Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-07, 13:40
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Det hade varit en klar fördel om de som kommenterar faktiskt LÄSER det man skriver innan de börjar hugga. Det är väl helt uppenbart att den absolut troligaste orsaken till att filmerna finns på hennes telefon är att hon spelat in dom och låtit dom ligga kvar. Men. Om man nu har ett förhållande med någon och faktiskt tycker om denna person så kan det ju vara en fördel att ha alla fakta på bordet INNAN man bryter förhållandet och skapar en väldigt obehaglig situation.
Jag nämnde här endast det tekniska faktum att när en film kopieras till en digital enhet, ex-vis en mobiltelefon så dateras denna som skapad vid det datum den läggs till enheten och det är inte nödvändigtvis så att den faktiskt skapades vid just den tidpunkten. Hur kan då detta hända? Ja, många många många personer som köper en ny telefon flyttar över sina gamla personliga filer som foton, filmer, kontakter, musik och liknande antingen själva eller i butik. Dessa dateras då som skapade det datum man flyttade dom. Man kan ju även lägga till filer själv, jag gör det hela tiden.
Sen är folk som spelar in sina egna sexfilmer kanske inte helt normala. Att en sån person skulle vilja ha med sig sina sexfilmer på sin mobil är väl inte helt otroligt? Jag vet flera killar som har nakenbilder på sina ex kvar i mobilen av nån anledning och tjejer kan mycket väl göra detta med.

Vad tror jag? Att hon legat med nån under förhållandet och spelat in det. Och hade det varit jag som hittat filmerna så hade jag sett till att säkerställa dess ursprung innan jag gjorde nåt men jag är medveten om att de flesta är mycket mer känslostyrda än vad jag är och kanske inte orkar.

Det är sånna som du som förstör för oss RIKTIGA män med stolthet. Sånna som du tränar upp dagens tjejer till att normalisera deras horeri. De blir förvirrade.

Du är en cuck. För mig hade detta räckt, oavsett datum så är ts tjej ett luder. Skulle aldrig gifta mig med en tjej som spelat in filmer på hur hon fått kuk i sig.
Citera
2018-02-07, 13:46
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Haha, oerhört underhållande tråd... Och ganska mycket dåliga råd.

Så här är det: om man är vuxen så får man bestämma sig för hur man ska förhålla sig till sex och vilken plats det ska ta i ens liv. De flesta föredrar att ha sexlivet som något privat/monogamt och är obekväma med att deras partner tidigare haft sex med andra. Gott så! Vissa drar den livsstilen till sin spets genom att välja en kvinna som är oskuld och klä henne i tält, men det är inget krav. Dock, om man vill att sex ska vara privat är det nog lämpligt att hitta en partner som är på samma våglängd. Sen finns det andra som tycker att livet ska vara en porrfilm, och gärna tillbringar helgen i ett sydtyskt renässansslott där man knullar horder av latexklädda kvinnor. Det går alldeles utmärkt att ha den livsstilen och fortfarande leva i ett förhållande (se t.ex den intressanta dagboken "Våga flyga"), men det ställer lite högre krav på förtroende och mognad.

Att moralisera över vad andra har valt är bara larvigt. Däremot bör man fundera över sin egen inställning och tidigt försöka klargöra för sin partner var man står; dvs om man prioriterar trygghet och förutsägbarhet, eller om man tycker att knullfester i tyska slott är en omistlig del av livet. Det enda som är relevant är vad man själv trivs med.

Nu visade det sig ju att TS flickvän varit otrogen, så det ovanstående är mer att betrakta som "food for thought". I det aktuella fallet skulle jag råda TS att mycket noga begrunda VARFÖR tjejen valde att knulla med andra killar (och nej, "för att hon är en j-a hora" är inget giltigt svar). Svaret på frågan lär svida en del, men det kommer att hjälpa dig stort i framtiden!

Men stick iväg med ditt jävla hokus pokus.

Vi är fett jävla trötta på detta ”varför hon varit otrogen”. Skit ner dig.

Pissar fullständigt på VARFÖR. Otrohet är big no no för mig och många andra normala människor. Om man har problem och vill knulla runt gör slut då för fan. Men nä, man vill ha kakan och äta den utan att bli påkommen alltså ren och skär egosim det handlar om!

Så nej. Ingen ska ta reda på nånting. Det enda giltiga svaret är att HON ÄR EN HORA
Försök inte normalisera kvinnors otrohet här.
Citera
2018-02-07, 13:49
Medlem
RonnyKålmans avatar
Och sen det här ”hjälpa dig i framtiden”

Det är väl för fan inte TS som behöver hjälp utan horan där. Hon behöver söka hjälp och ta reda på VARFÖR hon agerar som hon gör. Nåt är ju så klart fel, men frågan är varför. Det får hon lösa själv, utan ts, som uppenbarligen förtjänar bättre och en riktig kvinna som kan värdera sitt förhållande och hålla fittan i styr.
Citera
2018-02-07, 13:57
Medlem
Citat:
Haha, oerhört underhållande tråd... Och ganska mycket dåliga råd.

Så här är det: om man är vuxen så får man bestämma sig för hur man ska förhålla sig till sex och vilken plats det ska ta i ens liv. De flesta föredrar att ha sexlivet som något privat/monogamt och är obekväma med att deras partner tidigare haft sex med andra. Gott så! Vissa drar den livsstilen till sin spets genom att välja en kvinna som är oskuld och klä henne i tält, men det är inget krav. Dock, om man vill att sex ska vara privat är det nog lämpligt att hitta en partner som är på samma våglängd. Sen finns det andra som tycker att livet ska vara en porrfilm, och gärna tillbringar helgen i ett sydtyskt renässansslott där man knullar horder av latexklädda kvinnor. Det går alldeles utmärkt att ha den livsstilen och fortfarande leva i ett förhållande (se t.ex den intressanta dagboken "Våga flyga"), men det ställer lite högre krav på förtroende och mognad.

Att moralisera över vad andra har valt är bara larvigt. Däremot bör man fundera över sin egen inställning och tidigt försöka klargöra för sin partner var man står; dvs om man prioriterar trygghet och förutsägbarhet, eller om man tycker att knullfester i tyska slott är en omistlig del av livet. Det enda som är relevant är vad man själv trivs med.

Nu visade det sig ju att TS flickvän varit otrogen, så det ovanstående är mer att betrakta som "food for thought". I det aktuella fallet skulle jag råda TS att mycket noga begrunda VARFÖR tjejen valde att knulla med andra killar (och nej, "för att hon är en j-a hora" är inget giltigt svar). Svaret på frågan lär svida en del, men det kommer att hjälpa dig stort i framtiden!

Dagens mest korkade person. Grattis.

Du kan inte ens skilja på ett öppet förhållande där man uttalat har det, mot ett vanligt förhållande där någon går bakom ryggen på den andre.

Verkligen korkad vänstermänniska är vad du är. Och du är en direkt fara för samhällets utveckling och ansvarig för förfallet vi ser i dag.

Denna sanning kommer hjälpa dig stort i framtiden!
Citera
2018-02-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Pissar fullständigt på VARFÖR. Otrohet är big no no för mig och många andra normala människor. Om man har problem och vill knulla runt gör slut då för fan. Men nä, man vill ha kakan och äta den utan att bli påkommen alltså ren och skär egosim det handlar om!
Du har så klart helt rätt i att otrohet är förkastligt, men det är inte det som är relevant här.

Det som du och TS behöver fatta är att en tjej oftast är otrogen för att hon HELLRE LIGGER MED ANDRA KILLAR ÄN SIN POJKVÄN. Annorlunda uttryckt, så är pojkvännen inte längre attraktiv (t.ex för att han blivit fet, arbetslös, spelar WoW hela nätterna, röstar på Fi, etc). Att tjejen är otrogen är förstås extremvarianten (och förkastligt), betydligt vanligare är att hon helt enkelt tröttnar på att ha sex och gör slut. I bägge fallen gäller dock att du har misslyckats med att vara hennes bästa knull. Hur mycket "riktig man" gör det dig till?

Sure, i ett fungerande förhållande bör man kunna vänta sig att ens kvinna talar klarspråk och inte förfaller till att hugga dig i ryggen med otrohet. Men en ganska bra början är ju att försöka hålla sig någorlunda knullbar (så håller du problemet på avstånd).

Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Dagens mest korkade person. Grattis.

Du kan inte ens skilja på ett öppet förhållande där man uttalat har det, mot ett vanligt förhållande där någon går bakom ryggen på den andre.

Nej, det är du som inte kan läsa hela inlägg. Jag skrev tydligt att det viktigaste här är att TS flickvän faktiskt varit otrogen (vilket förtjänar allt förakt). Förresten är Fender överlägsen Les Paul (både nu och i framtiden).
Citera
2018-02-07, 14:47
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Ditch the bitch
Citera
2018-02-07, 14:58
Medlem
Citat:
Nej, det är du som inte kan läsa hela inlägg. Jag skrev tydligt att det viktigaste här är att TS flickvän faktiskt varit otrogen (vilket förtjänar allt förakt). Förresten är Fender överlägsen Les Paul (både nu och i framtiden).

Haha vilket barn du är. Vi kan stanna där då vi nu vet anledningen till dina inlägg och dess tvivelaktiga innehåll
Hoppas du lär dig spela gitarr på riktigt någon gång också!
Citera
2018-02-07, 18:04
Medlem
killawifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Det är sånna som du som förstör för oss RIKTIGA män med stolthet. Sånna som du tränar upp dagens tjejer till att normalisera deras horeri. De blir förvirrade.

Du är en cuck. För mig hade detta räckt, oavsett datum så är ts tjej ett luder. Skulle aldrig gifta mig med en tjej som spelat in filmer på hur hon fått kuk i sig.

Men ditt jävla kålhuve. LÄS vad jag skriver istället för att bara copy pasta in nåt jävla svammel.

Sen är du ju bara som ett litet barn. "en riktig man" "skulle aldrig gifta mig med en sån tjej" etc. Man garvar ju nästan ihjäl sig. Du vet ju ingenting om de tjejer du (aldrig) träffar. Att nån hittar en video hon spelat in händer ju bara en gång på tusen. Alla de andras videos är väl gömda. För här är en liten tid-bit som du kanske inte visste redan: ALLA tjejer har horat runt, precis som killar gör. ALLA har fått kuk i alla hål. ALLA är dock inte helt öppna med det. Tror du nåt annat så är du bara en naiv idiot. Antingen accepterar man det och litar på tjejen som man träffar eller så träffar man ingen. Punkt slut.
Citera
2018-02-11, 09:03
Medlem
Jag förstår inte varför alla blir så upprörda. Det är ju bara på film.
Citera
2018-02-11, 16:28
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mokalmen11
Min tjej sen några månader tillbaka åkte och jobbade idag men glömde sin mobil hemma. Har ju suttit bredvid henne några gånger så jag har memorera hennes kod. Dum som jag är så tänkte jag bara kika i den lite, men hittar först lite bilder, mest på henne, men även några killar. Inte så konstigt, men sen ser jag att hon har filmer oxå, när hon har sex med vad det verkar minst två olika. Varför spar hon det? Kan ju inte säga något för då vet hon att jag snokat. Men är det normalt att spara sånt?

Snoka inte. Det vet du redan att man inte gör och att det var dumt, men jag måste säga det ändå: gör det inte, det var dumt.

Jag sparar sådant, det vill säga, jag sparar allt och i allt ingår sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Lite ditt eget fel och hon kanske sparade den för att straffa dig ifall du snokade
Haha, det var kul. Tål att tänkas på.
Citera
2018-02-11, 16:39
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger-74
Är du helt dum i huvudet som snokar i din flickväns telefon!?! Och du ska skita i vad hon har i sin telefon! Och var glad att hon har legat och tyckt att det var bra nog att spara till eftervärlden.
Åh, Challenger-74. Om ditt inlägg hade varit vår sexfilm hade jag sparar den i min mobil för alltid.

OnT: Om det var otrohet så kan man låtsas att man inte var dum i huvudet och snokade, men ta upp att man är osäker på relationen ändå. Eller bara dumpa och hålla käften, om man är lagd åt det hållet. Helst inte gnälla i forum om det efteråt också.

Det händer att det kommer upp då och då i forumet om folk som går igenom sina partners mobiler och privata datorer. Er borde ingen vara ihop med. Gör slut genast så ni inte utsätter någon för er.
Citera
2018-02-11, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mokalmen11
Kollade datum på filmerna ikväll, alla har blivit till under tiden vi varit ett par. Tror att jag måste dumpa henne ändå.

Stackare men är bara dumpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in