Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-02, 23:45
Medlem
Kanske ni män kan ha ett hum om mitt dilemma..!
Min man har inga problem med att ge andra kvinnor komplimanger och till mig säger han alltid "älskling" och när vi textar varandra så skickar jag ibland hjärtan och annat gulligt men även text med erotiskt innehåll med komplimanger till honom.
Han däremot skickar alltid hjärtan och benämner mig alltid älsklingen.
Menar man kan älska någon utan att känna sig attraherad och det är den känslan jag får av honom.
Han gillar att ha sex men även där känns det konstigt och får känslan av att han inte njuter av min kropp, snarare något att använda..
Frågade honom vad han tycker om min kropp och han svarade att den duger..!
När man vet att andra kvinnor är både sexiga och snygga i hans ögon så blev hans spontana svar till mig väldigt knäckande.
Det konstiga är att han vill gärna ha sex med mig men undrar varför när man "bara" duger i jämfört med vad han verkligen vill ha i sängen!
För mig innebär duga något som går an i brist på bättre och är det så han ser mig så känns det inte ok att ha sex med honom.
Han är även intresserad av att ha trekant med en extra tjej och även partnerbyte och när jag ifrågasatte honom varför så svarade han "att det är bara sex och njutning utan känslor"!
Men med dig älskling är det ju med känslor också...
Jaha tack för den. Så han vill alltså träffa andra för att jag inte är tillräckligt attraktiv och som mättar hans begär av lust och åtrå ???
Är väldigt vilsen och hoppas jag får lite hjälp att reda ut tankar och känslor kring detta!
Citera
2018-02-02, 23:47
Medlem
NovaOculuss avatar
Han känner kanske inte en sexuell attraktion till dig. Det förekommer. Sköter du din utsida? Förför du honom? Har han porrproblem?
Citera
2018-02-02, 23:49
Medlem
Sainsburyss avatar
Det kan också vara en man som är rädd att förlora dig och på så sätt säger han att du "duger". Han vill inte säga mer då han är rädd att du känner dig för bra för honom och lämnar honom.

Hur som helst så låter det sjukt, han ska enligt mig inte säga att du bara duger, då är det något som är fel och då menar jag med honom.
Citera
2018-02-02, 23:50
Medlem
Briasccas avatar
Man kan se det positivt - din man är en typisk svensk man som är osäker i sina känslor och inte förankrad i vad en relation är. Han är känslomässigt omogen skulle man kunna säga. Och om man vill se det negativt - du är en funktion för honom, och han har inga problem att ha en trekant eftersom en andra kvinna inte skulle störa hans relation till dig (eftersom du är en funktion).
Citera
2018-02-02, 23:52
Medlem
franges avatar
Hade du gått upp i vikt på sistone? Och klippt håret kort? Det är en gravt avtändande förändring för 100% av heterosexuella män.
Citera
2018-02-02, 23:55
Medlem
schoolgirlreports avatar
skit i han å skaffa en brud istället
Citera
2018-02-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sulan9910
Orkar inte bry mej. Prova prata med en läkare som kan skriva ut några lyckopiller åt dej. Prozak eller nått.
Käkar redan antidepressiva eftersom självkänslan är inte riktigt på topp
Citera
2018-02-02, 23:58
Medlem
sulan9910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelmas
Käkar redan antidepressiva eftersom självkänslan är inte riktigt på topp

Okey. Prova röka lite brajja oxå. Lycka till.
Citera
2018-02-02, 23:58
Medlem
Men för fan sluta skicka text/sms vad fan är det för fel att prata med varandra? Knulla gör man när det faller på men bygga kärlek, förtroende och comfort det får man bara via direktkontakt .

Ni är ju sjuka i huvudet som tror att livet levs genom appar, sms , tinder m.m Hoppas vi får ett omfattande elfel i detta land så folk får fatta vad riktig kontakt är!
Citera
2018-02-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Han känner kanske inte en sexuell attraktion till dig. Det förekommer. Sköter du din utsida? Förför du honom? Har han porrproblem?
Japp den sköter jag och händer ofta att jag förför honom. Men inte ens i sängen kan han säga något upppiggande om min kropp.
Tror inte han har porrproblem men har däremot alltid varit intresserad av sexsidor på nätet och han har vid många tillfällen visat andra kvinnor intresse. Synd att de fick alla komplimanger och inte sin egna fru!
Citera
2018-02-03, 00:02
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelmas
Japp den sköter jag och händer ofta att jag förför honom. Men inte ens i sängen kan han säga något upppiggande om min kropp.
Tror inte han har porrproblem men har däremot alltid varit intresserad av sexsidor på nätet och han har vid många tillfällen visat andra kvinnor intresse. Synd att de fick alla komplimanger och inte sin egna fru!

Ser dessa kvinnor annorlunda ut än vad du gör?
Citera
2018-02-03, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hade du gått upp i vikt på sistone? Och klippt håret kort? Det är en gravt avtändande förändring för 100% av heterosexuella män.
Nej är smal och har axellångt hår i en färg han gillar. Det är väl min kropp som inte är så kurvig och sexig som gör att man rankas som duga bara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in