Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-16, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daija94
Okej vi kan sitta här och spekulera tills kossorna kommer hem, men det leder ingen vart. Faktum är att människor som avlider av infarkter i ung ålder är vanligare än människor som blir lönnmördade av politiska motiv i västländer. Utesluter inget, men tills åtminstone ett modikum utav bevis framkommer, så säger occams razor att Bechir dig utav just en infarkt.

Kan vi inte hedra Bechir genom att följa hans initiativ. Dra igång en medborgar undersökning.

1. Vad hette obducenten.
2. Vad har obducenten för politisk tillhörighet och historia.
(Får vi ex reda på att obducenten har historia med researchgruppen så ökar ju det sannolikheten för lönnmord).
3. Vad var det för information Bechir skulle släppa. Är det av en sådan komprometterande karaktär att det skulle kunna motivera ett lönnmord?

Källa på ditt påstående om att fler dör av infarkter än dom som blir lönnmördade? Finns väl knappast någon statistik över lönnmord och givetvis är mörkertalet enormt här... säger ju sig självt, lönnmord...

Vad hette obducenten? Ja du, med tanke på att det tar minst ett par dagar till ett par veckor innan en kall kropp blir itusågad så vet vi givetvis ej vem denna fiktiva person är.

Vi vet inte ens någon riktig dödsorsak då det enda man går på är TS inledande kommentar om hjärtsvikt/infarkt...
Citera
2017-12-16, 20:07
Medlem
Muhammadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Lögner?

Har du bevis för att det inte var en infarkt? Fram med dom.

Jag har bevis det har jag men av respekt för nära säger jag inte dem till någon på nätet.

Detta var INTE naturligt!
Citera
2017-12-16, 20:08
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconizer
Hoppar in i tråden lite snabbt efter att ha skannat av de senaste sidorna där en del personer diskuterar diverse hjärtåkommor.

Mitt inlägg är att jag känner till två personer som i unga år gått bort då deras hjärta stannat. En i sömnen och den andra i morgonjäkten på väg in i badrummet.

En av dem hade hört av en läkare att något var lite strul på hjärtat, men inget som påverkade vardagen. personen körde cross och var helt normal person. Den andra var också en vanlig Svensson.

Shit happens, men vad som hänt i detta fall vet ju ingen!

Summa sumarum, man kan dö i hjärtfel utan att det varit något större känt fel på en.

Jag håller med, och det kan självklart vara så även i detta fall. Jag har också sett det på relativt nära håll, och det kan som sagt slå väldigt märkligt och plötsligt.

Det intressanta är dock just sambandet med att han ska publicera ett scoop om RA, hembesöket, alla konton släckta på Facebook och sedan dödsfallet. Slumpen finns, men det är lite som GW säger; man gillar den inte riktigt.

Den här tråden handlar egentligen om världsbilder som krockar eftersom de flesta människor har en av två bilder av RA, och sålunda helt olika hypoteser kring ramarna för eventuella händelseförlopp.
Citera
2017-12-16, 20:08
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riftlord300022
Någon som kan länka bevis på att babben ens är död ?

Din sopa. Vilka bevis behöver du? Du skulle inte ens tro på en bild där Bechir ligger död.
Citera
2017-12-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muhammadjude
Jag har bevis det har jag men av respekt för nära säger jag inte dem till någon på nätet.

Jag har bevis på att jag har vunnit 1000 miljoner på min mail. Men av respekt för idioter så vill jag inte dela detta.

Fanimej det mest fatala bevisförsöket jag sett på länge...
Citera
Medlem
Olga-Reets avatar
Citat:
HAN TOG INGA DROGER.
Personen har jobbat inom offentliga och där är det krav att man kan pissa när som helst. Polisen vet vem han är då han blev falskt anklagad en gång, så han finns med på Lexbase. En person här skulle ge mig en dom, istället för jag hotfulla PM av honom...

Bechir Rabani kunde helt enkelt inte ta droger med tanke på det livet han levde
Det var min poäng också. Jag läste mitt inlägg igen och det var lite oklart att jag höll med dig och inte tvärt om utan inlägget som du i din tur hade citerat innan. Jag läste långt tillbaka i tråden att han skulle ha åkt dit för ringa efter bruk i Danmark en gång.

Min poäng var den att oavsett om han hade det eller inte skulle det omöjligen kunna få honom fängslad. Och det skulle absolut inte heller betyda att han höll på med några droger nu för tiden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Din sopa. Vilka bevis behöver du? Du skulle inte ens tro på en bild där Bechir ligger död.

Dödsfallet måste meddelas myndigheterna inom några dagar och det sker genom att läkare som konstaterar dödsfallet sänder ett dödsbevis till folkbokföringen.

Så dödsbevis förslagsvis ?
Vadå vilka bevis behöver jag ? Behöver lika mycket bevis som jag behöver för att tro att skalle pär aschberg har något med det att göra.
Citera
2017-12-16, 20:12
Medlem
Citat:

Låter ju inte så trovärdigt. Om du ej kan presentera bevis. Vi här vet ju inte om du känner familjen. Du kanske hittar på. För uppmärksamhet. Tyvärr!

Vill du inte att din "vän" skall få upprättelse och att sanningen skall komma fram?

Med tanke på vem han var. Tror du inte ha velat det?

Vem misstänker familjen? Har dom gjort anmälan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riftlord300022
Dödsfallet måste meddelas myndigheterna inom några dagar och det sker genom att läkare som konstaterar dödsfallet sänder ett dödsbevis till folkbokföringen.

Så dödsbevis.

Så han är alltså dödförklarad i folkbokföringen?

Visste inte att svensk byråkrati hade den förmågan, på strax under 2 dygn! Heja Sverige
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SacrumBellum
Att Expo/RG m. f. l. skulle vara så rädda för Rabani och hans dumma fans att de ville ta livet av honom är skrattretande. De skrattade åt honom. Förmodligen är han farligare som död, när en del foliehattar kan få för sig att "hämnas" det icke-existerande mordet på honom.

Det är givetvis så de vill få folk att tänka, "han var ju en nobody".

Rabani var en stigande stjärna och de passade på att plocka honom innan han blivit för stor och känd.
Citera
2017-12-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serpenttongue
Så han är alltså dödförklarad i folkbokföringen?

Visste inte att svensk byråkrati hade den förmågan, på strax under 2 dygn! Heja Sverige

Inte fan vet jag, det jag frågar. Får väl se på måndag antar jag.
Tills dess behåller jag min foliehatt på.
Citera
2017-12-16, 20:16
Medlem
Att inte ett enda ord skrivs i PK-Media är komiskt.
det säger en hel del. Tänk om en av deras egna Stalin-Politrucker plötsligt dött i hjärtattack vid 33 års ålder direkt i samband med annonserad publicering av diverse besvärande uppgifter?

Tänkte göra en insats och maila så många utländska tidningar som möjligt!

Skulle vara roligt om omvärlden fick bekräftat den nya bilden av Sverige som en efterbliven kriminell bananrepublik där mördare av "rätt" bakgrund som mördar offer med "fel" bakgrund skyddas av Polisledning, Statligt betald Media och hela det sjuka, korrupta systemet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in