Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Nej det tror jag inte. Då kunde väl travaren avslöjat det själv och kammat hem pengarna?
Troligen en knarkaffär som sket sig.

Hur skulle han fått pengar om han avslöjat det själv, menar du? Enda sättet hade ju varit att sälja storyn till media vilket ju sannolikt var vad han försökte göra till Aschberg. Dessutom ser det väl inte så bra ut om man vetat vem som varit mördaren i alla år men varit tyst.

När det visade sig vara bullshit ville väl Aschberg ha tillbaka pengarna och drog in kronofogden.
Citera
2017-12-16, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Korkat och undflyende svar. Att han tog droger och att de skulle ha varit orsaken. Att han begick självmord. Läser du inte kommentarerna?

Skulle det vara konstigt att säkerhetstjänster byter information och hjälper varandra? Och hur fick du in Säpo i bilden?

Sverige har bara en säkerhetspolis och du hävdar att det inte nödvändigtvis är en utländsk säkerhetstjänst som ligger bakom, alltså måste det vara Säpo? Annars är det ju en utländsk säkerhetstjänst. Den är ju utländsk även om spionerna är placerade i Sverige.
Citera
2017-12-16, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Men det kan bara inte vara någon slump att det sker några dagar efter att han hälsade på hos Aschberg samt ett par timmar innan han skulle släppa någonting om Aschberg.

Det kan man bara inte köpa.

Fast med det tänket kan man ju lika gärna säga att det inte är en slump att han handlade på ICA några dagar innan, och sannolikt hade planerat att handla där igen. Alltså måste COOP ligga bakom.

Du ser det samband du vill se.
Citera
2017-12-16, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruske
Det är ju inte heeelt omöjligt att det är en hjärtinfarkt, även om risken är mycket låg.

Rent statistiskt får 1 av 100 000 hjärtinfarkt i den åldern. Han kan ha haft ett hjärtfel som han antingen visste om eller inte visste om. Det händer till och med att elitidrottare helt plötsligt segnar ihop på tävlingar.

Jag har i princip hela livet gått med oförklarliga bröstsmärtor som förmodligen beror på ångest eller stress. Genomgick omfattande undersökningar med ultraljud på hjärta och kärl utan att hitta något konstigt. Men det är nog inte många som undersökt sitt hjärta så noggrant.

Vi har ingen aning om hans livsstil när det gäller droger, alkohol och rökning?

Oavsett, tragiskt!

Well att du har fått undersökning är såklart bra men som du skriver är det extremt sällsynt. Droger jag har skrivit om det förut vill inte göra det igen, annars finns det dokumenterat på film, i almedalen.
Anabola kan inte uttala mig men vissa menar det.

Detta är inte ett av de där 1/100000
Citera
2017-12-16, 02:13
Medlem
[quote=TestoGubbe|62620099]
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Det är väl ganska vanligt med folk som tar anabola steorider och tränar? Nu säger jag inte att det är något som Bechir tog men jag utesluter inte det heller.[/

anabola stärker ditt hjärta ,att idrottsmän eller byggare dör av enbart sterioider är en vandringssägen, är i stort sätt alltid andra droger med i dramat,

Då borde du veta att anabola steorider minskar testosteronet i kroppen som finns i lever- njurar -hjärta och kärlsystem för att de ska fungera normalt om man nu använder sig av anabola så påverkar det hjärtat så som hjärtklappning samt högt blodtryck.
Säkerligen fanns även andra orsaker om han nu hade ett dåligt hjärta bl.a vilket bidrog till påskyndadet av hans död

Minns Florence -Grifftith Joner som dog i 40-årsålder hjärtat orkade inte med p.g.a användning av anabola.....osv osv
Citera
2017-12-16, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruske
Det är ju inte heeelt omöjligt att det är en hjärtinfarkt, även om risken är mycket låg.

Rent statistiskt får 1 av 100 000 hjärtinfarkt i den åldern. Han kan ha haft ett hjärtfel som han antingen visste om eller inte visste om. Det händer till och med att elitidrottare helt plötsligt segnar ihop på tävlingar.

Jag har i princip hela livet gått med oförklarliga bröstsmärtor som förmodligen beror på ångest eller stress. Genomgick omfattande undersökningar med ultraljud på hjärta och kärl utan att hitta något konstigt. Men det är nog inte många som undersökt sitt hjärta så noggrant.

Vi har ingen aning om hans livsstil när det gäller droger, alkohol och rökning?

Oavsett, tragiskt!

Araberna är ofta kusinknullade med generationer av inavel vilket gör att allehanda sjukdomar kan debutera när som helst oberoende av ålder.
Citera
2017-12-16, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Nu tramsar du ordentligt.

Jag tramsar för att försöka få dig att förstå att korrelation och kausalitet är två helt olika saker.
Citera
2017-12-16, 02:27
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Jag tramsar för att försöka få dig att förstå att korrelation och kausalitet är två helt olika saker.

Du kommer aldrig kunna övertyga mig om att allt detta med Rabani var en slump. Det finns bara inte.

Edit:
Tittade på din historik. Nu föll polletten ner.

Äckliga kulturmarxist.
Citera
2017-12-16, 02:35
Medlem
ztellas avatar
Vet ej om detta lagts upp, tag bort isåfall.
Granskning sverige ringer polis och vill anmäla Aschberg för mordet (om det nu är ett mord):
https://www.youtube.com/watch?v=R_2Qsd6Kjzo
Citera
2017-12-16, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Granskning sverige ringer polis och vill anmäla Aschberg för mordet (om det nu är ett mord):

Har tagits upp, den lilla respekt jag hade för dem försvann. Låter som en stor pajas, jag VILL VETA OBDUCENTEN.

Sedan hade han bara läst en artiekl på nätet som sa att han jobbade i Båstad med flyktingbarn så då ville han BLI KOPPLAD TILL BÅSTAD, när han bor i P**RP utanför HELSINGBORG. Vilket tom framgår av HITTA.SE

Och kan meddela att om man bor i Helsingborgs kommun ska du inte ringa till OBDUCENTEN i Båstad
Inte för att det någonsin kommer att ge dig något att ringa till obducenten samma dag som personen har dött.''

EDIT: Jag vill inte vara den som tipsar Aschberg men om inte detta iaf är material för all media som tidigare varit emot Granskning Sverige att nu smutskasta dem finns det nu hos gemene man låter detta bra jävla sjukt. Huruvida det är förtal låter jag vara osagt.
Senast redigerad av BambaNinja 2017-12-16 kl. 02:53.
Citera
2017-12-16, 02:46
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BambaNinja
Har tagits upp, den lilla respekt jag hade för dem försvann. Låter som en stor pajas, jag VILL VETA OBDUCENTEN.

Sedan hade han bara läst en artiekl på nätet som sa att han jobbade i Båstad med flyktingbarn så då ville han BLI KOPPLAD TILL BÅSTAD, när han bor i PÅARP utanför HELSINGBORG. Vilket tom framgår av HITTA.SE

Och kan meddela att om man bor i Helsingborgs kommun ska du inte ringa till OBDUCENTEN i Båstad
Håller med om att samtalet lät knepigt, det är inte speciellt svårt att researcha just detta ämnet. Klippet lades upp för några timmar sedan så det var dåliga odds på att ingen postat redan, får väl se det som en bump eller något för de (jag inkl.) som inte läst allt i tråden.
Citera
2017-12-16, 02:49
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Herregud vad amatörmässigt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in