Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Han hade tre flyglicenser, 600 dokumenterade flygtimmar,
Vad det drfr som han anmldes inte mindre en fem gnger fr att hans engelskakunskaper/ flygkunskaper inte p ngot stt motsvarade certifikaten, menar du? He should not be in the air?

Att han trots uppvisade certifikat + 600 flygtimmar och tre testflygningar med tv olika instruktrer ND inte fick hyra ett enmotorigt litet Cessna?

Vad vger tyngst? En papperslapp eller faktisk flygfrmga bedmd av professionella dokumenterade och identifierade instruktrer utan tnkbar anledning till att vilseleda?

Ser du vgsklen framfr dig?

Citat:
vningstid i simulator,
Tre gnger och utan att har en susning om vad det var han pysslade med?

Citat:
omdmen frn flera instruktrer, skolor etc som tyder p att han var en dlig pilot och ett par som sger han var medelmttig eller god pilot.
Frutom Eddy Shalev har du s hr lngt freslagit:

1. Anonym instruktr - gr bort.

2. McRae - gr bort.

Har du ngon annan?

Citat:
Dessutom flg han med strsta sannolikhet planet som kraschade in i Pentagon.
Du anger sledes pstendet om att han flg Flight 77 in i Pentagon 9/11 som bevis fr att han alls kunde flyga och drmed kunde flyga Flight 77 in i Pentagon 9/11?

Typ?

Citat:
Att han inte kunde flyga alls anser jag s gott som uteslutet, den enda som psttt att han inte kunde flyga alls r en anonym f.d. anstlld p en flygskola med oknd roll.. Dessutom kan uttrycket "He could not fly at all" lika vl vara ett uttryck fr att han helt enkelt var en usel pilot...
Du har sjlv listat 40 gnger dr jag frklarar fr dig att det hr r ngot som du har hittat p alldeles sjlv utifrn vad jag skriver. Sjlv fr jag det till ca 60 gnger.

Har du ngon id om hur mnga gnger till du tror att du behver f det frklarat fr dig innan du fattar? 50? 100? 1000? I runda slngar?

Om ngon av vriga identifierade aktrer frn samtliga vriga sinsemellan oberoende flygskolor och flygbolag som kom i kontakt med Hanjours flygkunskaper, uttalade sig om samma kunskaper p stt som gr att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga, alls, s visa det. Eddy Shalev undantagen.

Och glm ej:

1. Aktren mste vara identifierad.

2. Ej hemligstmplat material.

Do it.
Senast redigerad av onopono 2017-12-19 kl. 22:57.
Citera
2017-12-19, 23:08
Medlem
Hur orkar du fortstta onopono?
Du ljuger och slingrar dig hela tiden, du kan aldrig erknna nr du har fel!
Fr en utomstende som fljer denna trd r det helt sjukt hur du bara fortstter, varfr inte bara erknna att du drog frhastade slutsatser och svlja frtreten av att bli verbevisad? Istllet hittar du p egna regler fr hur vittnesml skall tolkas bara dom styrker din tro....

Rtt kul nr andra skribenter lgger fram bevis hur du hela tiden ljuger o slingrar dig och du ihrdigt pstr att du aldrig ljuger p detta forum....nr vi alla kan se och lsa dina inlgg!

Sjukt var ordet sa Bull!
Citera
2017-12-19, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirgremlin
Hur orkar du fortstta onopono?
Du ljuger och slingrar dig hela tiden, du kan aldrig erknna nr du har fel!
Fr en utomstende som fljer denna trd r det helt sjukt hur du bara fortstter, varfr inte bara erknna att du drog frhastade slutsatser och svlja frtreten av att bli verbevisad? Istllet hittar du p egna regler fr hur vittnesml skall tolkas bara dom styrker din tro....

Rtt kul nr andra skribenter lgger fram bevis hur du hela tiden ljuger o slingrar dig och du ihrdigt pstr att du aldrig ljuger p detta forum....nr vi alla kan se och lsa dina inlgg!

Sjukt var ordet sa Bull!
Nmn en av de vriga aktrerna som uttalade sig p ett stt som gr att frena med en Hanjour som faktiskt kunde flyga, alls.

1. Identifierad.

Till er andra. Jag vet att det r ett gng som hller ihop i trden. Kvantitet r inte p ngot stt synonymt med kvalitet.

Och terigen, det r inte jag som ska bevisa att Hanjour INTE alls kunde flyga. Det r i princip omjligt att bevisa. Det du och alla andra som gr det positiva pstendet att han faktiskt KUNDE flyga alls, som har bevisbrdan.

Jag har listat motbevisen. Refutera dem och du/ni vinner.
Citera
2017-12-20, 00:15
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Vad vger tyngst? En papperslapp eller faktisk flygfrmga bedmd av professionella dokumenterade och identifierade instruktrer utan tnkbar anledning till att vilseleda?
Vad bra, hittills s har du presenterat en tredjepartsuppgift om att en anonym instruktr hvdat att Hanjour inte kunde flyga, alls.

Har du ven tillgng till kllor p faktisk flygfrmga bedmd av professionella dokumenterade och identifierade instruktrer utan tnkbar anledning till att vilseleda?

Och glm ej:

Do it.

Det r nog dags att du stipulerar att alla som inte svljer dina lgner r lgnare... Eller tja, det har du redan gjort men du fr nog stipulera det lite tydligare s alla frstr hur rlig du r nr du sitter och blljuger gng p gng.
Citera
2017-12-20, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Vad bra, hittills s har du presenterat en tredjepartsuppgift om att en anonym instruktr hvdat att Hanjour inte kunde flyga, alls.
Du r sjuk, kurrekotte. Jag har i mer n 60 inlgg/gnger frklarat fr dig och dina medpatienter att det inte var ett direkt citat av en eller flera aktrer. Om jag avsg att direkt citera ngon s hade jag specifikt angivit exakt vem och anvnt citattecken /kursivt/indent eller forumets citeringsfunktion nr jag gjorde det. Jag hade givetvis ocks citerat p engelska eftersom det r i USA dramat utspelat sig.

Jag hvdar forfarande att samtliga vriga aktrer frn samtliga sinsemellan oberoende flygskolor/flygbolag uttalar sig p ett stt om Hanjours flygkunskaper som inte gr att frena med en person som kan flyga alls = Hanjour kan inte flyga, alls. Undantaget Eddy Shalev + cerifikaten.

Det r sprkligt korrekt. Logiskt korrekt. Korrekt i sak.

Inte? Visa det.

Citat:
Har du ven tillgng till kllor p faktisk flygfrmga bedmd av professionella dokumenterade och identifierade instruktrer utan tnkbar anledning till att vilseleda?

Och glm ej:

Do it.
Du har missat att jag har postat det redan? Ingen fara, jag kan posta igen:
- Duncan K.M. Hastie, owner of the school [CRM] described Hanjour as a weak student who was wasting our resources. By this time, however, it was obvious to Hastie that his erstwhile student had no business in a cockpit. Hastie refused to let Hanjour come back. I would recognize his voice, Hastie said. He was always talking about wanting more training. Yes, he wanted to be an airline pilot. That was his stated goal. Thats why I didnt allow him to come back. I thought Youre never going to make it.

Frklara nu fr oss hur du frenar dessa omdmen med en person som kan flyga, alls.

- Wes Fults, a former instructor at Sawyer [Aviation]. Fults remembers training Hanjour, whom he describes as a neophyte. Hani got overwhelmed with the instruments in the schools flight simulator. He had only the barest understanding of what the instruments were there to do, said Fults. He [Hanjour] used the simulator three or four times, then disappeared like a fog.

Peggy Chevrette, operation manager at Jet Tech, later told FOX News: I couldnt believe that he had a license of any kind with the skills that he had. She explained that Hanjours English was so bad it took him five hours to complete an oral exam that normally should have taken about two. But it wasnt just his poor English that failed to impress. In his evaluation the Jet Tech flight instructor wrote that the student [Hanjour] made numerous errors during his performance and displayed a lack of understanding of some basic concepts. The same was true during review of systems knowledge.I doubt his ability to pass an FAA [Boeing 737] oral at this time or in the near future. The 737 instructor concluded his evaluation with a final entry: He [Hanjour] will need much more experience flying smaller A/C [aircraft] before he is ready to master large jets. [...] Early in 2001, Peggy Chevrette, the operation manager at Jet Tech, contacted the FAA repeatedly to convey her concerns about Hanjour. [...] According to Marilyn Ladner, vice-president Pan Am International, the company that owned Jet Tech, It was more of a very typical instructional concern that you really shouldnt be in the air. [....]

- ... on May 29, 2001 Hanjour rented a plane at a small airport in Teterboro, New Jersey and flew the Hudson Tour, accompanied by a flight instructor. However, the next day, when Hanjour returned for a repeat flight the same instructor would not allow it because of Hanjours poor piloting skills.

Frklara nu fr oss hur du frenar detta omdme med en person som kan flyga, alls.

- Freeway Airport, in Bowie, Maryland, [...] During three such flights over two days in a single-engine Cessna 172, instructors Sheri Baxter and Ben Conner observed what others had before them. Hanjour had trouble controlling and landing the aircraft. [...] On this basis she and Conner declined to approve a current license rating until Hanjour returned for more training. On their recommendation, Freeways chief instructor Marcel Bernard refused to rent Hanjour a plane. [...] Conner also emphasized that the issue was not simply Hanjours poor English. It was everything, i.e., his general ineptitude.

Frklara nu fr oss hur du frenar dessa omdmen med en person som kan flyga.

Och s har vi det enda undantaget, den israeliske fallskrmsjgaren och illegala ockupanten/bosttaren p det palestinska Vstbanken, Eddy Shalev, som arbetade som sponsored instruktr p Congressional Air Charter i Maryland.

Hanjour successfully conducted a challenging certification flight supervised by an instructor at Congressional Air Charter of Gaithersburg, Maryland, landing at a small airport with a difficult approach. The instructor thought Hanjour may have had training from a military pilot because he used a terrain recognition system for navigation.[/i] Eddie Shalev interview. (Apr. 9, 2004)

Frklara nu ven fr oss hur du frenar detta omdme med samtliga omdmen ovan.

Klla: http://911truth.org/hani-hanjour-evi...bi-commission/
Stt igng.

Se s.

Citat:
Det r nog dags att du stipulerar att alla som inte svljer dina lgner r lgnare...
D terstr det bara som sagt att du visar p EN sdan lgn. EN i taget.

Se s.

Citat:
Eller tja, det har du redan gjort men du fr nog stipulera det lite tydligare s alla frstr hur rlig du r nr du sitter och blljuger gng p gng.
D terstr det bara som sagt att du visar p EN sdan lgn. EN i taget.

Se s.
Citera
2017-12-20, 10:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om jag avsg att direkt citera ngon s hade jag specifikt angivit exakt vem och anvnt citattecken /kursivt/indent eller forumets citeringsfunktion nr jag gjorde det. Jag hade givetvis ocks citerat p engelska eftersom det r i USA dramat utspelat sig.

Du menar som du gjorde hr?
Citat:
Som sagt, jag ljuger aldrig hr i forumet, SnakePlisssken.
...
Frklara nu fr oss hur du frenar dessa omdmen med en person som kan flyga.
... a former employee who knew Hanjour expressed amazement that he [Hanjour] could have flown into the Pentagon. [because] He could not fly at all.
och hr?
Citat:
January/February 2001 Jet Tech: a very bad pilot. - He could not fly at all.

D borde vi kanske g igenom dina kllor enligt dina egna stipulerade regler fr giltiga kllor:

Citat:
- Duncan K.M. Hastie, owner of the school [CRM] described Hanjour as a weak student who was wasting our resources. By this time, however, it was obvious to Hastie that his erstwhile student had no business in a cockpit. Hastie refused to let Hanjour come back. I would recognize his voice, Hastie said. He was always talking about wanting more training. Yes, he wanted to be an airline pilot. That was his stated goal. Thats why I didnt allow him to come back. I thought Youre never going to make it.
Kllan hnvisar till en artikel som endast innehller ett lst citat - inte ens allt som psts i din klla finns med i artikel, - ingen verifierad intervju, ingen angiven intervjuare eller annan klla fr citatet finns allts. ogiltigt!

Citat:
- Wes Fults, a former instructor at Sawyer [Aviation]. Fults remembers training Hanjour, whom he describes as a neophyte. Hani got overwhelmed with the instruments in the schools flight simulator. He had only the barest understanding of what the instruments were there to do, said Fults. He [Hanjour] used the simulator three or four times, then disappeared like a fog.
Kllan hnvisar till samma artikel som endast innehller ett lst citat - ingen verifierad intervju, ingen angiven intervjuare eller annan klla fr citatet finns allts. ogiltigt!

Citat:
Peggy Chevrette, operation manager at Jet Tech, later told FOX News: I couldnt believe that he had a license of any kind with the skills that he had. She explained that Hanjours English was so bad it took him five hours to complete an oral exam that normally should have taken about two.
Japp, Hanjour var dlig p engelska - det verkar alla hlla med om - dock fullstndigt irrelevant fr att kunna flyga ett flygplan giltigt! men ointressant...

Citat:
But it wasnt just his poor English that failed to impress. In his evaluation the Jet Tech flight instructor wrote that the student [Hanjour] made numerous errors during his performance and displayed a lack of understanding of some basic concepts. The same was true during review of systems knowledge.I doubt his ability to pass an FAA [Boeing 737] oral at this time or in the near future. The 737 instructor concluded his evaluation with a final entry: He [Hanjour] will need much more experience flying smaller A/C [aircraft] before he is ready to master large jets. [...]
Hr hade du fulklippt ihop citat frn Peggy med helt oknda instruktrer. Innan vi vet namn och klla fr deras uttalanden r de givetvis fullstndigt ointressant ogiltigt!

Citat:
Early in 2001, Peggy Chevrette, the operation manager at Jet Tech, contacted the FAA repeatedly to convey her concerns about Hanjour. [...] According to Marilyn Ladner, vice-president Pan Am International, the company that owned Jet Tech, It was more of a very typical instructional concern that you really shouldnt be in the air. [....]
ter har du klippt ihop olika personers uttalanden men me.. Shr str det i den riktiga kllan:
Ms. Ladner said the Phoenix staff never suspected that Mr. Hanjour was a hijacker but feared that his skills were so weak that he could pose a safety hazard if he flew a commercial airliner.

''There was no suspicion as far as evildoing,'' Ms. Ladner said. ''It was more of a very typical instructional concern that 'you really shouldn't be in the air.
Ladner uttrycker allts oro fr att Hanjour inte har kunskaper fr att flyga kommersiella flygningar. Man var inte oroliga fr terroristdd men Hanjour hrde inte hemma i luften... Dock - giltigt!

Citat:
- ... on May 29, 2001 Hanjour rented a plane at a small airport in Teterboro, New Jersey and flew the Hudson Tour, accompanied by a flight instructor. However, the next day, when Hanjour returned for a repeat flight the same instructor would not allow it because of Hanjours poor piloting skills.
Skulle kunna vara giltigt med PENTTBOM som klla men namn p instruktren som psts ha nekat Hanjour flygningen r censurerat och saknas allts - det kan mycket vl ha varit en illegal ockupant/bosttare p det palestinska Vstbanken s givetvis ogiltigt tills detta r motbevisat. dessutom r delar av intervjun censurerade och vi behver (som du skrivit sjlv) frsts tillgng till den fulla utskriften innan vittnet kan accepteras. ogiltigt!

Citat:
- Freeway Airport, in Bowie, Maryland, [...] During three such flights over two days in a single-engine Cessna 172, instructors Sheri Baxter and Ben Conner observed what others had before them. Hanjour had trouble controlling and landing the aircraft. [...] On this basis she and Conner declined to approve a current license rating until Hanjour returned for more training. On their recommendation, Freeways chief instructor Marcel Bernard refused to rent Hanjour a plane. [...]
Kllan hnvisar till ett dokument dr dessa citat lsryckta frvisso str, men det str ven tydligt att man ej nnu pratat med Sheri Baxter eftersom man inte ftt tag p henne och hon ej har ringt tillbaka.ogiltigt!

Angende Connor str det att man r oroliga att han pga sin unga lder (22 r) inte kommer att duga som vittne..
I intend to schedule a follow-up in person interview of Benjamin Connor. Because of his age (22 years), I want to make sure that he would not be uncomfortable with the hearings process. Otherwise, all the above listed individuals would make acceptable witnesses.
S av de tv personer du hnvisar till har de inte pratat med den ena och den andra r man oroliga fr att han inte duger som vittne.. ja du hr ju sjlv ogiltigt!

Citat:
Conner also emphasized that the issue was not simply Hanjours poor English. It was everything, i.e., his general ineptitude.
Kllan r lsryckta citat frn psttt telefonsamtal Marcel Bernard - hr behvs givetvis bde namn p intervjuaren och en fullstndig utskrift av samtalet innan kllan kan komma p frga. ogiltigt!

Du har allts endast tv vittnesutsagor som kan komma p frga - bda frn samma flygskola och ingen av dem verkar ngonsin ha varit i luften med Hanjour (Pegga var administratr och Ladner var vice VD)... Den ena (Peggy) sger att Hanjour var dlig p engelska, den andra (Ladner) att man var oroliga att Hanjours kunskaper inte var tillrckliga fr att flyga kommersiellt.

Frklara nu fr oss hur du frenar dessa tv omdmen frn samma skola med dina upprepade uttalanden om att samtliga skolor / instruktrer / flygbolag sger att Hanjour inte kunde flyga, alls?
Citera
2017-12-20, 13:17
Medlem
Citat:

och hr?
D borde vi kanske g igenom dina kllor enligt dina egna stipulerade regler fr giltiga kllor:
Du pstr att jag ljuger nr jag skriver att samtliga vriga aktrer sger att Hanjour inye kunde flyga, alls. Som underlag till ditt pstende citerar du tv inlgg AV MIG dr jag listar samtliga uttalanden frn samtliga vriga aktrer, dr ENDAST EN uttalar sig exakt (versatt) p det sttet.

Hur fr du ihop det?
Citera
2017-12-20, 13:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du pstr att jag ljuger nr jag skriver att samtliga vriga aktrer sger att Hanjour inye kunde flyga, alls. Som underlag till ditt pstende citerar du tv inlgg AV MIG dr jag listar samtliga uttalanden frn samtliga vriga aktrer, dr ENDAST EN uttalar sig exakt (versatt) p det sttet.

Hur fr du ihop det?

Jag pstod att du ljg tidigare nr du skrev samtliga kllor. Nu har du ju i sann onoponopoetisk anda omdefinierat vad som r en klla, s nu visade jag istllet att du endast har en enda klla kvar att luta dig mot... en klla som aldrig ens verkar ha flugit med Hanjour, kanske inte ens trffat honom, det framgr tminstone inte av kllan..

Edit: det jag visade med de tv frsta citaten r att du ordagrant p engelska flera gnger citerat den anonyma kllan du ltsades som om du aldrig hnvisat till...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-12-20 kl. 14:05.
Citera
2017-12-21, 01:27
Medlem
Citat:

och hr?
Besvarat hr: (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Trd Nr 2

Citat:
Kllan hnvisar till en artikel som endast innehller ett lst citat - inte ens allt som psts i din klla finns med i artikel, - ingen verifierad intervju, ingen angiven intervjuare eller annan klla fr citatet finns allts. ogiltigt!

Kllan hnvisar till samma artikel som endast innehller ett lst citat - ingen verifierad intervju, ingen angiven intervjuare eller annan klla fr citatet finns allts. ogiltigt!

Japp, Hanjour var dlig p engelska - det verkar alla hlla med om - dock fullstndigt irrelevant fr att kunna flyga ett flygplan giltigt! men ointressant...

Hr hade du fulklippt ihop citat frn Peggy med helt oknda instruktrer. Innan vi vet namn och klla fr deras uttalanden r de givetvis fullstndigt ointressant ogiltigt!

ter har du klippt ihop olika personers uttalanden men me.. Shr str det i den riktiga kllan:
Ms. Ladner said the Phoenix staff never suspected that Mr. Hanjour was a hijacker but feared that his skills were so weak that he could pose a safety hazard if he flew a commercial airliner.

''There was no suspicion as far as evildoing,'' Ms. Ladner said. ''It was more of a very typical instructional concern that 'you really shouldn't be in the air.
Ladner uttrycker allts oro fr att Hanjour inte har kunskaper fr att flyga kommersiella flygningar. Man var inte oroliga fr terroristdd men Hanjour hrde inte hemma i luften... Dock - giltigt!

Skulle kunna vara giltigt med PENTTBOM som klla men namn p instruktren som psts ha nekat Hanjour flygningen r censurerat och saknas allts - det kan mycket vl ha varit en illegal ockupant/bosttare p det palestinska Vstbanken s givetvis ogiltigt tills detta r motbevisat. dessutom r delar av intervjun censurerade och vi behver (som du skrivit sjlv) frsts tillgng till den fulla utskriften innan vittnet kan accepteras. ogiltigt!

Kllan hnvisar till ett dokument dr dessa citat lsryckta frvisso str, men det str ven tydligt att man ej nnu pratat med Sheri Baxter eftersom man inte ftt tag p henne och hon ej har ringt tillbaka.ogiltigt!

Angende Connor str det att man r oroliga att han pga sin unga lder (22 r) inte kommer att duga som vittne..
I intend to schedule a follow-up in person interview of Benjamin Connor. Because of his age (22 years), I want to make sure that he would not be uncomfortable with the hearings process. Otherwise, all the above listed individuals would make acceptable witnesses.
S av de tv personer du hnvisar till har de inte pratat med den ena och den andra r man oroliga fr att han inte duger som vittne.. ja du hr ju sjlv ogiltigt!

Kllan r lsryckta citat frn psttt telefonsamtal Marcel Bernard - hr behvs givetvis bde namn p intervjuaren och en fullstndig utskrift av samtalet innan kllan kan komma p frga. ogiltigt!

Du har allts endast tv vittnesutsagor som kan komma p frga - bda frn samma flygskola och ingen av dem verkar ngonsin ha varit i luften med Hanjour (Pegga var administratr och Ladner var vice VD)... Den ena (Peggy) sger att Hanjour var dlig p engelska, den andra (Ladner) att man var oroliga att Hanjours kunskaper inte var tillrckliga fr att flyga kommersiellt.

Frklara nu fr oss hur du frenar dessa tv omdmen frn samma skola med dina upprepade uttalanden om att samtliga skolor / instruktrer / flygbolag sger att Hanjour inte kunde flyga, alls?
Kilar du inte ivg lite i frvg nu?

Fr att gra det hela hanterligt vill jag frst veta om du menar att de citerade omdmena frn de av mig listade aktrerna gr att frena med en Hanjour som kunde flyga, alls.

Nr det r gjort s gr jag mer n grna in p om respektive citat gr att skerstlla p tillfredsstllande stt och om det i s fall kan antas ge en rttvisande bild av vad respektive aktr faktiskt tycker.

Innan det hr r gjort s r det helt meningslst att g in p autenticitet.

Precis som jag gjorde med dina tv frsk till exempel.

1. Jag hller med om att det de sger gr att frena med en Hanjour som kan flyga, alls.

2. Jag hller inte med om att de r giltiga eftersom de kommer frn en anonym och en vars intervju r hemligstmplad av ansvarig utredare.
Senast redigerad av onopono 2017-12-21 kl. 01:30.
Citera
2017-12-21, 07:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Besvarat hr: (FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Trd Nr 2

Kilar du inte ivg lite i frvg nu?
Fr att gra det hela hanterligt vill jag frst veta om du menar att de citerade omdmena frn de av mig listade aktrerna gr att frena med en Hanjour som kunde flyga, alls.
1. Det har vi diskuterat s mnga veckor nu s det borde t.o.m. du frst att jag anser.
2. Det r dock helt irrelevant eftersom dina citat enligt dina egna stipulerade "regler" r ogiltiga.
Citera
2017-12-21, 14:37
Medlem
Citat:
1. Det har vi diskuterat s mnga veckor nu s det borde t.o.m. du frst att jag anser.
Exakt. Trots att jag under flera veckor nu har insisterat p att du frklarar exakt hur dessa uttalanden trots allt gr att frena med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls, s har du mycket aktivt INTE gjort det.

Varfr har du s aktivt undvikit det?

Citat:
2. Det r dock helt irrelevant eftersom dina citat enligt dina egna stipulerade "regler" r ogiltiga.
Jag stipulerar inga djvla regler. Jag konstaterar fakta.

1. En anonym aktr gr inte att verifiera innan denne identifieras och drmed kan tillfrgas om det som psts vara sagt av denne, stmmer verens med vad denne avsg att frmedla.

Har du en annan uppfattning? Frklara vilken och varfr.

2. En McRae citeras av ansvariga utredare frn en i vrigt av ansvariga utredare hemligstmplad intervju. Omjligt att veta i vilken mn dessa citat terspeglar dennes verkliga bedmning av Hanjours flygkunskaper till dess ansvariga utredare lter allmnheten titta p den. Misstanken att den r hemligstmplad eftersom den just INTE ger std t det officiella narrativet r sledes inte p ngot stt ogrundad. Tvrtom.

Har du en annan uppfattning? Frklara vilken och varfr.

S, jag uppmanar dig fr femtioelfte gngen (literally) att frklara fr oss hur du kan frena aktuella aktrers uttalanden om Hanjours flygkunskaper med en Hanjour som trots allt kunde flyga, alls.

Om du kan det s finns det ju drefter inga som helst skl till att g in p dess autenticitet. Saken r biff. Om du dremot INTE kan det, s gr jag grna och med full tillfrsikt in p frgan om de r autentiska och i vilken mn de med tillfredsstllande skerhet kan sgas terspegla respektive aktrs verkliga omdme.

Frstr du?
Citera
2017-12-21, 16:57
Medlem
Citat:
Om du istllet bemdar dig med att anvnda forumets citeringsfunktion och drmed specikt markera specifikt vilket parti du specifikt bemter, s ska jag se om jag fr lite tid ver till att bemta dit sedavanliga koleriska pladder.

Se s.

Fr de som r lskunniga med normalsyn s torde det med stor klarhet framkommit vad jag avsg i mitt inlgg, i vilket det dessutom fanns ett citat....

Kan ju ven inflika att bara en komplett idiot sitter och gafflar ljuger och slingar sig som du fr att slippa erknna att du har s infernaliskt grundligt fel i dina mngmultipla s tvrskra formulerade pstenden om kunde inte alls flyga.

Bara en sdan sak att man fr vara fan s duktig om man lyckats f ihop vad var det nu... 600 timmar dokumenterad flygtid? Om man inte skulle kunna flyga alls... och innan du nu kommer dragandes med att det minsann skulle kunna vara en frfalskad uppgift, s betnk att det sannolikt inte r alla 600 timmarna p ett och samma tillflle, eller stlle, eller flygplan etc, och d finns det sklart sprbarhet i var nr hur dessa flygtimmar presterats, och du tror vl inte NIST eller andra som utredde det hela inte skulle ha kollat upp dessa uppgifter om var nr hur flygtimmarna skedde, om de var korrekta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in