Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 10:13
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Man låter det tas upp. Sluta märka ord fittnylle.
Nej, man startade inte korrespondens med läsarna eller ringde upp dem för ett samtal.

Det finns på Judewikipedia och har stått om saken i Expressen och SvD. Det går inte att påstå att det hållits dolt.
Skärp dig jude.
Är du helt intelligensbefriad? Du skrev att:

"Expressen och SvD har låtit saken diskuteras."

(FB) Bechir rabani från megafonerna avliden!!

Att du nu försöker förringa ditt tilltag förbättrar inte din trovärdighet.

Återigen;

jag har aldrig påstått att Olof Aschberg förehavanden hållits dolt!

Jag skrev:

"Att det står på Wiki är för fan inte samma sak som att det är välkänt, ditt spån! Hur många svenskar sitter och googlar på en uppgift de läst i drakmedia?

Slutligen jag har INTE kallat Olofs skumraskaffärer för en hemlighet!"

(FB) Bechir rabani från megafonerna avliden!!
Citera
2017-12-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superlistig
Jag vet. Men eftersom du medvetet valde att missförstå mitt ursprungsinlägg, så tänkte jag attt jag kan göra samma emot dig.

Mycket talar i alla fall för att Aschberg kan ha initierat detta mord, och jag tror att resten av eliten borde oroas av denna tråden.

Låter helt osannolikt och långsökt.
Citera
2017-12-16, 10:14
Medlem
VanligtNamns avatar
Vilket otroligt sammanträffande.

Kan det vara så att pennornas och talets tid är över i Sverige, och våldet är på väg? Jag tror "etablissemanget" var lite för självsäkra.

Förhoppningsvis blir alldeles för många människor alldeles för arga.
Citera
2017-12-16, 10:15
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
https://www.youtube.com/watch?v=w4cJzKvKCfc

I slutet av videon säger Aschberg fru åt Beschir att "Det här kommer du att få stå för"
Tack!

Och för den som får intrycket att videon innehåller bizarra påståenden och konsoirationsteorier: gör själva faktakoll, läs på om familjen Aschberg och övrigt agendajudiskt inflytande i allmännhet.
Citera
2017-12-16, 10:18
Medlem
Självklart makteliten som bär ansvaret för detta mord, och då med Aschberg i spetsen.
Tyvärr kommer obduktionsrapporten inte att visa något konstigt, det blir framlagt som en naturlig död.
Det enda hoppet skulle vara om en regimkritisk/oberoende obducent, gärna från ett annat land än Sverige skulle göra obduktionen, gärna utanför Sveriges gränser, då skulle sanningen framträda.
Men det kommer aldrig att hända, det kommer aldrig att tillåtas av myndigheterna som makteliten styr med järnhand.
Sverige har aldrig varit tryggare än nu, , , , eller hur var det?
Citera
2017-12-16, 10:19
Medlem
Men vänta lite nu.
Ni sitter alltså i x antal trådar och spekulerar om beställningsmord, fuffens etc.

Men, kan NÅGON presentera en säker, verifierbar KÄLLA till att snubben faktiskt är död? Kanske vi ska börja med att bli säkra på det innan hela forumet hänger sig till en trådsanning och framstår som idioter ifall det visar sig att detta inte stämmer.
Citera
2017-12-16, 10:20
Medlem
Kämpendahls avatar
Varför skulle Robert Aschberg eller judiska intressen mörda Bechir Rabani? Så farlig var han inte och var säkerligen inte den förste som knackade på Aschbergs dörr. OM nu Rabani verkligen blivit mördad och inte knarkat ihjäl sig, så finns det många som tyckte illa om honom. Rabani var nämligen av värsta sort och han lurade på en svårt cancersjuk kvinna en "mirakelolja" som utlovades krympa cancertumörer. Bland användarna på Flashback brukar araber som lurar svårt sjuka människor för egen vinning inte vara särskilt populära, men vad gäller Rabani så verkar han nått någon slags kultstatus bland främlingsfientliga flashbackare och ni verkar glömma bort att han är en arab som är starkt knuten till sin kulturella bakgrund.

Robert Aschberg har ingen som helst vinning av att mörda Rabani. Att han skulle ha något "stort" på Aschberg är inte troligt. Istället kom han med gammal skåpmat och han knackade på Aschbergs dörr. Det ses som något väldigt stort bland foliehattarna på Flashback så till den milda grad att ni glömmer bort Rabanis bakgrund som arab och som usel bedragare.

Om Rabaini mördats så är det sannolikt någon av de andra fienderna Rabani skaffat sig genom sitt leverne och tvivelaktiga moral. Hur många uppskattar att han blåst en svårt cancersjuk kvinna genom att pådyvla henne "mirakelolja" mot cancer? Hur många andra har denna tvivelaktiga figur lurat genom åren? Börja leta där istället för hos Aschberg som förmodligen ser honom som en förvirrad galenpanna i mängden. Konspirationsteorier i alla, men ofta är de enkla svaren de rätta. Sannolikt har han tagit droger och/eller mediciner i en omfattning som inte är bra.
Senast redigerad av Kämpendahl 2017-12-16 kl. 10:25.
Citera
2017-12-16, 10:26
Medlem
Nuck-Chorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Va? Tror du att det är offentlig upphandling som råder?
Jag tror det finns intressen i andra riktningen, att Mossad kan vara pådrivande bakom Aschberg och övriga agendajudars samhällsomstörtande verksamhet, på samma sätt som många andra säkerhetstjänster ägnar sig åt.

Du menade att Ashberg betalat Mossad, jag misstänker att betalningen går åt andra hållet.

Att Bechir var något på spåren är uppenbart. Aschberg är en offentlig person som aldrig själv skulle driva den typen av projekt du antyder, det behöver han inte. Försök se helhetsbilden lite mer övergripade istället.
Citera
2017-12-16, 10:27
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Sverige har bara en säkerhetspolis och du hävdar att det inte nödvändigtvis är en utländsk säkerhetstjänst som ligger bakom, alltså måste det vara Säpo? Annars är det ju en utländsk säkerhetstjänst. Den är ju utländsk även om spionerna är placerade i Sverige.
För det första spekulerar vi, med hjälp av de uppgifter som framkommit i tråden. För det andra var det inte jag som drog upp "säkerhetstjänst", varken utländsk eller inhemsk. För det tredje så använder sig knappast någon säkerhetstjänst i världen av sin egna avlönade personal för att utföra politiska mord (möjligtvis med undantag av israels). För det fjärde så försöker man förstås dölja alla spår som skulle kunna kopplas till en säkerhetstjänst, utländsk eller inhemsk. För det femte hur vet vi att Sverige (eller andra länder) inte har en dold "säkerhetstjänst", med licens att döda?

Så nej, om det nu var en fråga.
Citera
2017-12-16, 10:27
Medlem
När någon dör plötsligt utan synlig anledning så ska dödsorsaken självklart avgöras genom obducering. Att man direkt säger hjärtinfarkt visar klart vad som hänt: Efter fullgjort uppdrag meddelar Mossad säpo vad som ska stå i obduktionsprotokollet och där blir någon så nervös av att höra från sina mäktiga herrar att han av misstag läcker ut "dödsorsaken" i förtid. Case closed, mossad job, no ifs or buts!
Citera
2017-12-16, 10:30
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tack!

Aldrig sett så många svenskar posta beklaganden över en död syrier muslim komiskt! IS och nazzarna borde göra enad front!

Brodern verkar iaf ha en bra bidragsanställning på fryshuset! Skönt att se en familj som kom på 80-talet har integrerats väl!

Jag känner inte till killen, eller hans bror, men vill bara säga att folks etnicitet inte spelar nån roll. Det är attityd och kultur som avgör om man passar in i det Svenska samhället eller inte. Att vänstern fokuserar så mycket på ras är för att vänstern vill utplåna alla attribut som kan förena människor; nationalitet, kön, religion osv. Dom vill skapa en grå homogen massa av människor som inte har någon historia att klamra sig fast vid.

Det är komplicerade tider, och vi får göra det bästa av situationen.
Citera
2017-12-16, 10:30
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
Det är sant

Helvete en modern konspiration, det här är nog det mest spännande som hänt detta år.

Hoppas flashbacks grävande elit får fram vilken information bashir skulle läckt så bashir inte dog i onödan.
Jag håller med dig, riktigt spännande. Liknar lite det som hände Cats Falk eller vad hon hette, hon hade också något stort på g när hon "drunknade". Men vi kommer aldrig få läsa om det här i media och det kommer nog aldrig komma fram på riktigt hur han dog, om det nu var ett mord.

Jag tycker fortfarande att han ser och låter opiatpåverkad i slutet av den ca 40min långa videon när han snackar om Aschberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in