Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 00:03
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superlistig
På vilket sätt var han kontrajihadistisk? (Min fråga ska egentligen läsas: "du vet inget om nått")

Han satt och gnällde om slöjor i offentlighet, i arbetslivet osv. Gnällde om moskeer och deras uppbyggnad. Nu vet jag att detta inte kommer förstås på flashback då alla är judeförslavade. Men det är inte att slåss mot makten, för han borde veta att muslimer tillhör också folk på marken och är de facto de största offren för sionism, evengalistisk extremism och amerikanska projekt. Men istället valde han att kritisera islam, inte kungafamiljen i saudi tex utan istället enskilda muslimer. Hur tänkte han när hans föräldrar själva är praktiserande muslimer? Kunde han inte tagit en reality check hemma innan han börja hålla på. Jaja iallafall, lämnar tråden.

Rip bechir och oavsett rätt eller fel. Vad du än gjort för fel hoppas jag att en högre makt förlåter.
Citera
2017-12-16, 00:04
Medlem
Om man kan lite omvad som händer i världen vet man att det är någon högt upp som bestämmer allt! Han avslöjade flera olika människor och de får hjälp av ännu mäktigare människor! Bechir var de på spåret! Men tro vad ni vill och var dumma! Jag bryr mig inte det är ni som förlorar på det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Jag har träffat Bechir.

Han var definitivt ingen ostabil knarkare.
En vän till en vän.
En mycket positiv person, tränade och höll sig i form, absolut inga droger inblandade.

Den kvällen jag träffade honom växlade vi inte jättemycket konversation, men om någon försöker utmåla Bechir som knarkare är det faan skamligt, det stämmer inte över huvud taget.
Han kom....bugade sig för manegen.....gick runt ett varv och bugade djupt en en gång......applåderna lät inte vänta på han.....och han gick ut. En stor människa som jag inte kände som var liten på jorden försökte med patos få en bättre värld.Han förtjänar respekt
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bigmacko
Kan hålla med om att det troligen skulle gå snabbast att bara skjuta av honom eller sätta en kniv i honom, men låt oss leka med tanken att det nu skulle vara ett mord begånget av några Mossad-agenter och att det skulle skett i hans bostad (hittades han där?), då känns det ju rent spontant som att man kanske inte skulle vilja kladda ner allt för mycket i onödan, om man nu inte skulle vilja statuera något slags exempel förstås. Om inte så förgifta honom, kväv honom, så ser det mer naturligt ut vid ett anträffande antar jag.

För övrigt finns Bechir på Lexbase, någon nyfiken kan ju kolla vad det gäller.

Mossadagenterna skulle varit tvungna att gå in i ett område som är av radhuskaraktär och grannarna är väldigt nära inpå varandra. En granne som skulle tidigt till jobbet och Mossad-agenterna skulle varit upptäckta, då snackar vi massmord hjärtinfraktsmetoden.

Väl inne i lägenheten skulle Mossad klarat av att tysta sambon och som jag har fattat det hade Rachir även barn, vi snackar alltså ninjastyle på Mossadagenterna.
Det som talar för denna teori är att han enligt källor "upptäcktes" på morgonen, det talar för att det var ett väldigt tyst tillvägagångssätt så tyst att inte ens de andra i bostaden hörde något fast att han väl lär ha skrikit om han fick en hjärtinfarkt.
Citera
Medlem
crimsontjuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Skulle man vilja mörda Rabani så skulle det enklaste vara att
1. skjuta honom
2. Knivhugga
3. Spränga med handgranat

Ingen skulle tro att det var något annat än en naturlig död för en blatte och att det var gängrelaterat. Trist men snubben hade fel kompisar, slut på storyn.

Fel. Sådana dödsorsaker hade krävt offentliga polisutredingar, och eftersom han inte var en gängrelaterad blatte så bade det dykt upp för många lösa trådar. Som sedan hade granskats av de ärliga journalister och det lilla kompetenta motstånd som finns.
Citera
Medlem
Dragonslayer135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Hans bror har skrivit om det på Facebook.
Hm.. Någon som länkat detta här eller delat med sig utav en skärmdump?
Citera
2017-12-16, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Jo han samlade folk absolut men inte i den utsträckning som är att betrakta som ett hot mot ett rådande system. Det är knappast en Luther king eller någon form av Terre'Blanche. Megafonerna och Bechir var aldrig ett hot mot systemet. Det var i min mening oseriöst, oproffsigt, samma gamla pseudoargumentation som bedrivits sen 90talet osv osv.

Du får tycka detta hur mycket du vill. Men du har helt fel. Jag vet hur det är/var. Rabani hade knappt ens börjat. Hade han fortsatt så hade han kunnat driva det här till att bli både större än Luther King och Terre'Blanche. På nolltid hade vi haft en revolution i landet snart.
Det är inte för sent. Men det behövs en man av Rabanis kaliber.
Citera
2017-12-16, 00:05
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
För att jag ser det som de enda rimliga förklaringarna. Antingen naturlig död pga någonting med hjärtat, eller självmord.

Om någon kan presentera bevis för alternativ 3, att han blivit mördad, så ska jag överväga det. Men då räcker det inte med konspirationsteorier om hur judar och kommunister styr världen eller att Aschberg hyrt en mördare. Det är foliehattsprat, och det intresserar mig inte för fem öre.
Men då bortser du från den information som motsäger det och som postats i tråden. Hur svårt är det att förstå? Dina påståenden är inte ett dugg mer trovärdiga än mord.

Hur ska någon kunna presentera bevis när ingen vet? Förstår du inte att folk här spekulerar genom att påvisa tidigare inträffade händelser, som för övrigt även har postats i tråden, med logik och lite vanligt sunt förnuft? Bara det faktum att du använder termer som "konspirationsteorier" och "foliehattsprat" bevisar att du inte är mottaglig för fakta. Lägg därtill hur judendomen är uppbyggd och fungerar bland de som praktiserar den. Därför är dina förnekande yranden om "de enda rimliga förklaringarna" inte ett dugg bättre än någon "foliehatts"
Citera
2017-12-16, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Hans bror har skrivit om det på Facebook.

"Jag vill också be er att inte spekulera öppet på nätet kring vad som hände eller inte hände, vi vet i nu läget att Bechir föll ihop i natt och vad som ligger bakom vet vi inte.

Från brorsans fb
Citera
2017-12-16, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayer135
Jag som har dålig koll på förkortningar, MSM=massmedia?

Engelska. Main Stream Media.
Journalister som ljuger dagligen typ CNN och SVT.
Citera
2017-12-16, 00:08
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayer135
Finns det verkligen inte på papper att snubben är död? Verkar bara som att hälften i denna tråd och ett handfull andra människor inklusive diverse 'nyhets-sidor' sprider detta? Varför skriver inte dem väl etablerade nyheters redaktionerna om denna händelse ifall Bechir var så stor som vissa utav er beskriver han som?
Suckars suck! Varför inte läsa tråden innan du postar saker som redan förklarats? Är det så jobbigt att sätta sig in i ämnet innan man postar?
Citera
2017-12-16, 00:08
Medlem
Spekulationer och konspirationsteorier i alla ära men vi kan väl i alla fall hålla oss till fakta om det vi vet;

Rabani har inte avslöjat någonting om någon högt upp. Aschberggrejerna var ju bara en blandning av supervälkänd och offentlig information blandad med lite antisemitiska konspirationsteorier och dörrknackningar där han aldrig lyckades träffa de han skulle "konfrontera".

Att någon skulle uppfatta det som är hot värt att döda för får ändå ses som osannolikt. Det är inte deepthroat eller Snowden vi snackar om här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in