmåga som vissa naiva människor verkar sakna. Bechir höll ju även på att granska de anställda på Facebook här i Sverige, samtidigt som sitt nya arbete om Aschberg.

Varför skulle inte det här kunna höra ihop på något sätt? Tror du att de korrupta som styr på Facebook med järnhand var positivt inställda till Bechir eller?
Citera
2017-12-15, 23:31
Medlem
Frågan är vad han skulle släppt idag?
Citera
2017-12-15, 23:32
Medlem
Superlistigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Alltså, jag pratar om hans TV-program och övriga uppdrag.

Det du pratar om är ju bara gissningar och fantasier.
Jag vet. Men eftersom du medvetet valde att missförstå mitt ursprungsinlägg, så tänkte jag attt jag kan göra samma emot dig.

Mycket talar i alla fall för att Aschberg kan ha initierat detta mord, och jag tror att resten av eliten borde oroas av denna tråden.
Senast redigerad av Superlistig 2017-12-15 kl. 23:35.
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Den här tråden har spårat ur. Judehatarna har fått någon masspsykos och springer runt som virtuella yra höns och pratar i konspirationsteorier. Det är sånt som händer när de får vatten på sin kvarn, hjärnorna hänger inte med när hjulen börjar snurra så snabbt.

Är man höger och anti-PK är man uppenbarligen även odödlig, trodde tydligen många. Dessa har nu vaknat upp och fått dödsångest när de insett sanningen.

Mina teorier:

1) Han hade hjärtproblem av någon anledning, medfödda eller självförvållade (droger, dopning, osunt leverne) och hjärtat stannade. Har hänt förr, hade en kompis som dog på det sättet i 20-årsåldern knall och fall.

2) Han mådde inte bra och planerade att ta livet av sig. Men för att döden skulle få någon mening så var det sista han gjorde att "avslöja" att han hade stora grejer på gång med starka kopplingar till etablissemanget, för att han vet att hans död och de grejerna då skulle kopplas ihop och han skulle bli en martyr som kanske dödades av PK-eliten.

Typ så.

MEN HERREGUD.

Förstår du inte att chansen att han dör av en slump ett par timmar innan han ska publicera något om Aschberg är EN på tio miljoner. EN.

Haha ni är ju helt sanslösa.
Citera
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Eftersom du uppenbarligen är hans husläkare (afghan antar jag) så ser vi fram mot din rapport om hans hälsotillstånd. Jag börjar nästan misstänka att alla dessa obegripliga inlägg har till syfte att utöva någon sort "damage control", så att om det kommer fram att han död orsakades av någon form av missbruk så har man redan från början sagt att man inte kommer att tro på någon obduktionsrapport som inte bevisar mord.
Varför skulle det "komma fram" vad dödsorsaken var om det inte var mord?
Ett obduktionsprotokoll blir offentligt helt eller delvis om det hamnar i rätten, så dödsorsaken kommer inte till allmänhetens kännedom om inte anhöriga vill offentliggöra detta.
Citera
2017-12-15, 23:34
Medlem
Bravidas avatar
Hade en ganska tät kontakt med honom på min FB innan jag tog bort den. Det var ca. 1 år sedan.

Han var den hjlte som Sverige verkligen behövde.

Vila i frid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in