Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-02, 18:46
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokalmen11
Kollade datum på filmerna ikväll, alla har blivit till under tiden vi varit ett par. Tror att jag måste dumpa henne ändå.

Datumet i telefonen säger iofs bara när filerna lades till i telefonen, inte nödvändigtvis när filmen gjordes. Kan ju vara bra att veta om man inte vill göra ett misstag. Det går att kolla Meta-data på filerna för att se när de tillverkades och vart de kommer ifrån om man orkar. Ej i telefonen dock utan du måste göra det via en dator.
Citera
2018-02-02, 19:21
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Datumet i telefonen säger iofs bara när filerna lades till i telefonen, inte nödvändigtvis när filmen gjordes. Kan ju vara bra att veta om man inte vill göra ett misstag. Det går att kolla Meta-data på filerna för att se när de tillverkades och vart de kommer ifrån om man orkar. Ej i telefonen dock utan du måste göra det via en dator.

Är det inte mest troligt att hon använde telefonen för att spela in filmerna?
Citera
2018-02-02, 19:22
Medlem
Lägg ut bilderna och filmerna på internet.
Citera
2018-02-03, 04:35
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Är det inte mest troligt att hon använde telefonen för att spela in filmerna?

Jo det är klart att det är det men då datumet INTE säger när filmen spelades in utan bara när den lades in i telefonen så kan det ju vara bra att veta det.
Citera
2018-02-03, 05:03
Medlem
Citat:
Jo det är klart att det är det men då datumet INTE säger när filmen spelades in utan bara när den lades in i telefonen så kan det ju vara bra att veta det.

Säg att din detalj stämmer. Då har hon fortfarande, valt medan de är är ett par, ladda in filmer där hon sätts på av andra män på sin telefon medan dom är ett par?

Jag skulle aldrig själv som man, om jag hade spelat in sexfilmer med tidigare ligg/ex. valt att under mitt nuvarande förhållande ladda ner mina gamla videos in på min telefon. Aldrig

Dumt gjort av henne.

Men

Jag tror hon spelade in dom
Citera
2018-02-03, 13:31
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberkartoffel
Säg att din detalj stämmer. Då har hon fortfarande, valt medan de är är ett par, ladda in filmer där hon sätts på av andra män på sin telefon medan dom är ett par?

Jag skulle aldrig själv som man, om jag hade spelat in sexfilmer med tidigare ligg/ex. valt att under mitt nuvarande förhållande ladda ner mina gamla videos in på min telefon. Aldrig

Dumt gjort av henne.

Men

Jag tror hon spelade in dom

Klart hon spelade in dom, varför välja de mest långsökta förklaringarna.
Citera
2018-02-03, 13:33
Medlem
Flammarions avatar
Citat:

Tror du hon spelade in filmerna med en annan enhet, för att sen föra över dom till sin telefon?
Jag tror inte det.
Och det saknar betydelse.
Citera
2018-02-03, 20:37
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Tror du hon spelade in filmerna med en annan enhet, för att sen föra över dom till sin telefon?
Jag tror inte det.
Och det saknar betydelse.

Det hade varit en klar fördel om de som kommenterar faktiskt LÄSER det man skriver innan de börjar hugga. Det är väl helt uppenbart att den absolut troligaste orsaken till att filmerna finns på hennes telefon är att hon spelat in dom och låtit dom ligga kvar. Men. Om man nu har ett förhållande med någon och faktiskt tycker om denna person så kan det ju vara en fördel att ha alla fakta på bordet INNAN man bryter förhållandet och skapar en väldigt obehaglig situation.
Jag nämnde här endast det tekniska faktum att när en film kopieras till en digital enhet, ex-vis en mobiltelefon så dateras denna som skapad vid det datum den läggs till enheten och det är inte nödvändigtvis så att den faktiskt skapades vid just den tidpunkten. Hur kan då detta hända? Ja, många många många personer som köper en ny telefon flyttar över sina gamla personliga filer som foton, filmer, kontakter, musik och liknande antingen själva eller i butik. Dessa dateras då som skapade det datum man flyttade dom. Man kan ju även lägga till filer själv, jag gör det hela tiden.
Sen är folk som spelar in sina egna sexfilmer kanske inte helt normala. Att en sån person skulle vilja ha med sig sina sexfilmer på sin mobil är väl inte helt otroligt? Jag vet flera killar som har nakenbilder på sina ex kvar i mobilen av nån anledning och tjejer kan mycket väl göra detta med.

Vad tror jag? Att hon legat med nån under förhållandet och spelat in det. Och hade det varit jag som hittat filmerna så hade jag sett till att säkerställa dess ursprung innan jag gjorde nåt men jag är medveten om att de flesta är mycket mer känslostyrda än vad jag är och kanske inte orkar.
Citera
2018-02-07, 02:36
Medlem
Citat:
Min tjej sen några månader tillbaka åkte och jobbade idag men glömde sin mobil hemma. Har ju suttit bredvid henne några gånger så jag har memorera hennes kod. Dum som jag är så tänkte jag bara kika i den lite, men hittar först lite bilder, mest på henne, men även några killar. Inte så konstigt, men sen ser jag att hon har filmer oxå, när hon har sex med vad det verkar minst två olika. Varför spar hon det? Kan ju inte säga något för då vet hon att jag snokat. Men är det normalt att spara sånt?

Ccc inte okej...Du borde sätta henne på plats / 21årig tjej
Citera
2018-02-07, 08:37
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Kollade datum på filmerna ikväll, alla har blivit till under tiden vi varit ett par. Tror att jag måste dumpa henne ändå.

Dumpa? Radera porr? Usch vad tråkiga och frigida många killar på Flashback är! Nä, gör henne till din hora istället och tjäna en massa pengar på henne, så blir båda kanske lyckliga. Hon kanske har spelat in filmerna medvetet för att du ska hitta dem och straffknulla henne!
Citera
2018-02-07, 13:26
Medlem
Haha, oerhört underhållande tråd... Och ganska mycket dåliga råd.

Så här är det: om man är vuxen så får man bestämma sig för hur man ska förhålla sig till sex och vilken plats det ska ta i ens liv. De flesta föredrar att ha sexlivet som något privat/monogamt och är obekväma med att deras partner tidigare haft sex med andra. Gott så! Vissa drar den livsstilen till sin spets genom att välja en kvinna som är oskuld och klä henne i tält, men det är inget krav. Dock, om man vill att sex ska vara privat är det nog lämpligt att hitta en partner som är på samma våglängd. Sen finns det andra som tycker att livet ska vara en porrfilm, och gärna tillbringar helgen i ett sydtyskt renässansslott där man knullar horder av latexklädda kvinnor. Det går alldeles utmärkt att ha den livsstilen och fortfarande leva i ett förhållande (se t.ex den intressanta dagboken "Våga flyga"), men det ställer lite högre krav på förtroende och mognad.

Att moralisera över vad andra har valt är bara larvigt. Däremot bör man fundera över sin egen inställning och tidigt försöka klargöra för sin partner var man står; dvs om man prioriterar trygghet och förutsägbarhet, eller om man tycker att knullfester i tyska slott är en omistlig del av livet. Det enda som är relevant är vad man själv trivs med.

Nu visade det sig ju att TS flickvän varit otrogen, så det ovanstående är mer att betrakta som "food for thought". I det aktuella fallet skulle jag råda TS att mycket noga begrunda VARFÖR tjejen valde att knulla med andra killar (och nej, "för att hon är en j-a hora" är inget giltigt svar). Svaret på frågan lär svida en del, men det kommer att hjälpa dig stort i framtiden!
Citera
2018-02-07, 13:37
Medlem
Citat:

Oj oj så alla vi som skanderat dumpa på gut-feeling hade mer än rätt.

Och nej lyssna inte på feministerna som fortfarande försöker skydda denna eländiga varelse du har till partner. Datumet på en video i en mobil är datumet då det spelades in och inget annat som vissa försöker hävda och "förklara det hela med".

Du är mer bedragen än de flesta som blivit bedragen.
Hade jag varit i din situation och det är inspelat under tiden man är tillsammans hade det blivit en snabb konfrontation med filmerna och datum. Börjar hon jiddra om att du snokar så vet du svaret att hon är skyldig och försöker vrida på det.
Sen ber du henne lämna din lägenhet och ta sina grejor. Och säg att du aldrig vill höra hennes namn igen.

Simple as that.

Allt annat är rent ut sagt vekhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in